Ja wel beter. Stel dat een kind in je mooie artipoppe spuugt.
(Is artipoppe eigenlijk wasbaar? Mag hopen van wel voor dat geld.)
Ja wel beter. Stel dat een kind in je mooie artipoppe spuugt.
(Is artipoppe eigenlijk wasbaar? Mag hopen van wel voor dat geld.)
Wasbaar nee man, dat moet naar de stomerij
Nee die krijgt gewoon een nieuwe
EƩn badkamer schoonmaken is al de hel.
Daar heb je toch mensen voor!
O ja, dom van me
Niet te geloven. Dit voor kinderen.
En dat terwijl ik op mijn 31e nog dagelijks de strijd aan moet met mijn plakkerige douchegordijn terwijl ik omringd word door mijn āzelfgeproduceerde wc-parfumā. #fml
Hij kijkt ernaar of hij die stofzuiger nog nooit gezien heeft, laat staan in zn handen heeft gehad.
Heel Instagram staat vol met die d.y.son stofzuigers, even een lading pr uitgestuurd blijkbaar.
Lifehack tegen plakkende douchegordijnen: tafelkleedgewichtjes aan hangen
En eentje tegen wc-parfum: doosje lucifers neerleggen en een lucifer aansteken nadat er onfrisse geurtjes geproduceerd zijn. Het maskeert meteen!
Nav het plas glas van scarlet he⦠weet niet meer of het hier was of in het YouTubers topic ā¦
Maar ik heb ook een plas glas (ovulatie testen). En man en ik weten welk glas op de badkamer dat is. Maar ons huis gaat in de verkoop en schoonmoeder heeft geholpen schoonmaken. En ineens was dat glas weg - in de vaatwasser. En nu weten we niet meer welk glas, het plas glas was ā¦
Alles maar omsmelten
Zulke kleine lichte tegeltjes in de kinderbadkamer. Zij maakt echt alleen maar interieurs die instaproof mooi zijn, nog nooit een seconde praktisch nagedacht.
Ik zou zelf wel grotere tegels doen. Of materiaal wat makkelijker schoon te maken is. Zoān piepklein tegeltje heeft meer voeg. Ik vind de voegen in mijn badkamer echt de hel en als dit je tweede badkamer is die je kids de komende jaren echt niet zelf gaan poetsen⦠maar gelukkig niet mijn huis:p
Ging nog niet door mijn hoofd, even vergeten dat ik zelf plebs ben
In de buurt waar zij gaan wonen zijn de huizen vrij groot dus het verbaast me eigenlijk niet dat de huizen daar meerdere badkamers hebben/dat je dat dan maakt. Super praktisch juist toch? Vooral als de kinderen later ouder zijn. Als je de ruimte hebt zou ik daar graag een logeerkamer voor opofferen. Ik vind het juist gek dat iedereen er zo verbaast over doet. *Ik denk alleen dat die inrichting over een paar jaar niet meer hip is en dat ze dan de hele boel weer gaat verbouwen. Dat vind ik wel raar.
Die huismuts komt op mijn insta dus steeds voorbij met zoān irritante reclame van Leen Bakker . Ga wegggggggg
Ik vind een snijplank met rauwe kip bijvoorbeeld viezer dan een glas waar urine in heeft gezeten voor een paar minuten. Dat wordt omgespoeld onder water, en de vaatwasser in gaat. Dat rauwe vlees gaat dan weer een andere pan in en ga zo maar door. Die snijplank heeft lekkere snijgroeven van dat snijden.
Ik ook niet. Maar heb zooooveel zwangerschapstesten gedaan in mijn leven, dan wen je er misschien ook aan
Haha ik heb niet veel zwangerschapstesten gedaan - wel zoān 200 ovulatie testen denk ikš!
Maar het glas ging dus niet na elke keer in de vaatwasser, ik spoelde het gewoon om hihi.
Oh well, we zullen het nooit weten welk glas het echt wasš
Ik spoelde het ook gewoon om en liet 'm in de badkamer. Plasglas
Ivm het plasglas volgens mij heb ik ooit gehoord dat urine ontsmettend is?
Dus eigenlijk is dat glas gewoon reeds ontsmet
Neen na de vaatwas zou ik het ook niet zo erg meer vinden.
Sowieso sinds ik een kind heb veel minder panisch voor poep en plas.