Mommybloggers topic

Wij hadden vroeger ook geen auto. Kreeg er nooit lullige opmerkingen over maar wel altijd hele verbaasde. Maar snap dat wel want luxe went snel. Nu ik zelf een auto heb kan ik me bijna ook niet meer voorstellen dat we vroeger alles op de fiets deden. :crazy_face:

1 like

Hier bewust geen auto. Alles lopende of op de fiets. Weer of geen weer, daar kan ik zowel mijzelf als mijn kind tegen kleden. En mocht het echt niet anders kunnen ( of met OV) dan lenen we een auto.
Ik zag laatst de term “ achterbankkinderen” dus kids die alleen maar overal en nergens heen worden gebracht met de auto. Is mij bijgebleven: zo’n kind wil ik pertinent NIET!

14 likes

Sommige mensen pakken de auto echt voor alles. Ik woon naast een school en dan zie ik mensen die 2 straten verderop wonen met de auto komen. 3 rondjes rijden om de school omdat ze nergens kunnen parkeren. Lopen is dan volgens mij nog sneller ook.

11 likes

Als ons appartement iets meer slaapkamers had, zou ik hier langer blijven. Het is heerlijk, alles op dezelfde verdieping!

1 like

Jaaa dit was zo heerlijk. Gewoon keihard rollen en jezelf tegen de balustrade gooien om te stoppen haha.
Wij verhuisden later naar een appartementen complex met onder een garage. Dat was helemaal de bom met skeeleren. Meters asfalt. Als er kinderen kwamen spelen moesten ze altijd hun skeelers mee

5 likes

Ik woon ook in een appartement, maar zou echt veel liever in een huis wonen, al was het alleen al zodat ik niet altijd superzacht zou hoeven te doen als mijn kind net op bed ligt. Hier (woon in het buitenland) zijn appartementen echter de norm en huizen onbetaalbaar (of in hele slechte staat).

1 like

NMSMVPE

wat vinden jullie hiervan?

18 likes

Vind het zeer groot

23 likes

Ik vind het verschrikkelijk…
Sidenote: ik hou helemaal niet van tattoos, maar sommige vind ik wel mooi gemaakt. Dit hierboven snap ik niet zo goed.

4 likes

Ik snap de gedachte, maar zou zelf dan alleen het hartje doen. Dat lijkt me best leuk.

3 likes

Oh wat lastig om het over iemands tattoo te hebben. Ik vind de gedachte erachter heel schattig, maar iets kleiner zou ik hem persoonlijk mooier hebben gevonden. Al snap ik dat dan met het vervagen de tattoo zal uitlopen

6 likes

Vroeger plakten oma’s deze brieven van kleinkinderen op hun koelkast. Ik vind dit groot en ordi, maar haar moeder komt altijd wel lief over op haar site samen met haar man.

1 like

Vind het idee heel leuk en lief. De uitwerking… NMSVPEM

Oh dan valt die Thunderdome tattoo die ik vannacht wou zetten nog wel mee.
Overigens niet gezet hoor, leek me toch niet verstandig :joy:

10 likes

Was dat vorig jaar, dat je met een TD tattoo gratis naar binnen mocht?

Altijd geweest!

Edit: de keren dat ik was geweest ten minste

2 likes

Vorig jaar was er geen TD, maar de keren dat het wel was kon je idd met zo’n tat naar binnen!
Wel op voorhand aangevraagd etc hoor.

Ik had al heel lang geen huismuts meer gekeken, maar omdat ik hou van verhuis/verbouwvlogs deze even gekeken. En ging echt stúk om Pip bij dat ophaalmomentje. That’s why I love kids. Mijn zoontje heeft ook altijd van zulke acties.

5 likes

Ik moest hier ook heel hard om lachen. Heerlijk dat kids, hoe insta perfect je het ook maakt, gewoon hun eigen gang gaan.

2 likes

Ooh ik wist het niet meer :joy:. Mijn man gaat altijd met jeugdvrienden. Hij ligt as we speak nog te slapen :roll_eyes:

1 like