Mommybloggers topic

Ja echt heel irritant. Gister hadden ze ook een story waarin ze klaagde over de auto dat die 3deurs is, Maarja het huis heeft nu even voorrang. Mijn brein: vragen om een “samenwerking” #gekregen

3 likes

Ja ze tagde ook meteen Opel…

1 like

Oh dat had ik niet eens gezien! Nou dikke kans dat er dus al een samenwerking op poten is gezet…

1 like

5 likes

Wauw

14 likes

Oh my god CRINGE!!

9 likes

omg dit is ZO beschamend :scream:

6 likes

dit artikel blijft zo ironisch om te lezen als Hunter weer eens in beeld komt http://ikvrouwvanjou.nl/2018/08/ons-kind-op-social-media-onze-regels/

20 likes

Hier moest ik ook net aan denken. :roll_eyes:

1 like

In plaats van schaamteloos naar een samenwerking hengelen. Kunnen ze ook gewoon een auto kopen zoals het gros van Nederland moet doen. Of inderdaad hun eigen tip opvolgen en een andere auto kopen voor dat de baby er was. En als het geld er niet is voor een andere grotere auto. Ja pech! Kom op he! Een driedeurs, nee niet handig, maar Jezus je gaat niet dood en je krijgt er niks van. Je wordt geen slechter mens.

Als je iets wil, dan koop je het of spaar je daarvoor. Dat doen normale mensen. Of je gaat een lening aan. Zoooo klaar met die sponfluencers

24 likes

Maar zei rijden toch ook echt in een of andere (oudere) dikke bmw?!

2 likes

Las gister een artikel genaamd Nederland is influencermoe.

count me in.

bron: https://www.emerce.nl/nieuws/nederland-influencermoe

15 likes

Helemaal sneu dan. :woozy_face:

Jupppp

Gaat vast allemaal naar z’n spaarrekening! Lol

2 likes

Inderdaad, zoiets zie je aankomen.
Ik had een vrij zeldzame, snelle, lage youngtimer voor ons kind geboren werd. Toen ik een goede 20-wekenecho had gehad, heb ik hem met pijn in mijn hart verkocht en een sexloze grote gezinsauto gekocht waar de kinderwagen veel beter in past. Is echt geen rocket science.

Ik mis mijn vorige autootje nog vaak, maar met een kind was het echt geen doen geweest.

6 likes

Wij hebben idd de kinderwagen die we gekocht hadden meegenomen toen we een nieuwe auto mochten kiezen. 70% viel af :’)

2 likes

Ik heb tot mijn oudste 1 werd rondgecrosst in mijn hipster snelle bakkie. Toen moest ze in een gewone autostoel en tsja, dan moet je keuzes maken. Ingeruild voor een goedkope net niet station en daar nog bijna 6 jaar meegereden, incl vreeeeselijke dakkoffer tijdens vakanties. Ik geef graag (en veel :see_no_evil:) geld uit aan mooie dingen, maar een auto is een van de weinige dingen die me echt niet boeit. Hoe goedkoper hoe beter.

Sinds eind september heb ik een nieuwe auto, soort suv model. Maar joe, heb ik gewoon 6 jaar voor gespaard en ik hoop er minimaal 10 jaar mee te kunnen rijden. Had beter het merk ff een berichtje kunnen sturen, misschien had ik 'm dan wel gespond gekregen #ffinfluencert

2 likes

Ik denk trouwens dat Wil op een spondeal hoopt voor een droger, afgelopen vlog heeft ze het meermaals benoemd dat haar huidige stuk is. Zo pijnlijk dat schaamteloze geschooi.

4 likes

Ik gok dat veel bloggers met een #sponauto werken met een leaseconstructie idd…

Echtttt afzien deze auto ook ja.

31 likes