Ik heb in november en begin maart veel geplant en morgen gaat nog een hele bups de grond in en ook 3 wat grotere (hazelaar, zwarte appelbes en schietwilg). Vrijwel alles van natuurlijksterker en een paar van sprinklr. Ik tuur elke dag naar alles of het al aan het groeien is haha, maar het meeste is al aan het opkomen (oa kaukasisch vergeet me nietje, wilde kamperfoelie, clematis apple blossom, kogeldistels, boswilg, hop, witte maagdenpalm, duizendknoop, herfstanemonen, koninginnekruid, moerasspirea, muurfijnstraal, prachtkaars, grote pimpernel)! Die plantjes van begin maart gaan echt al hard. Alleen de schijnaugurk (in november geplant) lijkt nog niets te doen, maar misschien is het nog te vroeg.
Verder heb ik kamille, cichorei, rode klaver, wilde peen en korenbloem buiten gezaaid en binnen ben ik cosmea, 2 soorten zonnebloemen en leeuwenbekjes aan het voorzaaien.
Ik ben een redelijk nieuwe tuinierder want pas sinds augustus een tuin, maar ben bijna elke dag wel in de tuin te vinden. Echt heerlijk om een beetje te rommelen en de seizoenen te zien veranderen.