Een man voor wijf uitschelden omdat hij van kleding houdt is niet ouderwets.
Het is kortzichtig en beschoft.
Heb hem wel ff duidelijk gemaakt dat hij die grapjes niet meer hoeft te maken, omdat dan me nu gewoon echt onzeker maakt. Is hij natuurlijk ook niet van me gewend, maar denk niet dat hij het nog een keer zal doen:
En inderdaad, hebben jullie niet de tijd dan om naast zorg voor je kind en werkdag nog uren met je uiterlijk bezig te zijn😛 ik ga daar écht niet 2u eerder voor opstaan of later voor slapen… sommige bloggers/youtubers staan zó ver vd realiteit voor de meeste mensen.
Niet alleen omdat hij van kleding houdt maar gewoon zijn hele houding.
En uitschelden is wel een beetje overdreven. Vind een wijf niet echt een scheldwoord. Maar misschien had ik het anders moeten zeggen, of gewoon niet.
Loopt ook seksloos in joggingbroek. Vormloos. Seksloos koppel
Ik loop zelden in een joggingbroek. Ging die vent van mij het nog bij een ander zoeken
Ik ben best ijdel en ik sport ook maar ik doe het puur voor mezelf omdat ik er zelf volledig achtersta en mezelf goed voel bij mijn manier van leven/aankleden/verzorgen etc niet omdat ik een hot mommy wil zijn of dat ik andere moeders ogen wil uitsteken of een druk voel dat ik wel een lekker wijf wil blijven voor mijn vent .
Buiten dat staan kilo’s daar totaal los van: een ander mag en kan ook nooit bepalen of je wel of niet hot mag voelen.
Ik loop regelmatig op het schoolplein op mijn vrije dagen in een sport-joggingbroek… dan denken ze vast ook dat ik sportief bezig ben en lekker ga sporten maar in alle eerlijkheid is dat gewoon een mega luie kant van mezelf in de ochtend: bijna te laat, snel comfy broek aan thuis weer chillen op de bank
Mijn enige sit-up op die dagen is als ik chips moet pakken uit de zak die net te ver weg ligt
Ik had altijd zo’n hekel aan sporten. Maar na mijn derde was ik zooo lusteloos joh. Ik ben 5 maanden na de bevalling gaan sporten met een pt en toen kreeg ik er een beetje (echt maar een beetje) lol in. Tot ik voelde dat ik er ook energie van kreeg. Ik voel me zoveel energieker. Inmiddels sport ik drie x per week en dat heeft weinig te maken met ‘hot mama’ willen zijn. Heeft alles te maken met even de deur uit, muziek keihard in mijn oren en zooo lekker slapen daarna.
Daarnaast eet ik gewoon graag en veel en lust ik wel een borrel. En door te sporten kan ik dit doen zonder iedere 4 maanden een nieuwe garderobe te hoeven kopen
Ja maar @Unquestionable heeft geen mamavetjes!!! Dus zij mag niet meedoen ook al loopt ze in een joggingbroek.
HAHAHAHHA ik wil je wel even een DM op insta sturen als bewijs hoor
Mamavetjes ook echt. Godsamme
Ik weet niet eens of ik kinderen wil maar door dit topic wil ik wel een Artipoppe.
En mamavetjes krijg je er gratis bij.
Die van mij is 1,5 maar wel vrij licht. Ik zou 'm in theorie nog zeker een jaar kunnen gebruiken en ben het serieus aan het overwegen
@Saturnus hou op met dat woord . In de categorie manlief-bloedjes-me dochter’ wat mij betreft hoor!
Of de toddler versie
Wellicht kan je er je boodschappen in vervoeren
OMG JE HEBT GELIJK! Heb ik helemaal niet aan gedacht . Zonder gekheid, ik heb mijn Tula verpatst omdat ik die niet zo fijn vond als rugdrager. De Artipoppe heeft wel prettigere banden (heb er eens eentje mogen gebruiken van een vriendin).
En ja, ik vind die prints gewoon 1000x mooier
Edit; en omgggg ze hebben de print die ik wil in toddler versie
Heyyyy @Artipoppe, graag even de afgesproken forum-influence-fee overmaken. Thanks!
To be honest word ik leip van al die Engelse termen bij haar.
En ik ga echt stuk als haar kinderen een x lekker kakken in dat dure (spon) bad