Heb het teruggezocht, heb ze 1 maat groter
Dankjewel!
Lijkt op deze New Balance 530
https://www.zalando.nl/new-balance-mr530-unisex-sneakers-laag-whiteblack-ne215o04g-a24.html
Oh hahah @Espoir
America Today. Die hadden verbazingwekkend supercheeky broekjes
Gabor. Is ook niet super hip maar sommige zijn wel iets meer ‘fashion’ en ze gaan lang mee
Ik heb vandaag dit topje bij ZARA gekocht maar aan de zijkant is hij iets te wijd? Is dit iets wat ik kan fixen.
Het heeft trouwens een open rug dus denk dat ik tape moet gebruiken of zo’n plak bh.
Bedoel je aan de zijkant bij dat elastiek of naast je borst, waar het schuin omhoog loopt? In het laatste geval zou je er misschien een klein stikseltje/coupe naadje (als ik dat goed schrijf) in kunnen zetten?
Bij de cup! Hij zit voor de rest prima.
Heeft er iemand een goede tip voor de perfecte zomerpanty? Dus dat het net lijkt of je geen panty aan hebt? Ik kocht de mijne altijd gewoon bij de supermarkt van het merk ‘fashion’, maar hij wordt niet meer verkocht volgens mij.
Oroblu suntime panty’s!
Is het vandaag te warm voor laarsjes (en blote benen en luchtig jurkje)? Heb een feestje van fam maar vind sandaaltjes met hak te tuttig staan, slippers dus ook geen optie en sneakers vind ik nog warmer dan laarsjes
Ik vind het daar wel te warm voor ja
Hoezo zijn slippers of sandalen geen optie? Lijkt me juist passend bij een buitenfeestje met een jurkje
Had zo’n leuk ding besteld, van linnen. Zit als gegoten maar hij is gevoerd?! Wie bedenkt dat voor een linnen jurkje

Sandalen dus wel maar vind ik tuttig staan en slippers als in teenslippers? Vind ik niet zo passend voor een feestje.
Nee hoor, je hebt toch allerlei soorten slippers tegenwoordig. Maar als je die niet hebt is het misschien een beetje lastig ja. Ik zou dan wel liever voor de tuttige look gaan dan laarsjes met 30 graden maar dat moet je echt zelf beslissen
Ik zie niet wat voor laarsjes je hieronder zou kunnen aantrekken. Dit is toch echt een jurkje om met sandalen met hak te dragen?
Is een ander jurkje (had die post over laarsjes of niet in een ander topic gezet maar is verplaatst). En alsnog ieder zn ding haha