Modetopic #3

Volgensmij hebben Arket en Cos iig mooie

Thanks! Aan brogues nog helemaal niet gedacht, ga daar eens naar kijken. Mensen doen niet moeilijk erover hoor! Maar ik zit er al mee sinds begin april en begin sneakers nu wel zat te worden :sweat_smile:

@LaPetiteRobeNoire die 1e en 3e vind ik heel leuk, dank voor de tips! Ik zat inderdaad ook te denken aan espadrilles, maar in de winkel kom ik vooral met hak tegen. Ik ga eens bij Toni Pons kijken!

1 like

En anders misschien Toms?

1 like

Precies die platte espadrilles van toni pons zag ik net bij Nelson!

1 like

Sinds ik moeder ben geworden heb ik zo erg kledingcrisis. Alle bloemen jurken zijn verbannen want daar voel ik me echt een moeke in (op de negatieve manier haha) en veel pas ik nog niet. Voor mn gevoel bestel ik elke 2 weken wel iets en toch is het nooit iets wat ik alledaags kan dragen blijkbaar? Vanavond een casual bbq en tis redelijk weer, wil graag blote benen en geen blote armen maar heb echt niks? En vooral ook niks waar ik me comfortabel in voel. Ik doe toch echt iets fout met bestellen :sweat_smile:

Edit: ik moet echt even goede kwalitatieve basics gaan kopen. Iemand nog een goed merk daarvoor? Ook weer niet dat je 50 euro voor een simpel zwart tshirt betaald maar mag wel wat meer dan h&m en zara troep.

Ik zou bij & other stories en Cos kijken. Beiden hebben wel bloemetjes jurken maar ook effen/simpele jurken. Ik heb daar laatst 2 jurkjes met lange/driekwart mouwen gekocht, bijv deze: https://www.cos.com/en_eur/women/womenswear/dresses/product.bow-mini-shirt-dress-white.1198044001.html

T-shirts van Cos zijn ook heel populair maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

2 likes

Uniqlo

4 likes

Zou ook bij Dante6 of websites als Orangebag en Voorwinden kijken voor leuke items

2 likes

Dit type loafers?

Deze zijn van Tamaris en draag ik bijna dagelijks. Zijn enorm comfortabel. Je kan de zooltjes eruit halen.

1 like

Dank voor de tips! Heb wat basics bij arket gescoord. Wilde ook bestellen bij by-bar. Maar geen optie om achteraf te betalen (wat ik snap ivm duurzaamheid), alleen zo lastig als je het merk nog niet kent.

Weet iemand hoe die maten vallen? Ik wil een jumpsuit bestellen maar ben zelf redelijk klein dus ook benieuwd of die broeken over het algemeen lang/gemiddeld/kort vallen?

Ik vind bybar altijd wel lang/groot vallen, is ook een Nederlands merk. Maar volgens mij staat de lengte van de broeken (dus misschien ook jumpsuits?) er altijd wel bij op de site.

1 like

Ik heb tot nu toe een blouse en een rok van By-Bar en die vallen beiden best groot.

2 likes

Ik wil echt al lang een coach tas, liefst de tabby 26 maar de pillow vind ik ook mooi.
Nu zie ik deze bij zalando lounge

Echt kapotgoeie sale en als ie zwart was had ik het sowieso gedaan maar vind dit een lastige kleur :sob:

7 likes

Heb hier ook lang naar gekeken en zwart doen ze echt noooit zo goed in de sale. Ik heb hem in het zwart wel eens voor 100 minder gezien op Zalando. Ik vind deze blauw met creme wel mooi trouwens.

2 likes

Hoezo een lastige kleur? Ik heb een blauwe tas en die past echt bij zo goed als alles
Zwart is ook maar saai

7 likes

Love die jurk van Welmoed!!! :heart:
En iel, Jethro.
Verder echt een hoog Primark gehalte, ja.

5 likes

De mannen vooral, vreselijk! Idd Jethro maar Keyennu Lont ofzo en Alex Ploeg ook echt vreselijk. Zag ergens de outfits van Kae Sutherland, Vivian Hoorn (love it) en Stephanie Abu-Sbeih voorbij komen die vond ik wel heel mooi.

2 likes

Ik weet niet, vind het zo’n net niet kleur :sob: beetje denim blue. Ik draag heel veel lichtgroen enzo en vgm past dat gewoon niet echt.

Ik zag toevallig deze bij Stories!

1 like

Ik denk steeds ‘ik heb veel te weinig kleren voor als het straks in de zomer heel warm wordt’ en ik besef me gewoon net dat de zomer allang bezig is en dat het echt shitweer is steeds.

6 likes