(Moes)tuintopic (Deel 2)

Dankje, dat ga ik proberen!

@growcookeatrepeat dat heb ik nog niet eerder gedaan, ik ga er naar kijken! Bedankt voor het meedenken.

Ik was net naar een tuincentrum geweest, allemaal leuke plantjes gekocht om de tuin verder op te fleuren. Er kwamen al bijen op af toen ik bezig was het in de tuin te planten.
Ik zou graag onze voortuin ook wat aanpakken, die is op het moment erg saai (dun gras met twee kleine boompjes). We willen alleen graag een huis kopen (maarja, dat willen we al een jaar dus kan nog ook wel even duren) dus wil eigenlijk ook niet teveel investeren. Toen bedacht ik me ineens om op marktplaats te kijken voor gratis/goedkope plantjes, en nu kan ik morgen al allemaal leuke planten ophalen bij iemand in de buurt! Dus dat is misschien nog een tip voor wie low budget bezig wil met z’n tuin.

6 likes

Mn plukgedeelte is lekker ontploft :smiling_face_with_three_hearts: kan er echt mooie boeketten uit plukken. En mn favoriet rudbeckia sahara bloeit eindelijk

20 likes

Wauw wat heerlijk dit, volgens mij heb je een geweldige tuin! :heart_eyes:

1 like

Wooow, wat cool!!! Dit zou ik ook zo graag willen :heart_eyes:

Ik ben net terug van 2 weken vakantie en de planten in mijn kas zijn ONTPLOFT. Maar echt. Ik was bang dat alles dood zou zijn als ik weer thuis kwam maar in plaats daarvan zijn de tomaten- en paprikaplanten nog eens verdriedubbeld. En ze waren al zo groot :sweat_smile: Wel de eerste tomaten kunnen oogsten dus dat is leuk!

5 likes

Goeie, hoe zocht je? Specifiek op een naam van een plant die je wilde bv?

Je vroeg het niet aan mij haha, maar ik heb een zoekopdracht ingesteld op ‘gratis planten’ binnen 15 km ofzo, dus als iemand dan een advertentie plaatst krijg ik daar een melding van. Soms is het niks maar er zit ook geregeld wat leuks tussen!

1 like

Ik vertrek binnenkort naar Frankrijk. In welke winkelketens moet ik echt op zoek naar zaden die je hier niet snel ziet? Alvast voorpret voor volgend seizoen.

1 like

Ja precies wat @Gatenplant zegt inderdaad!

1 like