Modetopic #3

Nou we hebben letterlijk een week boven de 25 graden gehad en voor de rest zegt mijn weerapp dat het komende week alleen maar gaat regenen, dus ik weet niet waar jij woont dat de weersvoorspelling bloedheet is?

3 likes

Met mijn post probeerde ik te zeggen dat ik voor mn gevoel niet genoeg kleding heb voor als het bloedheet is (dus rond de 30 graden) en ik steeds een soort nood voel om dat te gaan kopen, maar dat voor alsnog niet voorspeld is.

3 likes

Huh is het bij jou afgelopen tijd nooit rond of zelfs boven de 30 graden geweest? Als je het toen hebt gered, heb je misschien ook geen nood aan nieuwe kleding

4 likes

Ik hoop dat dit de goede plek is om dit te vragen. Mijn man heeft een aantal jaar geleden een tweedehands Levi’s gehad die hem echt goed zat en ik heb zin om een zoekopdracht op Vinted aan te maken om te kijken of ik weer zoiets kan vinden. Hij verslijt zijn broeken best wel snel en die oudere broeken gaan wat langer mee. Ik weet dat de maatvoering van de oudere modellen anders is. Hij heeft 36x32 in hedendaagse maten. Waar zou ik dan naar moeten zoeken?

Jawel! Maar iets in mij dacht dat dat de hele zomer zo ging zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Daarom ook het besefmomentje dat ik het helemaal niet nodig heb omdat dit gewoon het zomerweer is haha.

ugh de fotos doen het niet op allebei mijn browsers echt jammer want ik wilde het echt zien

Ik vind deze van h&m top.

4 likes

Deze is inderdaad heel fijn! @Mimosa Ik heb er 2!

2 likes

Hier nog eentje die deze top vindt!

Late reactie maar bij vintage winkels zoals episode heb je veel vintage Levi’s. Met spijkerbroeken is het toch een kwestie van passen, zeker vintage toen maten kleiner vielen. Anders kan je ook een goede broek nameten en beter op de centimeters letten ipv de maat.

Oh thanks! Episode zit hier in de stad dus dat is een goeie

4 likes

Teym

4 likes

Heeft iemand een concrete tip voor zo’n linnen pull on broek als deze? TILTIL Mailey Linen Pants Spruce – Things I Like Things I Love

Eentje die niet (teveel) doorschijnt, lang is (dus geen enkellengte), mooi valt en het liefst max. 35 euro kost? Kleur maakt niet zoveel uit, geen zwart. Ik weet dat je dit soort broeken momenteel op heel veel plekken kan kopen maar ik wil hem graag bestellen en liever niet veel moeten retourneren. Vandaar dat ik hoop dat hier iemand is die een dergelijke broek heeft die goed bevalt.

Ik heb altijd (al jaren) een volledig zwarte Longchamp le Pliage willen kopen, maar telkens doe ik het maar niet. Nu ben ik op zo’n punt dat ik hem echt wil, maar ze verkopen volledig zwart alleen maar in de Green collectie, en dan heeft hij een stom groen label aan beide kanten. Ik kan daar zo van balen. Hou zelfs Vinted al een half jaar in de gaten voor een Neo zwart, maar geen succes.

1 like

Bedoel je deze?

2 likes

Ja, alleen is dit geen canvas maar nepleer. Ook over getwijfeld, maar ik heb liever de canvas.

3 likes

Maar je zult altijd iets aparts hebben, want helemaal zwart is sowieso een afwijkende collectie en die veranderen per seizoen.

1 like

Ja, ik zal me er toch eens overheen moeten zetten. En anders verf ik het wel zwart. :joy:

Ik mocht hem mijzelf vorig jaar cadeau doen als ik aangenomen zou worden op een bepaalde functie. Niet geworden toen helaas, maar nu een jaar later wel. Dus nu moet ik hem eigenlijk gewoon kopen. :no_mouth:

4 likes

Al op Vestiaire Collective gekeken? Daar staat ook veel Longchamp op.

4 likes

Waar zit dat groene label dan? Want ik heb deze tas ook en ik weet eigenlijk niet wat je bedoelt?

1 like