Mommybloggers topic

:nauseated_face::nauseated_face:

Nou idd. Vind dit echt geen mooi filter… Net zoals Shifra met haar veel te warme filters waardoor iedereen oempaloempa wordt. Ohnee komt door Wil, die heeft ze natuurlijk allemaal geïnfluenced met haar #veenlijkfilter :mask:

3 likes

Misschien dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij zelfs in hetzelfde bed? Ze zei iets van dan zet ik hem met de ipad in bed en dan gaan wij onder de dekens of zo?
Maar het zal voor hen wel de beste manier zijn, anders zouden ze het niet doen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen maar ik kan me ook wel indenken dat het dan weer iets is dat met jonge kinderen veel voorkomt maar wat niemand zegt of durft toe te geven? Ik vind het wel leuk dat zij het gewoon zegt, zonder er moeilijk over te doen.

1 like

‘Kel, hoe kom je toch aan die mooie glimlach’. Van die vragen die niemand ever stelt.

31 likes

Hahaha inderdaad

Niemand:
Werkelijk helemaal niemand:
Influencer: Mensen vragen mij altijd…

24 likes

Ik lees hier op het forum veel over een RGK (Rob Geus Kind), maar ik weet net zoals @Ananas eigenlijk niet wat daarmee precies bedoeld wordt. Heeft iemand zin om dit uit te leggen? Misschien heb ik zelf wel RGK kinderen :sweat_smile:

2 likes

De originele omschrijving:

Qua visueel:

Je kan Hier door experts (forummers) laten beoordelen of je zelf vroeger een RGK was. Je mag geen herkenbare foto’s van je kinderen plaatsen, dus of zij aan de omschrijving voldoen moet je zelf beoordelen.

20 likes

Oh hemel ik heb iemand herkend van bovenstaande foto’s. :scream:

26 likes

Ik blijf het gek van dat Scarlett en Joyce Hunter zo zittend in de wandelwagen doen. Is het niet gewoon tijd voor een wagen met een zitje?

3 likes

:scream::scream::scream:

1 like

Hahahahaha :ok_hand:t3:

2 likes

Dit is toch gewoon een normale kinderwagen? Geen wieg?

2 likes

Oooh die heb ik nog niet gezien! Ik had alleen nog gezien dat ze hem steeds in die wiegbak vervoerde.

Hahha heerlijk, bedankt voor de uitleg :joy:
Ja die kinderen van de posjes zijn wel echt typisch… Maar waar komt de term zelf dan vandaan? En waarom? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik poste dat ik me ergerde aan bepaalde typische Nederlandse kinderen, toen kwam Ludo met die omschrijving en ze noemde die schoenen die die kinderen dragen “Rob Geus schoenen”, toen werd dat langzaam verbasterd tot “Rob Geus kinderen”.

Als je op de post van Ludo klinkt en een paar Posts omhoog scrollt kan je de geboorte van de term meemaken, hij werd later nog uitgewekt. Ik geloof dat Quantum er nog wat aan toevoegde maar die zit hier niet meer en die post is verwijderd geloof ik.

4 likes

Serieus hoé vaak kan er worden gevraagd wat een Rob Geus kind is? Zie het de laatste weken om de haverklap voorbij komen. Vind t lief dat forummers het blijven uitleggen, zou er zelf geen geduld voor hebben eerlijk gezegd.

6 likes

Het staat er écht… :weary:

11 likes

fijn dat die kinderen al zo begaan zijn met de bescherming van onze persoonsgegevens.

10 likes

Wat bedoel je precies?

het wordt inderdaad vaak gevraagd maar ik vind dat wel begrijpelijk hoor, niemand leest het hele forum volgens mij en het wordt in random topics genoemd dus misschien net niet in topics waar een ander in kijkt :stuck_out_tongue:

3 likes

Ze schrijft ook snitzel, echt check jezelf man

19 likes