Dit geldt volgens mij enkel als het nog in je blaas zit. Op het moment dat het je blaas uit is, is het niet meer steriel dacht ik.
Revenge level 100
Hahahah ohh dat zijn altijd de leukste herinneringen later!
Haha vind t zelf ook niet zo raar.
Alleen waarom spoelt die po spoeler op mn werk (zorg) dan met mega heet water (wat een vaatwasser niet aankan)?
Op zich blijven troepresten gewoon deels in de vaatwasser hangen:p. Maar ik snap wat je bedoelt.
Wat leuk, dan zijn we dorpsgenoten!
Gevalletje ‘congrats for having me’
Omdat deze pospoeler ook voor ontlasting(sresten) wordt gebruikt? Dat is namelijk een ander koekje wat bacteriën betreft.
Geldt dat niet enkel voor mannenurine? Er staat mij iets van bij dat als je moet overleven (bv in de woestijn) dat je mannelijk urine kunt drinken. Vrouwelijk urine was niet geschikt om te drinken.
Smakelijk jongens
Ben ik nou zo makkelijk of zie ik het plasglas probleem niet zo? Ja dat je het ff afwast oké, maar ik kan wel viezere dingen bedenken …
Hahah, wilde precies hetzelfde zeggen.
Hallo, ze zit al in het derde trimester hoor
Idd levensgevaarlijk!
Hahaha ja kan zomaar nog 12 weken zijn! Been there done that. 3 lange maanden
Ik vind het nog veel vreemder en zorgelijker dat ze zelfs een medische diagnose al weer omzet in zweverige bullshit en vervolgens wel " de energetische kracht vind’ om een freaking stofzuiger reclame te maken.
Kan me nog herinneren dat Wil een story had over milieuvriendelijke dingen etc. etc. en niet weten hoe ze dat zou doen. Vervolgens wel naar München vliegen… joh.
Wat zou ik het tof vinden als Youtubers voor een keertje niet vliegen voor zulke korte afstanden…
Ik zag dat ook en vond het zo belachelijk dus ik. Ging het opzoeken. Maar van Groningen naar München is bijna 8,5 uur met de auto volgens Google maps. Dus het is nou ook weer niet echt een hele korte afstand.
Ik verbaasde me meer over die giga schnitzel die ze daar at terwijl ze thuis toch al wel een lange tijd vegetarisch eet en ze ook altijd zegt dat dit haar gemakkelijk af gaat.
Het ligt natuurlijk niet om de hoek, maar voor vliegen is het een korte afstand. Groningen - Amsterdam is ook zo maar 2 uur, dan op tijd moeten zijn (2 uur van te voren?), 1,5 uur vliegen en dan ben je pas in Munchen.
Als mensen dat willen moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar zeggen dat je niet weet hoe je je voetafdruk etc. kan verkleinen en vervolgens vrolijk in het vliegtuig stappen, tsja…
#knokind why? Alsof je kind kno is. Nee, daar ga je langs. Maarja misschien een special snowflake?
Maar het was een spon tripje met W. estwing, en dat maakt het natuurlijk net allemaal wat anders (ze hebben blijkbaar een samenwerking, zie stories van wil)
Elise (van Elisejoanne) is terug uit Curacao en heeft een filmpje geplaatst op haar insta waar ze een van haar “bloedjes” gedag zegt… dikke vette tranen. Man man, alsof ik naar All you need is love zit te kijken alles moet ze dramatisch bij haar.