Mommybloggers topic

Brandt los​:joy::joy::joy:

En dan te bedenken dat het kind nog geboren moet worden :roll_eyes:

Maar goed zoals de meeste van jullie, ben ik hier toch ook echt te nuchter voor. Zeker wanneer we het over energetische levels hebben bij het krijgen van een kind.

2 likes

Ja… ik voelde zeker een band met de baby. Maar meer als in: jij hoort bij mij, bij ons.
Ik kan echt niks met energetisch levels. In mijn middelbare schooltijd was “the secret” heel populair, kon ik ook al geen fluit mee.

1 like

Stiekem hoop ik dat het kind non-binary/trans blijkt te zijn

1 like

Dat wilde ik er nog als disclaimer bijzetten :grimacing:

2 likes

Echt?! Kan dat?! Dat lijkt me heel bizar!

1 like

Ik denk dat het ‘wilentien-zwanger’ gehalte ook komt omdat de man van tien allang het geslacht wist. Dit hele gebeuren was dus georganiseerd zodat tien het geslacht te weten te komen, haar man wist allang dat die taart roze was van binnen.

En die energielevels, bahbah. Of je nu een jongen of meisje krijgt, je energie daalt sowieso naar 0 want het is hartstikke veel werk om een baby te groeien.

6 likes

Nu maar hopen dat het meisje niet is verwekt tijdens een bumba aflevering. BUMBALUU zal het eerste woordje zijn straks.

17 likes

Ja precies dit! Vooral Willemijn die overal met dr dikke neus bovenop staat. En dat Jorrik er voor kiest om het eerder al te weten maar er bijvoorbeeld niet gesproken wordt over wat zijn reacties was. Of zijn reactie moet ik volledig gemist hebben…

7 likes

Vrouwelijke kwaliteiten. Ga toch weg joh

1 like

Ik kan na het lezen van die post alleen maar denken ‘oooh my wat had je voor vage shit voor je post verzonnen als het een jongen was geweest???’

(ik denk oprecht dat ze stiekem dan teleurgesteld zou zijn, maar dat terzijde)

11 likes

Los van het halfspirituele gewauwel geloof ik er gewoon helemaal niks van. :speak_no_evil: Ze wilde gewoon HEEL graag een meisje.
Vrij kort na de vorige geboorte zei ze al dat ze het zo leuk zou vinden om op de meisjesafdeling te shoppen bij Prénatal. Nou dat mag toch gewoon? Vond ik ook leuk toen bleek dat ik een meisje verwachtte.
Maar ga dan niet zo lopen zemelen over energie en resoneren en nog meer onzin, meine Güte.

Toen de taartpunt roze bleek, riep er iemand ‘NIET!!!’, was dat Wil? Ik denk echt dat die wel een steek van jaloezie voelt hoor. Anders is je primaire reactie toch niet zo?

Sorry, zure kantoortrut hier die te weinig slaap heeft gehad en te vroeg ongesteld is geworden.

44 likes

Ik ben benieuwd wat voor onzin ze uit gaat kramen als hun dochter later ongesteld gaat worden :joy:

Omarm de primitieve flow uit je yoni :nauseated_face:

16 likes

Aaahhh ik krijg er gewoon helemaal de kriebels van. Haha, ik volg Martine en Willemijn alleen via dit topic maar hoe kun je zo serieus zoveel onzin uitkramen???

Arm kind.

8 likes

Ik snap ook niet waar dat jongens-familie gedoe vandaan komt, want martine heeft echt een stuk of 3 zussen dus het slaat nergens op dat er alleen maar jongens zijn. Ja die zussen hebben weer zoons, maar het is niet alsof Martine daar de hele dag mee opgescheept zit

32 likes

Ik heb ze een paar dagen geleden ook ontvolgd. Ik vond het juist altijd zo leuk omdat ze uit Groningen komen en ze nog zo normaal waren, maar ik merk dat ik de laatste tijd niets meer van ze kijk. Ik heb het idee dat het spontane er een beetje af is.

1 like

Gisteren had ik precies twee influencers (Wil en nog iemand) na elkaar in de stories die diezelfde spon hadden. Is echt raar om te zien. Ik tap er doorheen, volgende persoon, gewoon precies hetzelfde.

Waarom 100 reacties: wat heb je dit mooi verwoordt :heart::heart::heart:!!! Wat zijn dit allemaal voor types en bevinden zij zich stiekem in mijn omgeving. En zo ja, hoe bescherm ik me hier tegen en kom ik er vanaf? Zoveel vragen…

32 likes

Sorry maar dat is wel een beetje een dooddoener. Dan kun je alles wel jouw waarheid en gevoel noemen en daar mag niemand iets tegenin brengen want zo is het nou eenmaal. Het blijft gezever.

10 likes