Mommybloggers topic

De enige blogger/instagrammer die echt eerlijk is over de sponsors is Shirley Visser. Mascha, cynthia, willemijn en Martine, allemaal zijn ze zo nep geworden dat ik niks meer van ze geloof.

4 likes

Same. Ik volg Shirley niet heeeeel fanatiek meer, maar als ik soms wat lees, vind ik haar wel heel transparant. Met ook gewoon #ad rn #spon ipv dat stomme #laviesannecollab en al die eigen hashtags die die bloggers ineens hebben.

4 likes

Dat vond ik ook al zo gek! Dat ze letterlijk zegt dat ze beauty vindt draaien om de buitenkant :rofl:

1 like

Ik vind Bonnie ook meestal heel transparant en eerlijk over samenwerkingen. Oke, laatst had ze iets over Snack a Jacks wat echt uit het niks kwam vallen, maar meestal past het bij haar of verwerkt ze het op een toffe manier in een videoformat ofzo.

En maar 31 kcal per snack!

12 likes

Wat een toneelstukje van Wil en Tien inderdaad, heel ongemakkelijk.

Shifra heb ik een hele tijd leuk gevonden. Ik vond haar toen heel echt overkomen, puur en oprecht, maar de laatste maanden blijft daar weinig van over.
Wat het precies is weet ik niet, maar alleen al haar Instagram-posts komen zo gemaakt over. Om over die oempaloempa-filter die alles oranje maakt nog maar te zwijgen.

6 likes

Vroeger schreef ze super uitgebreide artikelen over oa. al hun klusprojecten, echt met veel foto’s en alles goed uitgezocht en uitgelegd. Dat vond ik echt super.
Sinds Zara lijken ze bijna enkel nog te vloggen? Op beeld vind ik hen té enthousiast dus hun vlogs kijk ik niet en op de site is het heel stil, zo jammer

2 likes

En dan heeft ze op haar Instagram een samenwerking met Prenatal (netjes #ad erbij), tagt ze het verkeerde account in de omschrijving :sweat_smile:

3 likes

Hahaha ja zo kan je ook reclame maken. Gewoon het vereerde bedrijf taggen. Slim bekeken :joy::joy:

Dat mini-drupje spf ook, alsof dat wat doet.

1 like

Ze gaan alleen met de trein als het spon van de NS is. :relieved:

Heeft ze nou een zesdelige serie over haar bevalling gemaakt?

Wauw

Love zijn shirt :rofl::rofl: Die moet je bestellen voor je man tijdens de bevalling!

2 likes

Ja, dat mis ik ook echt. Vond t altijd inspirerend te zien hoe zij gewoon dingen from Scratch maken, ik bedoel een keuken helemaal zelf maken is toch bijzonder!

Annic corrigeert haar dochtertje dat ze eten niet met haar handen mag pakken met een soort schrikreactie. Ik vind het altijd zó zonde als ouders dit er zo vroeg proberen in te rammen terwijl de natuurlijke drang is om het met de handen te ontdekken. (Sorry als ik hiermee iemand voor het hoofd stoot die het ook zo aanpakt
 In dat geval ben ik serieus nieuwsgierig naar je beweegredenen).

9 likes

Ik heb het even opgezocht (rond 25:30)

Wat ik irritanter vind is dat toontje alsof Juliette iets gevaarlijks gaat doen i.p.v. met d’r handjes eten aanraken. Prima als je je kind wil leren met een vork of lepel te eten maar zeg dat gewoon normaal.

5 likes

Sinds ik zelf moeder ben geworden kan ik echt heel slecht tegen andere vloggende moeders, juist omdat ik me dan stoor aan zulke dingen. Niemand doet het ouderschap perfect maar natuurlijk vindt iedere ouder (over het algemeen) hun manier van opvoeden het best. Ik zou er nooit wat over zeggen tegen een andere ouder (oké mss doe ik dat nu wel een beetje over de vlog van annic) maar diep van binnen kan ik het moeilijk hebben als ik iets zie dat ik zelf dus nooit zou doen.

4 likes

Dat heb ik ook wel regelmatig hoor! In de stad zie ik zoveel moeders met kinderen waar ik me aan stoor hoe ze (de moeders) zich gedragen dat ik ze echt aankijk met een vuile blik in de hoop dat ze me toevallig terug aankijken :joy: En ik heb niet eens kinderen :crazy_face:

Die Huismuts
 eventjes naar Verona om wat marmer uit te zoeken van de keuken.

(Zij noemt trouwens iedereen boer. Marmerboer, meubelboer, etc. Ik vind dat een beetje gek.)

2 likes

Ze zou een rolling krijgen hier thuis :see_no_evil:

Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik weet wel dat wanneer ik dit zou gaan doen, het een stuk ongezelliger aan tafel gaat worden en ik vind het juist belangrijk dat het eten een fijn sociaal moment is.

Overigens kan m’n kind het wel, maar ja je kan je worst niet in 3 seconden naar binnen werken als je je vork gebruikt