Mommybloggers topic

Als ik ooit moeder word, hoop ik zo’n moeder te worden als jullie. Wat ik van jullie lees nu, vind ik echt mooi. Dat je wel bewogen, maar ook rustig en relativerend kan zijn. Als je relativeert, betekent het niet dat je niks meer ergens om geeft, maar dat je het in perspectief zet. En soms kan humor daar ook juist heel erg bij helpen. Artsen mogen daar wat mij betreft niks van vinden, want je weet niet hoe mensen met dingen omgaan.

11 likes

Even gniffelen over dat ze voor een campagne over het ontdekken van duurzame skincare, naar Munchen zijn gevlogen. Hypocriet wel (vooral ook van het merk).

24 likes

Doet me denken aan het filmpje van de huismuts, dat hier laatst werd gepost.

Hahaha verschrikkelijk ongemakkelijk dit :sweat_smile:

Ben ik de enige die langs deze foto scrollde en op het eerste gezicht dacht: wat heeft Zara grote voeten??? Maar het zijn de voeten van Shifra en ik keek over de witte maillot heen.

65 likes

Ja dat was het tweede dat ik zag. Arm beestje.

2 likes

Staan die niet gewoon achter de hond op de grond met van die gewichtjes?
Ik hoop van wel tenminste.

Waaaat dat microscopische druppeltje SPF, aangebracht met een buffing brush???

Is dat filmpje ook ergens te zien zonder dat je een account moet aanmaken op die site?

1 like

Ik heb geen account en heb het filmpje net gewoon kunnen kijken (nadat werkelijk mn hele telefoon vastliep maar dat terzijde :sweat_smile:)

Ik vind alle foto’s van de verjaardag van Zara superlief, maar ik stoor me dan wel aan dat Shifra tot 3x toe benoemt dat het haar niks kan schelen dat het niet past bij haar feed en slecht is voor het algoritme. Noem het dan niet, als het je echt niets kan schelen

17 likes

Ik vond het echt heel heftig! Vooral die moeder van dat drie jarige meisje :scream:. Hoe ver ouders kunnen gaan voor iets wat ze wss zelf ‘gemist’ hebben of wat ze zelf graag hadden willen hebben.
Vond het ook wel heftig om te zien hoe het gezin van die nina alles deed voor haar kanaal/insta. En honderden foto’s maken voor de perfecte foto. Echt een beetje fucked up allemaal

6 likes

En dan wel in het hieperdepiep filmpje voor dat ze begint te zingen even controleren of de camera wel aan staat. Shifra zit echt in mijn irritatiezone sinds een jaartje.

4 likes

of liftend achter op een trekker.

3 likes

Met de treín? Wil en Tien?! Ze zijn wèl een topmodel en influencer he, dat kan je ze niet aandoen! :wink:

3 likes

Holy moly wat is dit ongemakkelijk en slecht gedaan zeg! :open_mouth:
Wil en Tien voor Babor (die ineens allemaal favorieten daarvan hebben die ze elke dag gebruiken haha)

https://player.vimeo.com/video/366526664?color=62BBA5&title=0&byline=0&portrait=0&badge=0

(weet niet of dit zo werkt, anders ff knippen en plakken in je browser)

1 like

14 likes

Huh 2.42 zegt willemijn het ook verkeerd om toch? Hhahaha alsof charisma enzo aan de buitenkant zit

1 like

Maar ik vind de interviewer eigenlijk nog slechter zijn vragen uitspreken dan zij hun antwoorden. Echt cringe

1 like

Ik vind dit dus gewoon précies waarom ik geen enkele van mijn ex favo bloggers/ youtubers meer kijk of leuk vind. Er zit gewoon helemaal niets echts meer aan. Iedereen weet idd dat Wil al jaren alleen maar JU en/of Paula’s Choice producten gebruikt en ineens is ze megafan van Babor. Hou toch op met me. Zeg dan gewoon dat je een leuke samenwerking aangaat om een ander merk erbij te leren kennen.

23 likes