Dit is zo cute, ze praat alleen wel alsof ze pindakaas op haar gehemelte heeft
Ik heb het geprobeerd, werkt tot nu toe wel maar de vraag is of het goed bij elkaar blijft!
Ik heb 5x Marmande, Indigo Rose en Indigo Apple en 3x Jalapeno en Piquillo pepers/paprika gezaaid.
Heeft iemand een idee of intratuin zaadjes voor padron pepers verkoopt? Ik zie ze niet online en ik wil niet alleen daarvoor bestellen…
Nee helaas. Ik haal ze bij Vreeken of 123zaden (maar de eerste verstuurt pas na honderd jaar en de tweede heeft hoge verzendkosten)
Ik heb afgelopen weekend bij Intratuin bij de pepers gekeken en ik kan me inderdaad ook niet herinneren dat deze ertussen hingen.
Ik heb wel andere pepers (Spaanse) gehaald om weer te proberen wat te kweken op mijn balkon! Twee jaar geleden had ik tomaten, die gingen best goed, eens kijken wat dit gaat doen.
Nee… peperzaden.nl heeft ze! Daar had ik ze vorig jaar vandaan
Mijn bestelling bij Vreeken is na 5 weken onderweg gelukkig wel op tijd om alles dit jaar nog te zaaien
Rode klaver schijnt zelf beter te zijn, maar het is ook afhankelijk van waar je woont.
Mocht je er echt in te willen verdiepen dan zou je Dave Goulson kunnen googlen. Heeft ook hele leuke boeken geschreven over bijen en hommels
Zijn jullie van plan binnenkort binnen te zaaien? Ik heb al veel te veel gezaaid dus ik moet eigenlijk wat selectiever zijn, maar ik kijk vooral uit naar deze zinnia
Zo mooi
Edit: @SpeedOfSound wow toevallig tegelijk haha
We hadden diverse bollen gehaald bij de Lidl. Die heb ik vandaag geplaatst, ben benieuwd!
Voorjaarsbollen?! Of zomerbloeiers?
Zomerbloeiers
Haha ik dacht al, dat moet dan ergens in een final sale bak gelegen hebben. Wat heb je gekocht?
Verpakking is al weg, haha, allemaal verschillende die ik er leuk uit vond zien.
Als ze opkomen, plaats ik een foto.
Ben me zooo aan het inhouden. Weet niet wanneer ik ga verhuizen en kan ook niet veel inmaken en ga dit vooral groeien wat ik op kan maken.
Binnen: sugarsnaps, paprika en tomaten. Buiten: verschillende sla soorten, uitjes, wortels en bok choy.
Hoera, na ongeduldig overal langs de weg al krokussen te zien, komen eindelijk mijn eigen ook uit!
En vorig jaar waren al mijn tulpenbollen niet uitgekomen door waarschijnlijk slecht watermanagement dus ik was ook heel blij om dit te zien:
Intens gelukkig! De spinazie en sla die ik in de kas gezaaid heb, komen op
Vanmiddag ga ik tomaten, paprika’s, pepers en tuinbonen voorzaaien. Helemaal zin in het nieuwe tuinseizoen!
Heeft iemand hier die action moestuinbak en zo ja, moet je daar eigenlijk nog gaten in boren? Ik heb hm al volgegooid met aarde, lekker slim weer (mn kind kreeg de bak voor haar verjaardag van opa en oma, wel een tof cadeau!)
Ik vroeg me gister precies hetzelfde af! Ik zou namelijk zeggen van wel maar ik weet het dus niet zeker