Mommybloggers topic

Hahahaha, dat kan ik me wel voorstellen ja :joy:

Maar hoe gaat zoiets dan “ ehm maak jij even foto van mij dan kan ik dat even delen met mijn volgers, wel lekker nonchalant hoor alsof ik het niet door heb “

4 likes

Alles voor ‘goede content’ en aandacht toch

2 likes

Krijg bijna het idee dat ze daar maar gewoon aan het liggen is en de foto aan het plaatst maar nog niet helemaal uit is over de verhaal lijn.

Volgens mij niet eens een ECG maar gewoon saturatiemeter. Nog minder spannend haha

Haha ja!! Zo klinken al onze (echt) Leidse vrienden ook :smile:

1 like

Sorry nog even over Elise maar zij heeft toch zelf helemaal niet de beslissing gemaakt dat ze niet naar die musical kon? Haar vriend had dat als verrassing geregeld maar bedacht zich ineens dat het te heftig zou zijn en heeft het afgezegd. Of begrijp ik het niet goed in de video?

1 like

Vind het zo stom van Shifra en het allerstomste is nog wel dat ik nu super graag wil weten wat er is :sob:

4 likes

5 likes

Haha nou! Ik ging even spieken op die instagram. Droog je spontaan van op. (Niet dat het mijn smaak man is, maar het idee alleen al dat je man/vriend dit doet.)

8 likes

Ik haat de wereld waar we in leven

25 likes

Een #meisjespapa die vlogt. Want dat miste er nog aan deze wereld.

14 likes

Lifestyle, food en travel zijn inmiddels ook de meest lege begrippen ooit geworden

38 likes

Je moet de rest van je leven met een #dadlife #instadad doorbrengen, wie kies je?

• Daddy Hox
  • Papa Sjenkie

0 stemmers

1 like

Hoe heet hij eigenlijk echt?

1 like

Ik zei het toch :muscle:t3:

1 like

Ik ben ook zijn instagram eens gaan bekijken. Een foto in zijn brandweerpak voor een brandend en rokend vliegtuig (?) en dan de mededeling erbij dat ze zeker gaan barbecuen deze week. Ongelukkig gekozen combinatie…

7 likes

Ik mis optie c. Eenzame opsluiting voor de rest van je leven

14 likes

Ja, inderdaad, ik mag toch hopen dat dit op oefening is en dat ze bij een echte brand/noodgeval gewoon doorpakken.

Daddy hox want die zet ik in een enkeltje vlucht naar Bali. Doe ik mijn benen omhoog en drink in alle rust mijn koffie. :heart_eyes:

10 likes