Mommybloggers topic

Heeft Angel eigenlijk bekendgemaakt of ze een jongetje of meisje krijgt?

Bij mijn weten niet (en Serena ook niet). Ben best benieuwd! Bij Angel verwacht ik op de een of andere manier een meisje en bij Serena weer een jongen, maar het is op niks gebaseerd.

1 like

Ja, klopt hoor: het verschil is aanzienlijk. En die 70k wil je ook niet in je voortuin.

2 likes

Zijn jullie ook zo benieuwd naar het ENORME nieuws van Sjenkie? (Bron:insta)

3 likes

Nee

9 likes

Niet??? Ik lig echt al nachten wakker, ZO EXCITED!

11 likes

Ik gok dat hij een FULLTIME VLOGGENDE MEISJESDADDY gaat worden. Just what the world needs.

15 likes

Wat kan hij nou nog melden wat KC niet gemeld heeft.

Misschien wordt hij wel afval coach dmv zijn gezonde recepten. Een mannelijke versie van newborn fit mama.

Fit met sjenkie. Aka hoe word je fit als meisjes papa? Hoop wel dat hij inclusief is hoor. Anders sluit je zoveel mensen buiten.

3 likes

Staph it noww :tired_face:

1 like

Kreeg er een enorme relatietherapie dmv swingen vibe van :joy:. Baseer ik op helemaal niks maar toch.

2 likes

Shit, ik heb een jongen en een meisje. Nu kan ik mijn droom om door sjenkie getraind te worden wel opgeven. Kwam sowieso nog een kind tekort om mee te mogen doen.

3 likes

Hahaha en ik heb een kind te veel. Maar is zijn doelgroep man of vrouw? :thinking:

Ik kom er wel een ophalen, staan we gelijk. Welke mag je zelf weten, eentje rond de vier is handig, kan ik net doen of ik een drieling heb.

2 likes

Wie is sjenkie. Die ken ik alleen van t forum

De man van Kelly c

Kelly c ken ik ook nie

Je mist ook niks. Denk dat je leven niet beter wordt als d’r wel kent.

5 likes

shenkie in de koelkast

17 likes

Mijn overleden kat sjenkie zou zich omdraaien in zijn graf als hij zag welke droeftoeter zichzelf ook sjenkie noemt.

30 likes