Mommybloggers topic

Vreselijk ja! Maar zeker geen Leids accent, zoiets heb ik hier nog nooit gehoord haha :crazy_face: Denk dat het een combi is van haar jaren in New York en aangeleerde influencerstaal

3 likes

Ah oke, ik dacht dat het misschien een hele overdreven Leidse tongval was haha!

Vind het meer een soort van kak. Nikkie spreekt ook een beetje zo voor mijn gevoel. Zoveel nadruk op alle letters en klemtonen

1 like

Ze komt ook niet uit Leiden maar uit Amsterdam, ze woont pas sinds kort in Leiden.

1 like

Wil en Tien laten zichzelf bodypainten. Resulteerde in een video met een 10 minuten durende intro en daarna amper beeld van het bodypainten zelf. Enige wat je ziet is het hoofd van Wil die in de camera praat terwijl er iemand half buiten beeld loopt te verven. Mocht je hem willen zien: bespaar je de tijd.

10 likes

Thanks. :raised_hands:t3:

Echt Leids is dit:

De corpsballen zijn gewoon kak, is niks leids aan.

Edit: net het hele filmpje afgekeken, en het is volgens mij een niet-Leienaar die Leids probeert te praten, want hij klinkt niet helemaal zoals de Leienaars die ik ken. Maar ik kan zo snel geen beter voorbeeld vinden. Het is een soort mix van plat Rotterdams, Haags en dan met een Amerikaanse (“kak”) r, onafhankelijk van waar in het woord de r staat.

3 likes

Vind die foto’s op Instagram ook echt gewoon niet mooi?

Moet dan schokkend zijn ofzo maar vind de kleuren enzo vooral ja… nouja

Ze praat echt al jaren zo. Ze ( zij en haar zus) zijn hier ook al meerdere keren op aangesproken en hebben er in vlogs ook op gereageerd. Ze komen uit een nogal welgestelde familie en praten -naar eigen zeggen- allemaal zo ( inclusief hun vrienden). Die moeder heb ik wel eens horen praten en is echt net zo ( al dan niet erger). Ik vind persoonlijk dat haar zus Vita nog erger met de R praat, stoor mij er zelf niet zo aan eigenlijk. Stoor mij echt meer aan dat ze echt is ontpopt tot één groot moederwezen. Écht ik vind het zo teleurstellend, had dat nooit achter haar gezocht.

Ach mijn God wat een onzin ( niet op jou maar even aangaande dit onderwerp). Ik heb ook tot 37 weken allerhande actie en zelfs doodenge horrorfilms gekeken. En geluid in de bios is echt luid. Mijn verloskundige zei toen ook al dat als ik dat niet dagen achter elkaar de hele dagen doe er niks aan de hand is.

Het klinkt wel heel overdreven van haar, maar als je van jezelf weet dat je snel veel spanning voelt in je lijf snap ik het wel een beetje. Maar ook weer gewoon niet want het is nou geen horror ofzo. Of wilde ze t boeken voor over heel veel weken en dat ze dan hoogzwanger is?

1 like

9 maanden geen seks

1 like

Ik ben 36 weken zwanger nog naar een concert geweest in Ahoy. Arm kind van mij :sob:.

2 likes

Ik vind het echt stom om iemand af te kraken op een accent. Daar kun je toch niks aan doen. Of het nu Limburgs is of ‘kak’.

(Nou ja je kunt er wel wat aan doen, maar waarom zou je?)

9 likes

Ik ben dus Limburgs, en in mijn hoofd lees ik jullie berichten altijd zoals alles in mijn hoofd klinkt: met een zachte G. Nu bedenk ik me dus dat jullie in real life natuurlijk helemaal anders klinken.

Verder is dit helemaal geen nuttige toevoeging aan het gesprek

25 likes

9 maanden lang met een koptelefoon naar enya luisteren en alle prikkels vermijden, slaapmasker op en vooral niks meer zelfstandig doen in die toestand. En je mag alleen vanillevla en gedesinfecteerde groente eten

Toen ik zwanger was van onze tweeling kon ik op het laatst geen muziek met enorme bas meer verdragen want dan werden ze gek daarbinnen en gingen ze allebei hun eigen kant op, leek wel een scène uit alien

15 likes

Joh post dan gewoon lekker niks.

20 likes

Ik neem aan dat dit een “grappige” reactie is op mij? Ik ben niet de beroerdste hoor, je mag me altijd taggen of op mij persoonlijk reageren als je mijn berichtje overdreven of dodere cavia vind.

Ik wilde er alleen mee zeggen dat je (in het algemeen) niet dood gaat van zwanger zijn, en dat je leven ook niet voorbij is. Daarna is een ander verhaal.

4 likes

As always.
Hoe vaak zij al niet zulke dingen heeft geplaatst :roll_eyes:

1 like

Barry :heart:

1 like