Je krijgt er dit jaar een paar van mij goed
Haha nee wees blij! Ik had echt van die horrorbeelden van 30+ slakken per plantje. In het begin ging ik ze nog netjes vangen maar op het laatst heb ik ze gewoon gespiest hoor. Optiefen.
Je krijgt er dit jaar een paar van mij goed
Haha nee wees blij! Ik had echt van die horrorbeelden van 30+ slakken per plantje. In het begin ging ik ze nog netjes vangen maar op het laatst heb ik ze gewoon gespiest hoor. Optiefen.
Ik heb heel veel last van slakken dus ik ben van plan om in plaats van hostaâs dan maar brunneraâs te planten, daar zijn slakken geloof ik niet zo dol op? Dat is misschien een mooi alternatief
Hallo zaadjes kom eens uit. Ik wacht al zes hele dagen
Ik heb vorig jaar ook uit pure ellende mân moestuin maar opgegeven, want ik kon gewoon niks oogsten zonder dat het eerst bijna volledig werd opgevroten door die kutslakken. Biervallen werkten wel, maar er was gewoon niet tegenop te boksen.
Ben benieuwd of mân hostaâs nog iets gaan doen dit jaar, of dat ze toch te erg aangevroten waren. En anders haal ik ze opnieuw, want vind het wel echt leuke planten.
Mijn rucola kwam al na twee dagen op
Ik heb grijsgroene hostaâs met wit op het blad, die worden minder aangevreten omdat ze een stugger blad hebben (voorheen werden ze uberhaupt niet aangevreten). Mn gewone groene hostaâs zijn meteen gatenkaas. Voor de rest was alles ook slakkenbuffet
Ik ook niet, en woon ook in nieuwbouw (4 jaar). Maar in mn volkstuin ook niet heel veel last van
Hoe gaat het met de sugarsnaps?
Van de tien komen er zes al op, bij een deel heb ik een geweekte peul extra gedaan afgelopen weekend. Ze lopen een beetje ongelijk maar ben niet ontevreden
Hier krijg je toch al helemaal zin in de lente van Ziet er goed uit!
Ik heb tijdens een woedeaanval zout staan strooien, mennn was helemaal klaar met die beesten. Vorig jaar mijn moestuinstukje maar volgegooid met vaste plantenâŠ
Ze zitten nog onder de grond, als je zou graven kom je ze vanzelf tegen. Straks komen er opeens allemaal puntjes boven de grond (voorzichtig schoffelen )
Je zou er ook cacaodoppen tussen kunnen leggen. Als de plantjes groter zijn, valt dat niet meer op
Ik zoek een fijn niet al te groot loungebankje voor in de tuin. Liefst een die buiten kan blijven staan bij slecht weer, want dat scheelt weer ruimte in de schuur. Iemand tips? Ik ben weer eens besluitenloos dus heb we een paar opties maar niks overtuigd echt.
Mijn moestuin gaat als een trein
Alles begint te ontkiemen.
Mijn rucola rijst bijna zijn bakje al uit.
Moet alleen nog even de buitenbak verder beitsen en dan kan die ook naar buiten
Ik ben ook al 1,5 jaar opzoek naar een loungebank voor mijn balkon. Ik twijfel nu tussen;
Ik denk dat alles, zeker met een hoes erover, prima buiten kan blijven. Maar ik ben ook wel benieuwd naar jouw opties!
Wij hebben de liv. Beste aankoop van afgelopen jaar!
Kan je er echt comfortabel op zitten/liggen? Want ik vind de kussens er vrij dun uitzien.
Kan je er ook samen op zitten. Ik zag dus dat de maximale draagkracht 110 kg is. Toen dacht ik: dan is het dus vrij gammel?
@Desalnietteplus Ik twijfel tussen de Lanterfant Lars, Santika Sovita tweezits en Coco Antaly tweezits. De lanterfant heeft dus een laag draaggewicht, de santika vind ik vrij prijziG, de coco minder mooi. Voordeel aan de santika en coco is dat ze all weather zijn.
De applaro hadden we trouwens op ons oude balkon vind dat een prima bankje, maar vrij laag qua zitting
Die applaro van de ikea is echt ruk, wij hadden die en je hangt altijd machteloos achterover. Was echt helemaal niks