Modetopic #3

Ik lees geen modelbouw meer en de meeste bloggers zijn inderdaad volledig opgeschoven naar social media of posten 3 keer per jaar nog op hun blog ivm een sponsordeal of affiliatelinks om even lekker te cashen rond de feestdagen. En op Insta vind ik er verder weinig aan omdat die een beetje een eigen stijl hadden, allemaal geëvolueerd zijn naar vrouwen die veel op elkaar lijken; allemaal dezelfde lippen en een eigen beautymerk.

2 likes

Lord give me strength. Ik wil graag een bikini met cheecky bottom, zo’n brazilian achtig geval en nu is precies wat ik zoek alleen te vinden op die walgelijke site shein. Ik weiger daar te bestellen. Als iemand een goed alternatief toevallig weet: het is deze

3 likes

Ja precies, ik vind het ook jammer dat er nog zo weinig te lezen is. Ik ben ouderwets, kan geen video van 5 seconden aan waarin 5 verschillende outfits worden laten zien…

Ik lees haar blog graag de laatste tijd, ze post voornamelijk (eerlijke) reviews: newinspired.com

3 likes

Heb je al bij Calzedonia gekeken?

2 likes

Ja ook al gekeken, helaas veel met push-up en weer net niet wat ik zoek :frowning:

1 like

@d12baby ik las vroeger altijd jouw blog! Vind het nog altijd jammer dat je gestopt bent haha.

Sinds blogging dood is en bloglovin’ de geest heeft gegeven, lees ik er niet meer zoveel. Enkel Who What Wear lees ik nog via hun nieuwsbrief. En Refinery29, maar dat is meer lifestyle en niet echt fashion.

Op instagram volg ik ninawalder, ninasandbech en allsaintseve.

1 like

Oh ik zag haar username en dacht “ooooh AllSaints zoals de winkel, moet leuk zijn” en nu voel ik me bedrogen.

1 like

Iemand een idee waar deze jurk van is?

2 likes

Lovely lane misschien?

Ik heb al in het topic gezocht, maar wat vinden jullie sandalen die echt lekker lopen? Ik had mijn zinnen gezet op Birkenstock Tulum, maar ik lees de laatste tijd hier zo vaak over blaren en schuurplekken dat ik het niet meer aandurf.

Ze moeten er wel leuk uit zien, ik vind Teva bijvoorbeeld een beetje te praktisch/simpel.

1 like

Ze zijn niet heel modieus, maar wat meer normale sandalen dan de sportieve teva’s. Ik heb ze nu 4 jaar en veel gedragen en nu zijn ze kapot. Dit zijn naast mijn nike air max en m’n wandelschoenen de enige waar ik echt kilometers op kan lopen. En in de zomer wel zo comfortabel. Ik heb smalle voeten.
Het zijn teva’s Isidro en je hebt ze ook in het zwart.

images.jpeg-1

Edit met kapot verwarde ik ze met een paar panama jacks dat ik heb. Deze lopen nog steeds goed aleen het leer van de bandjes her en der wat gerekt en de zool onder 1 hak is wat kapot.

4 likes

Ja ik ben ook dol op mijn timberland sandalen, erg comfortabel en zien er leuk uit.
Twijfel nu welke ik meeneem op vakantie, timberlands of birckenstocks

4 likes

Deze! Ook van timberland

3 likes

Dr martens Blair misschien?
Vind deze lekker lopen en net even wat anders.

3 likes

Ik vind de bikini’s van oysho heel fijn! Die hebben ook wel een beetje cheeky buts.

3 likes

Die zien er ook comfortabel uit!

Ik heb zelf deze:

Ze lopen echt fantastisch! Ze hebben heel veel kleuren, zie deze link

3 likes

Ik heb deze ook! Idd top, bandje loopt wel uit vind ik, ga een extra gaatje moeten zetten.

4 likes

Wat een leuke! Heb de link opgeslagen voor volgend jaar, mocht ik dan nieuwe sandalen nodig hebben.

2 likes

Dit klinkt goed! Thanks :smiling_face: Hebben jullie ze in je eigen maat @chasingrainbows? Ik lees in de recensies dat mensen ze klein vinden vallen.

3 likes