Mommybloggers topic

Frietboer
Raar woord ook

Ohh. Ik kom daar ook vandaan maar had het nog nooit gehoord!

Hahahaha dit is echt grappig met de post hierboven over mommy dance. ‘Echt iets Brabants’.

17 likes

Ik besef nu pas dat dit inderdaad best raar is? haha

Zo dokter Willemijn is ook weer bezig hoor.
In de laatste vlog is Tien ziek na een avondje uit eten in Rotterdam, ze heeft de hele nacht gekotst.
Willemijn is ook ‘een klein beetje aangestoken door de buikgriep’, maar het heeft niet doorgezet omdat ze laatst haar keelamandelen laten verwijderen en nu minder vatbaar is voor virussen van anderen.

:woman_shrugging:

Nou mijt ik ben geen dokter maar volgens mij is dat niet hoe het werkt. En als je één nacht kotst na restaurantbezoek lijkt het mij geen buikgriep maar eten dat verkeerd is gevallen.

36 likes

Ik heb hoogzwanger een halve middag deze filmpjes bekeken op instagram. Ook leuk als die partners mee moeten dansen.

2 likes

Of stiekem in de keuken/schuur/op de wc zoals de meeste moeders doen :grimacing::joy:

18 likes

Klinkt inderdaad een beetje kort door de bocht, maar het is wel zo dat je na het verwijderen van amandelen veel minder vatbaar bent. Mijn vriend heeft hetzelfde gehad en is nu nagenoeg nooit meer grieperig, terwijl hij het eerder echt aan de lopende band had. Denk dat ze dat bedoelt.

1 like

Dat geloof ik zo, een collega van mij is ook veel minder vaak ziek nu ze geen amandelen meer heeft. Daarvoor was het elke winter / herfst meerdere keren raak, ze heeft er goed veel ellende van gehad.
Maar dan gaat het toch niet om buikgriepvirussen? Ze zei dat ze het een ‘klein beetje had overgenomen’ en volgens mij is dat onzin.

2 likes

Ik keek net de vlog van de Huismuts, wat in hemelsnaam is een Babychino?

2 likes

Alleen opgeschuimde melk

3 likes

Vlogboer zoekt spon

Ja! Babyccino idd, ik zag dat laatst op een menukaart van een kindercafé en ik dacht wat ís dat? Ik dacht dus ook een soort mini cappuccino.
Toen ik grapte of dat een service was dat je een cappuccino kan krijgen met opgeschuimde afkolfmelk werd er niet gelachen :sweat_smile:

30 likes

Een paar jaar geleden circuleerde er een filmpje van een hoogzwangere vrouw die ook zwoel met haar heupen bewoog, toen plots haar vliezen braken.
Moet vlgs mij nog wel op YT te vinden zijn.

Mbt tot deze twerkende vrouw: duidelijk is dat ze geen last van bekkeninstabiliteit heeft.

Sta je bij de wasmachine stiekem chocola te grazen komt je kind eraan:
“Mama mogen we wat lekkers?”
Je probeert dat stuk zo snel mogelijk weg te werken maar dat lukt niet dus met je mond nog half vol, “nee schat we nemen nu niks lekkers meer want we gaan zo eten.”
“Wat heb jij dan in je mond?”
:sob:

27 likes

Als ik roep dat ze moeten tandenpoetsen, horen ze niks. Als ik stiekem heel voorzichtig een mini mars openmaak in de keuken, hoor ik vanuit de kamer ‘ik wil ook iets lekkers’

51 likes

En dat begint al zo jong. Als hier de voorraadkast opengaat hoor ik die waggelende voetjes meteen aansnellen (11mndđŸ€Ș)

7 likes

Dat lijkt me dan inderdaad sterk! En als Martine maar één nacht ziek was, was het hoogstwaarschijnlijk iets met het eten

IkVrouwVanJou hangt ook van collabs en samenwerkingen aan elkaar. Een wandelende reclamezuil dat gezin.

3 likes

Ah ik was niet de enige die dat opviel. En over-al zetten ze hunter voor in?! Zelfs voor random nootjes die een baby nog lang niet mag hebben zo
 why why why?

2 likes

Haha hier in Australië is de babychino een groot ding! Ik moet zeggen dat kids het vaak ook wel erg leuk vinden

2 likes