Godverdomme ik lees dit vanuit mijn Peugeot 108 waarmee ik al ruim een half uur stilsta op mijn dagelijkse route van werk naar huis (55 km, gemiddeld 1:15 doe ik erover).
Ik wil gerust met d’r wisselen hoor, heb 'n vijfdeurs.
Godverdomme ik lees dit vanuit mijn Peugeot 108 waarmee ik al ruim een half uur stilsta op mijn dagelijkse route van werk naar huis (55 km, gemiddeld 1:15 doe ik erover).
Ik wil gerust met d’r wisselen hoor, heb 'n vijfdeurs.
Jezus wij hebben één mini autootje waar ik 2 kids in moet proppen, als ik de duo wagen en alle shit die altijd mee moet erin heb gepropt kan ik blij zijn als ik en mijn man nog mee kunnen. We zijn hard aan het sparen voor een grotere want die shit is inderdaad duur, ik vind dat schooien zo triest en schaamteloos. Zo diep zou ik echt niet willen zinken hoor, dan nog maar even proppen
Ik zie dat dus eigenlijk wel als krijgen. Je mag er een tijd in rijden, tegen zwaar gereduceerde kosten. Ja het is niet jouw eigendom, maar her scheelt extreem in de portemonnee
Hoe houden jullie dat toch vol? De kinderen zijn zeker diep ongelukkig en jullie natuurlijk ook? Standaard is zeker met twee kinderen een vijfdeurs… Maar ik zou gewoon lekker een busje kopen straks. Lekker schuiven met die deur haha.
Ik zit in het pedagogische werkveld. Melding maken denk ik maar…? Want die situatie is onoudbaar!!!1!!!
Ps. Weer een post met duizend merken genoemd op ivvj. Het is echt extreem de laatste tijd
Absoluut, we sparen ook alvast voor alle therapie die mijn kinderen obviously nodig zullen hebben later.
Niemand bellen. Daarmee houd je mijn beroepsgroep aan het werk! Anders hebben wij niemand meer te behandelen
Ik ben gewoon een beetje ivvj moe en dat vind ik super jammer want ik vond het vroeger altijd twee leuke down to earth meiden die open en eerlijk waren over hun struggles. En op insta zie ik vooral (99%) Hunter en spon. Zodra ik een foto zie van Hunter ga ik direct op zoek naar de #ad
Vroegah hadden we geen drempels maar kuilen😭
Haha Huh? Zeggen mensen dit echt?
Hahaha ik weet niet hoe hoog je woont, maar onze zoon zou dat ge-wel-dig vinden. Die raakt echt in een extase bij het zien van een trap én er op mogen :’)…
Nee joh, die baby flikker ik gewoon met wagen en al van de trap af!
Gewoon kinderwagen op je rug en de trap nemen, stel je niet aan zeg!
Lachen zeg, jullie. Ik heb bijna mijn hele leven in appartementen gewoond en mijn ouders hadden de eerste 13/14 jaar van mijn leven niet eens een auto. De eerste kochten ze toen de jongste 2 was. Sommige mensen kunnen zich er nog steeds niets bij voorstellen, vinden dat ik echt geen leuke jeugd heb gehad, omdat we superarm waren. Ik werkelijkheid maakten we een hoop fietstochten, reisden met het ov wat we helemaal geweldig vonden en denken we nu regelmatig terug aan alle avonturen.
Vriendjes en vriendinnetjes die in huizen woonden vonden onze hoge flat geloof ik nog leuker dan de Efteling, want lift en uitzicht over de hele wijk. En dan wedstrijdjes doen in het trappenhuis, vonden de buren zoooo leuk🤣.
Ja echt? Onvoorstelbaar, als kind heb je echt een tuin nodig. Zo’n compleet grijs betegeld postzegeltje van 10m2 want onderhoudsgemak. Stukken beter dan naar de speeltuin lopen met schommels, zandbak, glijbaan, duikelrek. Is voor het plebs.
Ik vond het vroeger altijd fantastisch leuk als ik met mijn moeder met de bus ergens heen mocht. Echt een feestje!
Hahaha ja, een meisje van school vroeg me een keer ‘maar jullie hebben geen tuin, waar spelen jullie dan?’. We hadden een megagrote speeltuin in de wijk en een paar kleinere op hooguit 10 minuten fietsafstand. Ik zei ‘nou, in de speeltuinen en op het balkon’. Zegt ze: ‘maar op het balkon past toch nooit een glijbaan?’ wel schattig hoor, die reacties.
Hahahaha mooi!
Ik herinner me ook op en neer fietsen over de galerij, was superleuk. Ik heb tranen met tuiten gehuild toen we naar een rijtjeshuis gingen, wilde gewoon alles op 1 verdieping houden.
Of rolschaatsen. Zoveel leuker dan op die ruwe straattegels.
Hmm die hebben vaak ook maar twee deuren. Opel? #help #influencer #firstworldproblem #almostad