Mommybloggers topic

Oh man, die Tiger Elise praat zo uit de hoogte en zeurderig. Ik krijg steeds haar video’s als aanbeveling…

Oh ik vind haar juist leuk!! En haar vriend is super knap :smirk:

Hoe veel vroegen ze ervoor?

Geen idee :sweat_smile: We waren echt super lam, maar toen we in rij stonden kregen we gelukkig een helder moment dat het niet verstandig was om er een te laten zetten in die toestand.

1 like

Ik vind/vond haar ook heel erg leuk vóórdat ze zwanger was. Nu vind ik het echt irritant worden. Ze praat alleen maar over die zwangerschap. Zegt ook in haar laatste vlog en instapost dat ze er alleen maar aan denkt/ de hele tijd mee bezig is. Ik vind dat ook heel erg naar voren komen in de vlogs en instaposts. Man man man ik kan mij echt wel voorstellen dat je heel erg blij bent met je zwangerschap maar kan het ook een keer niet genoemd worden? Ik heb haar eigen kanaal nu daarom ook ontvolgd, want deze heeft ze er ook apart voor opgezet. Hoop echt dat de combi blonde tigers nog wel een beetje leuk blijft. Lijkt mij soms ook erg vermoeiend voor Vita, de hele tijd zo’n 1000%mommy om je heen.

Heeft iemand de nieuwe video van Wil & Tien al gezien? Ik moet toch wel een beetje lachen als ze beginnen over ‘‘eindelijk kan ik weer is in de anonimiteit verdwijnen’’-blabla, hahaha.

2 likes

Hoe zien ze dat voor zich?

Waar gaat dit over? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vond vooral de mascaraspam echt meeeega lang duren. Kanonne hee. En kwam ook nog terug op hun insta pfff

9 likes

Hahahahah en dat praatje van: Ja dan zit je nooit meer zonder mascara. Omg want dat is zo heftig!! Zonder mascara zitten. Het is namelijk ook zo’n grote moeite om ergens een mascara te kopen.
Van die abonnementen kunnen leuk zijn, maar op mascara lijkt mij zo overbodig.

9 likes

stop trying to make mascara abonnement happen.

21 likes

Ja inderdaad, met die redenatie zou je op álles een abonnement moeten nemen. Ik kan ook zonder foundation, dagcreme, douchegel, shampoo, etc etc etc komen te zitten

1 like

Dat promoten ze vast ook wel hoor, als er wat spongeld op tafel gelegd wordt.

2 likes

Nouja, ze hebben allebei nogal dat ‘‘ik ka nergens meer gewoon Willemijn/Martine zijn’’, alsof ze nergens meer rond kunnen lopen zonder herkent te worden. Het valt me op dat ze de laatste tijd het ‘‘kijk mij is superduper popiejopie’’-zijn nogal uitdragen.

2 likes

Vind ik helemaal niet zo eigenlijk. Snap best dat Martine het noemde nu omdat ze juist een weekend even voor zichzelf wilde enzo

Zo zei ze het in mijn ogen helemaal niet. Kan me voorstellen dat wanneer hun in Groningen stad rondlopen ze wel een paar keer aangesproken worden. En dat ze bij zo’n retraite waar mensen zich blijkbaar kwetsbaar opstellen over hun gevoelens, het fijn vind dat mensen haar niet ‘kennen’ vind ik niet raar.

3 likes

:joy:

Ik snap ook heus wel dat je niet herkend wil worden op zo’n plek. Maar ik vind het /influencer/topmodel/BNer(haha) “iedereen kent mij” overdreven. :sweat_smile:
Ze zeggen t beide overigens wel vaker. Als iemand als Nikkie de Jager dat zou zeggen…

En dan nog is het alleen maar binnen een bepaalde bubbel. Zowel mijn ouders als broer en zus weten bijvoorbeeld echt niet wie Nikkie de Jager is. En ik vrees dat ik haar zelf op straat, zo zonder context, ook voorbij zou lopen.

2 likes

Klopt, maar op zich 7mil subs of 70k… Maar inderdaad, je moet er maar net naar kijken…

2 likes

Ja dat maar aan de andere kant ook ergens eng dat 70.000 mensen gewoon een kijkje in je privé leven hebben.

3 likes