Mommybloggers topic

3 likes

Wauw, alsof ze al jaren keihard sport? Ik kan me van haar alleen nog maar mislukte pogingen tot herinneren. Maar ze komt zo wel nog oppervlakkiger over.

6 likes

Buiten dat wie voelt zich geïnspireerd door een Manon? Alsof je als je Manon ziet poseren denkt oké nu ga ik naar de sportschool want zij inspireert mij :laughing:

7 likes

Ik ook niet. Maar volgens mij vind zij zichzelf erg inspirerend. Haar vriend komt ook altijd over of hij zichzelf echt de shit vind.

3 likes

Hahaha ik ging dus even kijken of hij ook nog tha influencerrrr life leeft

Manmanman. Een beetje nukkig op je tafel naar een stofzuiger kijken en je rekening is weer gevuld.

51 likes

Nou nou wat een plezierige uitstraling!

2 likes

sowieso alles heeft wel het dieptepunt bereikt hoor in influencers land :joy:

7 likes

Ja precies en laat die moeders dat lekker even zelf bepalen. En ook zo ouderwets “ omdat je toch al een vent en een kind hebt “

2 likes

Maar goed we zullen wel weer jaloers zijn☺️ Volgens mij ziet ze het alleen maar als compliment als op haar uitspraken commentaar komt want ja al die boze moekes.

1 like

Sorry maar ik vind hem net een wijf af en toe met die kledingkamer en hoe hij erg hij houd van shoppen. En dat hij is echt heel (hoe je iemand noemt die veel met uiterlijk bezig is).

1 like

Sorry. Ik ben misschien een beetje ouderwets daar in.

Ik. Zag die stofzuiger ook al bij martine van wil&tien.

Is die ook al gespot bij Kelly en sjenkie

1 like

Willemijn had ook een hysterische foto op instagram staan

Klopt, ik woon daar ook namelijk!
Zie Scarlet heel vaak lopen met Hunter.

1 like

Ik ben zo seksloos. Elke dag in joggingbroek. Seksloos en toch 2 kinderen, toch knap hè.

23 likes

Ja ronduit stom je vent wil toch ook wat!!

3 likes

Hahahahaha. Ja ik ben na mn bevalling ineens ook soms onzekerder. Maar zeer zeker niet over het feit dat mn buik wat slapper is of ik “mamavetjes” heb… Totaal niet, ben supertrots op mn lijf en wat dat kan. Maar juist om hele stomme dingen. Dat mn man dan op zondagmiddag zegt, terwijl we naar een verjaardag lopen, “bij nader inzien: die laarzen zien er eigenlijk niet uit onder die jurk”. (Had thuis nog gevraagd of het kon, dus wss deed hij het er gewoon om). Waar ik normaliter dan dacht boeiend ik vind het wel mooi, zou ik dan nu in staat zijn thuis wat anders aan te doen en ben ik me heel de middag bewust van mn laarzen. Zó stom. Helpt de sportschool daar ook tegen?

3 likes

Haha echt he! Maar hun zijn volgens mij vergeten dat bij de meeste mensen hun dag gewoon 9 uur geblokkeerd is voor werk en reistijd. En het er dan niet in zit om tussen door te sporten, boodschappen en lunchafspraakjes te houden.

3 likes

Ik vind het altijd zo typisch dat bloggers/Youtubers van die fantastische adviezen geven die totaal niet haalbaar zijn voor mensen met een ‘normale’ baan. Hebben ze dan niemand in hun omgeving die hun daar op wijst.

@Suikerklontje Wat flauw van je man.

6 likes