Ze gaan alleen met de trein als het spon van de NS is.
Heeft ze nou een zesdelige serie over haar bevalling gemaakt?
Wauw
Love zijn shirt Die moet je bestellen voor je man tijdens de bevalling!
Ja, dat mis ik ook echt. Vond t altijd inspirerend te zien hoe zij gewoon dingen from Scratch maken, ik bedoel een keuken helemaal zelf maken is toch bijzonder!
Annic corrigeert haar dochtertje dat ze eten niet met haar handen mag pakken met een soort schrikreactie. Ik vind het altijd zó zonde als ouders dit er zo vroeg proberen in te rammen terwijl de natuurlijke drang is om het met de handen te ontdekken. (Sorry als ik hiermee iemand voor het hoofd stoot die het ook zo aanpakt⊠In dat geval ben ik serieus nieuwsgierig naar je beweegredenen).
Ik heb het even opgezocht (rond 25:30)
Wat ik irritanter vind is dat toontje alsof Juliette iets gevaarlijks gaat doen i.p.v. met dâr handjes eten aanraken. Prima als je je kind wil leren met een vork of lepel te eten maar zeg dat gewoon normaal.
Sinds ik zelf moeder ben geworden kan ik echt heel slecht tegen andere vloggende moeders, juist omdat ik me dan stoor aan zulke dingen. Niemand doet het ouderschap perfect maar natuurlijk vindt iedere ouder (over het algemeen) hun manier van opvoeden het best. Ik zou er nooit wat over zeggen tegen een andere ouder (oké mss doe ik dat nu wel een beetje over de vlog van annic) maar diep van binnen kan ik het moeilijk hebben als ik iets zie dat ik zelf dus nooit zou doen.
Dat heb ik ook wel regelmatig hoor! In de stad zie ik zoveel moeders met kinderen waar ik me aan stoor hoe ze (de moeders) zich gedragen dat ik ze echt aankijk met een vuile blik in de hoop dat ze me toevallig terug aankijken En ik heb niet eens kinderen
Die Huismuts⊠eventjes naar Verona om wat marmer uit te zoeken van de keuken.
(Zij noemt trouwens iedereen boer. Marmerboer, meubelboer, etc. Ik vind dat een beetje gek.)
Ze zou een rolling krijgen hier thuis
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik weet wel dat wanneer ik dit zou gaan doen, het een stuk ongezelliger aan tafel gaat worden en ik vind het juist belangrijk dat het eten een fijn sociaal moment is.
Overigens kan mân kind het wel, maar ja je kan je worst niet in 3 seconden naar binnen werken als je je vork gebruiktâŠ
Frietboer
Raar woord ook
Ohh. Ik kom daar ook vandaan maar had het nog nooit gehoord!
Hahahaha dit is echt grappig met de post hierboven over mommy dance. âEcht iets Brabantsâ.
Ik besef nu pas dat dit inderdaad best raar is? haha
Zo dokter Willemijn is ook weer bezig hoor.
In de laatste vlog is Tien ziek na een avondje uit eten in Rotterdam, ze heeft de hele nacht gekotst.
Willemijn is ook âeen klein beetje aangestoken door de buikgriepâ, maar het heeft niet doorgezet omdat ze laatst haar keelamandelen laten verwijderen en nu minder vatbaar is voor virussen van anderen.
Nou mijt ik ben geen dokter maar volgens mij is dat niet hoe het werkt. En als je één nacht kotst na restaurantbezoek lijkt het mij geen buikgriep maar eten dat verkeerd is gevallen.
Ik heb hoogzwanger een halve middag deze filmpjes bekeken op instagram. Ook leuk als die partners mee moeten dansen.
Of stiekem in de keuken/schuur/op de wc zoals de meeste moeders doen
Klinkt inderdaad een beetje kort door de bocht, maar het is wel zo dat je na het verwijderen van amandelen veel minder vatbaar bent. Mijn vriend heeft hetzelfde gehad en is nu nagenoeg nooit meer grieperig, terwijl hij het eerder echt aan de lopende band had. Denk dat ze dat bedoelt.
Dat geloof ik zo, een collega van mij is ook veel minder vaak ziek nu ze geen amandelen meer heeft. Daarvoor was het elke winter / herfst meerdere keren raak, ze heeft er goed veel ellende van gehad.
Maar dan gaat het toch niet om buikgriepvirussen? Ze zei dat ze het een âklein beetje had overgenomenâ en volgens mij is dat onzin.
Alleen opgeschuimde melk