Ja superleuk zo’n wormenhotel, lijkt me top!
Ik heb wel vrienden met een auto hoor, zoals ik hierboven ook al zeg! En als mijn ouders langskomen vragen ze standaard of ik nog potgrond moet halen
En ik heb ook regelmatig zakken compost met de fiets meegenomen (al vind ik dat wat spannend omdat ik bang ben dat de zak onderweg knapt haha). Alleen als ik veel plantjes mee moet nemen vind ik het lastig op de fiets, omdat ik ze ook niet wil beschadigen. Maar ik heb al heel veel op de fiets meegenomen, anders zou mijn tuin niet zo vol staan! Maar als het echt een eind fietsen is, zoals zo’n biologische kweker die ook nog alleen op afspraak werkt, dan werkt dat niet zo voor me want ik werk impulsief en moet op dat moment iets met de tuin kunnen doen haha. Online bestellen vind ik qua plantjes niet zo fijn omdat ik ze liever zelf zie maar een lading potgrond o.i.d. kan prima 
Bedankt voor de tips in ieder geval, ik ga ook kijken naar bentoniet en zo’n wormenhotel
Ja de dahlia’s blijven volgend jaar wellicht enkel in pot, wie weet. Ik vind ze te mooi om niet te proberen! (en ja ik heb de andere planten die je noemt er al in staan! zonnehoed is echt een favoriet van me, ik heb er alleen 1 die nu een meter hoog is hahaha!)