Modetopic #3

Donkerblauw voor de :star2:schippersstijl :star2:

4 likes

@Alicent @Hippe_kikker thanks! Blauw is inderdaad ook een hele goede! En dat zwart witte pak rechtsboven is ook supermooi!

Ze zijn echt rood rood. Oeh panter heb ik thuis nog wel wat van liggen, goeie tip ook!

Ze zijn trouwens van Vagabond, model Hennie. Op Zalando heb je ze ook nog in blauw, lila en lichtroze. Lopen heel lekker, hebben een soort kussentje als zooltje.

2 likes

Dont do this to meee!!

3 likes

Hahaha sorry, maar ik keek net ff en ze zijn iets meer roze dan lila en uitverkocht. No shoes for you!

1 like

Heeft iemand tips voor lage schoenen die leuk zijn om te dragen bij zakelijke gelegenheden onder een jurk/rok met blote benen? (Witte) sneakers zijn dan niet altijd gepast en sandalen met open tenen voel ik me dan ook niet comfortabel in. Ik heb wel loafers, maar die lijken bij mij al snel tuttig/oma met een jurk (ik heb dikke kuiten, misschien daardoor?)

Pumps/hakken zijn een no go momenteel omdat ik een klein breukje in mijn enkel heb die moeilijk heelt :cry: enige comfort is dus dan ook wel van belang. Verwisselbare zolen zou mooi zijn, maar niet per se noodzakelijk.

2 likes

Ik denk dat je die loafers prima kan dragen, maar misschien oxfords / brogues?
En als je een breukje hebt in je enkel moeten ze toch niet zo moeilijk doen? Doen ze toch ook niet als 1 voet in het gips zit en je draagt verder een sneaker.

image

4 likes

Ik vind zelf platte schoenen met een t-bandje erg leuk hiervoor, of mary janes (maar ik weet dat er ook veel mensen zijn die dit juist verschrikkelijk vinden :stuck_out_tongue: ) Ik heb er van Clarks, Asos en La Redoute

image

En ik draag ook vaak platte espadrilles (meestal zonder merk uit Franse/Spaanse winkeltjes, maar je zou hiervoor kunnen zoeken op het merk Toni Pons) :

9 likes

Mijn moeder wil voor haar verjaardag graag zo’n halve maan vormige leren tas met een breed hengsel. Weet iemand op welk woord ik dan kan zoeken online? Met halve maan krijg ik wel wat, maar niet zo veel.

Ik weet niet perse waar je op moet zoeken maar misschien vind je dit wat.

Oh je wilt leer zie ik, never mind :joy:

3 likes

Ik denk dat je moet zoeken op crescent bags.

1 like

Aaah super! Dit is inderdaad wat ik bedoelde. Bedankt! :smiley:

1 like

Volgensmij hebben Arket en Cos iig mooie

Thanks! Aan brogues nog helemaal niet gedacht, ga daar eens naar kijken. Mensen doen niet moeilijk erover hoor! Maar ik zit er al mee sinds begin april en begin sneakers nu wel zat te worden :sweat_smile:

@LaPetiteRobeNoire die 1e en 3e vind ik heel leuk, dank voor de tips! Ik zat inderdaad ook te denken aan espadrilles, maar in de winkel kom ik vooral met hak tegen. Ik ga eens bij Toni Pons kijken!

1 like

En anders misschien Toms?

1 like

Precies die platte espadrilles van toni pons zag ik net bij Nelson!

1 like

Sinds ik moeder ben geworden heb ik zo erg kledingcrisis. Alle bloemen jurken zijn verbannen want daar voel ik me echt een moeke in (op de negatieve manier haha) en veel pas ik nog niet. Voor mn gevoel bestel ik elke 2 weken wel iets en toch is het nooit iets wat ik alledaags kan dragen blijkbaar? Vanavond een casual bbq en tis redelijk weer, wil graag blote benen en geen blote armen maar heb echt niks? En vooral ook niks waar ik me comfortabel in voel. Ik doe toch echt iets fout met bestellen :sweat_smile:

Edit: ik moet echt even goede kwalitatieve basics gaan kopen. Iemand nog een goed merk daarvoor? Ook weer niet dat je 50 euro voor een simpel zwart tshirt betaald maar mag wel wat meer dan h&m en zara troep.

Ik zou bij & other stories en Cos kijken. Beiden hebben wel bloemetjes jurken maar ook effen/simpele jurken. Ik heb daar laatst 2 jurkjes met lange/driekwart mouwen gekocht, bijv deze: https://www.cos.com/en_eur/women/womenswear/dresses/product.bow-mini-shirt-dress-white.1198044001.html

T-shirts van Cos zijn ook heel populair maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

2 likes

Arket of Uniqlo

2 likes

Uniqlo

4 likes

Zou ook bij Dante6 of websites als Orangebag en Voorwinden kijken voor leuke items

2 likes