Wauw wat gaat dat hard!!
En wat een leuk setje. Ik zou op het boerenwormkruid na alles wel op je noordentuin zetten. Ik heb ook een tuin op het noorden en daar gister wel boerenwormkruid ingezet hahahah.
Mijn tuin heeft wel vanaf 12 uur zon op het eerste stukje en dan vanaf 5(?) uur op dit moment helemaal in de zon.
Ik heb dat gezaaid en ik heb zo vreselijk veel, heb er nog steeds 15 staan hahaha.
Ik heb gister ook mijn calendula geplant want het ging niet meer in de potjes. Hopelijk overleven ze het natte weer van komende week.
Ook wat nagelkruid en duizendblad geplant. Maar die waren wel echt nog heel klein. Vooral nagelkruid ben ik enthousiast over. Die heb ik in de achtertuin al als volle plant staan.
Gezien die meerjarig is denk ik dat ik die na het planten van de zaailingen nog meer ga voorzaaien binnen. Het is nu wel heel erg vol met alles. Ik heb ook buiten al van alles staan, zoals de cosmea zonnebloem en viooltjes.
Zonnebloem gisteren gezaaid, viooltjes al weken geleden.
Ook de gladiolen van vorig jaar ben ik buiten aan het voortrekken. Geen idee namelijk of ze mijn opslagmethode overleefd hebben.
Verder hier ook steeds meer tulpen die uitkomen! Echt genieten om naar te kijken. Volgend jaar wil ik die ook in potten in m’n achtertuin poten.