Mommybloggers topic

Ik vind het echt stom om iemand af te kraken op een accent. Daar kun je toch niks aan doen. Of het nu Limburgs is of ‘kak’.

(Nou ja je kunt er wel wat aan doen, maar waarom zou je?)

9 likes

Ik ben dus Limburgs, en in mijn hoofd lees ik jullie berichten altijd zoals alles in mijn hoofd klinkt: met een zachte G. Nu bedenk ik me dus dat jullie in real life natuurlijk helemaal anders klinken.

Verder is dit helemaal geen nuttige toevoeging aan het gesprek

25 likes

9 maanden lang met een koptelefoon naar enya luisteren en alle prikkels vermijden, slaapmasker op en vooral niks meer zelfstandig doen in die toestand. En je mag alleen vanillevla en gedesinfecteerde groente eten

Toen ik zwanger was van onze tweeling kon ik op het laatst geen muziek met enorme bas meer verdragen want dan werden ze gek daarbinnen en gingen ze allebei hun eigen kant op, leek wel een scène uit alien

15 likes

Joh post dan gewoon lekker niks.

20 likes

Ik neem aan dat dit een “grappige” reactie is op mij? Ik ben niet de beroerdste hoor, je mag me altijd taggen of op mij persoonlijk reageren als je mijn berichtje overdreven of dodere cavia vind.

Ik wilde er alleen mee zeggen dat je (in het algemeen) niet dood gaat van zwanger zijn, en dat je leven ook niet voorbij is. Daarna is een ander verhaal.

4 likes

As always.
Hoe vaak zij al niet zulke dingen heeft geplaatst :roll_eyes:

1 like

Barry :heart:

1 like

Hahahaha, dat kan ik me wel voorstellen ja :joy:

Maar hoe gaat zoiets dan “ ehm maak jij even foto van mij dan kan ik dat even delen met mijn volgers, wel lekker nonchalant hoor alsof ik het niet door heb “

4 likes

Alles voor ‘goede content’ en aandacht toch

2 likes

Krijg bijna het idee dat ze daar maar gewoon aan het liggen is en de foto aan het plaatst maar nog niet helemaal uit is over de verhaal lijn.

Volgens mij niet eens een ECG maar gewoon saturatiemeter. Nog minder spannend haha

Haha ja!! Zo klinken al onze (echt) Leidse vrienden ook :smile:

1 like

Sorry nog even over Elise maar zij heeft toch zelf helemaal niet de beslissing gemaakt dat ze niet naar die musical kon? Haar vriend had dat als verrassing geregeld maar bedacht zich ineens dat het te heftig zou zijn en heeft het afgezegd. Of begrijp ik het niet goed in de video?

1 like

Vind het zo stom van Shifra en het allerstomste is nog wel dat ik nu super graag wil weten wat er is :sob:

4 likes

5 likes

Haha nou! Ik ging even spieken op die instagram. Droog je spontaan van op. (Niet dat het mijn smaak man is, maar het idee alleen al dat je man/vriend dit doet.)

8 likes

Ik haat de wereld waar we in leven

25 likes

Een #meisjespapa die vlogt. Want dat miste er nog aan deze wereld.

14 likes

Lifestyle, food en travel zijn inmiddels ook de meest lege begrippen ooit geworden

38 likes