Ik heb 2 jongens dus tel sowieso niet mee:disappointed:
Wat een onzin dat Elise niet naar De Soldaat van Oranje gaat omdat het te heftig is voor de baby’s in haar buik. Het is een musical haha.
Hahahahaha, kan me voorstellen dat je zwanger van een tweeling zon lange voorstelling niet fijn vind. Voor jezelf, lang zitten, lang zelfde houding etc. Maar dit excuus. Dat wordt nog wat als ze er zijn😂
Nouja, die draait ook gewoon nog als haar toekomstige kinderen afstuderen, dus ik snap best dat ze nog even wacht.
ik ben op de een babybeurs en mijn mommyblogger handtekeningen boekje loopt al aardig vol.
edit: ok ik had ook nooit van mezelf verwacht naar zo’n beurs te gaan maar toch…het is gebeurd.
Is dit serieus gezegd
Ja Jezus ze is zoo overdreven. Ben echt een beetje klaar met dat hysterische gedrag van haar. Man, zij is gewoon 200% AAN met die zwangerschap. Zij is echt zo veranderd!!
Shit zeg en dat moeten die kinderen nog geboren worden
Ik heb met 36 weken zwanger van een tweeling Avengers End game zonder pauze gekeken in Pathé. Je kunt het prima. Ik snap best dat ze niet wil, maar zwanger van een tweeling betekend niet gekluisterd aan je bed (tenzij je van je gynaecoloog niet mag natuurlijk).
Klopt dat righteousness niet hetzelfde is als justice, maar jij bedoelt self-righteous denk ik?
Ik ben ook nog redelijk lang zwanger naar de bioscoop gegaan, maar merkte zeker na de 31/32 weken dat het wel een lange zit is. Daarbij moest ik sowieso wel een keer plassen (wat ik tijdens een biosfilm echt ruk vind) en kwam de angst dat mijn vliezen op een bioscoopstoel zouden breken
Snap sowieso niet wat er wordt bedoeld met “te heftig” voor de baby’s?
Helemaal waar, als ik naar mezelf kijk kon ik dat met 30 weken en 1 baby in de buik al niet meer ivm pijn, zolang stil zitten/in dezelfde houding. Verschilt natuurlijk per persoon, maar zo’n soort reden kan ik me voorstellen, maar dit
Ik kan gewoon niet naar haar luisteren. Ik vind dat accent zó extreem. Terwijl mijn eigen vriend ook uit Leiden komt en dus ook mijn schoonfamilie maar dit is echt wel too much.
Nou ik heb met 64 weken en zeven baby’s nog een lotr extended version marathon in 4d uitgezeten dus ik snap niet waar ze zo moeilijk over doet.
Vreselijk ja! Maar zeker geen Leids accent, zoiets heb ik hier nog nooit gehoord haha Denk dat het een combi is van haar jaren in New York en aangeleerde influencerstaal
Ah oke, ik dacht dat het misschien een hele overdreven Leidse tongval was haha!
Vind het meer een soort van kak. Nikkie spreekt ook een beetje zo voor mijn gevoel. Zoveel nadruk op alle letters en klemtonen
Wat mij betreft moet ze zelf weten wat ze wel/niet aankan, maar ik ben oprecht benieuwd waar ze dit advies gevonden heeft. Als je googled op soldaat van oranje en zwanger vindt je echt amper negatieve reacties. Kwam er één tegen waarbij iemand het afraadde omdat het heftig was, heeft ze die ene reactie dan volledig aangedikt?
Ze komt ook niet uit Leiden maar uit Amsterdam, ze woont pas sinds kort in Leiden.
Wil en Tien laten zichzelf bodypainten. Resulteerde in een video met een 10 minuten durende intro en daarna amper beeld van het bodypainten zelf. Enige wat je ziet is het hoofd van Wil die in de camera praat terwijl er iemand half buiten beeld loopt te verven. Mocht je hem willen zien: bespaar je de tijd.