Dit type loafers?
Deze zijn van Tamaris en draag ik bijna dagelijks. Zijn enorm comfortabel. Je kan de zooltjes eruit halen.
Dit type loafers?
Deze zijn van Tamaris en draag ik bijna dagelijks. Zijn enorm comfortabel. Je kan de zooltjes eruit halen.
Dank voor de tips! Heb wat basics bij arket gescoord. Wilde ook bestellen bij by-bar. Maar geen optie om achteraf te betalen (wat ik snap ivm duurzaamheid), alleen zo lastig als je het merk nog niet kent.
Weet iemand hoe die maten vallen? Ik wil een jumpsuit bestellen maar ben zelf redelijk klein dus ook benieuwd of die broeken over het algemeen lang/gemiddeld/kort vallen?
Ik vind bybar altijd wel lang/groot vallen, is ook een Nederlands merk. Maar volgens mij staat de lengte van de broeken (dus misschien ook jumpsuits?) er altijd wel bij op de site.
Ik heb tot nu toe een blouse en een rok van By-Bar en die vallen beiden best groot.
Ik wil echt al lang een coach tas, liefst de tabby 26 maar de pillow vind ik ook mooi.
Nu zie ik deze bij zalando lounge
Heb hier ook lang naar gekeken en zwart doen ze echt noooit zo goed in de sale. Ik heb hem in het zwart wel eens voor 100 minder gezien op Zalando. Ik vind deze blauw met creme wel mooi trouwens.
Hoezo een lastige kleur? Ik heb een blauwe tas en die past echt bij zo goed als alles
Zwart is ook maar saai
Love die jurk van Welmoed!!!
En iel, Jethro.
Verder echt een hoog Primark gehalte, ja.
De mannen vooral, vreselijk! Idd Jethro maar Keyennu Lont ofzo en Alex Ploeg ook echt vreselijk. Zag ergens de outfits van Kae Sutherland, Vivian Hoorn (love it) en Stephanie Abu-Sbeih voorbij komen die vond ik wel heel mooi.
Ik weet niet, vind het zo’n net niet kleur beetje denim blue. Ik draag heel veel lichtgroen enzo en vgm past dat gewoon niet echt.
Ik denk steeds ‘ik heb veel te weinig kleren voor als het straks in de zomer heel warm wordt’ en ik besef me gewoon net dat de zomer allang bezig is en dat het echt shitweer is steeds.
Jij hebt de afgelopen maand onder een steen geleefd?
Nou we hebben letterlijk een week boven de 25 graden gehad en voor de rest zegt mijn weerapp dat het komende week alleen maar gaat regenen, dus ik weet niet waar jij woont dat de weersvoorspelling bloedheet is?
Haha het is al sinds mid mei boven de 20 graden en juni heeft meerdere periodes boven de 30 gehad. Woon gewoon in midden Nederland. En je ziet mij nergens zeggen dat komende week bloedheet wordt
Met mijn post probeerde ik te zeggen dat ik voor mn gevoel niet genoeg kleding heb voor als het bloedheet is (dus rond de 30 graden) en ik steeds een soort nood voel om dat te gaan kopen, maar dat voor alsnog niet voorspeld is.
Huh is het bij jou afgelopen tijd nooit rond of zelfs boven de 30 graden geweest? Als je het toen hebt gered, heb je misschien ook geen nood aan nieuwe kleding
Ik hoop dat dit de goede plek is om dit te vragen. Mijn man heeft een aantal jaar geleden een tweedehands Levi’s gehad die hem echt goed zat en ik heb zin om een zoekopdracht op Vinted aan te maken om te kijken of ik weer zoiets kan vinden. Hij verslijt zijn broeken best wel snel en die oudere broeken gaan wat langer mee. Ik weet dat de maatvoering van de oudere modellen anders is. Hij heeft 36x32 in hedendaagse maten. Waar zou ik dan naar moeten zoeken?
Jawel! Maar iets in mij dacht dat dat de hele zomer zo ging zijn, maar dat is natuurlijk onzin. Daarom ook het besefmomentje dat ik het helemaal niet nodig heb omdat dit gewoon het zomerweer is haha.
ugh de fotos doen het niet op allebei mijn browsers echt jammer want ik wilde het echt zien