Ik liep laatst langs een busje van dit bedrijf en kon aan niemand kwijt hoe grappig ik het vond
Vreselijk
Nee toch, ze eet toch āmaarā ongeveer 5x in de week vegetarisch?
Dat vind ik ook al heel goed hoor (beter dan altijd vlees eten in ieder geval), maar ze neemt in vlogs ook wel eens iets met vlees als ze gaan lunchen/uit eten gaan en ze maakt zelf ook nog wel eens iets met vlees.
En vliegen naar Munchen is inderdaad krom, zeker in het licht van eerdere opmerkingen maar dat hebben ze niet zelf geregeld want #spon. Het zou wel echt heel tof zijn als ze daarover ook in gesprek gingen met bedrijven natuurlijk.
Ik liet dit dus net aan mijn man zien!!! Die zei vet droog ājij jankt alleen zo als iemand je zegt dat je geen wijn meer magā
.
Hahaha ja, ik had precies hetzelfde. Liep er ook langs!
Hahahahaha oh god ik zou dat ook zijn.
Ik ben echt een hormonaal jank vat sinds mijn zwangerschap.
Ik kan al huilen bij sommige volslagen random tv reclames. En dan niet zielige van de plus. Maar ook die van CalvƩ met Lieke bijvoorbeeld.
CANāT HELP ITš
#guilty
Altijd als ik vloggers zo hysterisch zie doen tegen hun kinderen daalt mijn kinderwens een beetje. Ben bang dat ik ook zo eindig.
Ja ik ben dus zoān muts gewordenā¦
Ik slik die tranen wel vaak weg hoor, anders kan ik elke dag wel een potje janken
Maar ik heb het dus welšā¦
Het boekje āraad eens hoeveel ik van je houā, kan ik na bijna 11mnd ook nog steeds niet fatsoenlijk voorlezen. Ik doe het ook niet meer
Niks mis mee dat ze moet huilen; ik stoor me vooral weer aan het feit dat ze dit op Instagram plempt.
Vooral dit. Vond het ook allemaal nogal zeer theatraal. En vraag je dan op voorhand aan je man om dit te filmen?
Zij maakt echt van alles zoān big deal. Haar dochter kreeg eerder dit jaar ook buisjes en dat was ook gigantisch drama.
Neen het is niet leuk als je kind onder narcose moet maar ze mag in haar handjes knijpen dat het dit maar isā¦
Ja precies dit dus. Krijg daar een beetje een Yvonne Jaspers gevoel bij. Geloof mij: ik heb mijn kind vaak genoeg naar een ok moeten brengen en dat is ontzettend moeilijk, dus ik begrijp het echt helemaal. Maar ik mis toch altijd een stukje relativering bij haar. En het irriteert me dat ze het uitmelkt door er constant over te posten, ik vind dat ongepast. Gun je kind ook een beetje privacy
Jij kan het net iets beter verwoorden dan ik.
Ik voel mij nu wel echt een bad mom. Ben helemaal niet zo emo of veel meer emo geworden. Ik vind alleen sommige dingen wel ineens aangrijpender, zoals pleegkinderen. Maar ga niet meer huilen dan anders. Zelfs toen mijn kind ziek was met 11 maanden en voor onderzoek alleen in zoān groot ziekenhuis bed zat met al dat gefriemel. Maakte mij meer zorgen dat dat ik het zielig vond⦠Ik kan mij dan nu weer schuldig voelen dat ik dan zo āhardā ben ofzoā¦
Ja dit heb ik ook altijd. Hoor altijd bij hielprikjes en CB vaccinaties en als mijn dochter weer eens gewond is door haar onhandigheid āgelukkig bent u een moeder met veel relativeringsvermogenā oid en het klinkt vaak als een mengelmoes van: je bent in ieder geval niet hysterisch/kan het je eigenlijk wel wat schelen.
Wow dat is wel even een lekkere binnenkomer dan. Wat een vervelende situatie Ʃn reactie! Hoe is dat verder gegaan?
Jezus wat onprofessioneel. Artsen zijn echt horken in mijn ervaring. Toen onze zoon nog in t ziekenhuis lag heb ik heel vaak het gevoel gehad dat de artsen hem meer als een experiment zagen. Wilden altijd te snel en te veel proberen. Gelukkig nam de verpleging het altijd voor ons op, dat is weer een heel ander slag mens haha
Herkenbaar hoor. Ik ben blijkbaar ook niet zo emotioneel en denk dan bij dat soort dingen altijd āben ik nou zoān ijskonijn?ā
Hahahhahaha dat filmpje. Omg wat een cringe
Omg⦠kan alleen maar bedenken hoe cringy dat op die set zou zijn en hoe vaak alles opnieuw is gedaan. Dit soort tekst krijg je er nooit in 1 keer op. Ook die knuffel met die makeupartist hahaha whyyyy