Yannick dacht ik
Ow nee kiezen tussen twee kwaden maar Yannick vind ik toch de iets minder verschrikkelijke optie van de twee. Daddy hox vind ik echt zo’n vreselijk arrogante kwal
Ik neem ook aan dat het een oefening is, maar dan nog vind ik het vrij ongepast om een foto van zo’n brandoefening met allemaal rook op de achtergrond bij een post over barbecuen te plaatsen haha?
Huh maar Kelly maakt toch ook al vlogs over hun gezin? Wordt die content dan niet gewoon exact hetzelfde?
K3 was in eerste instantie sowieso niet bedoeld voor kinderen toch?
Alleen sloeg het toen zo aan dat ze zich maar op kinderen zijn gaan richten
Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
(Even off-topic haha)
Jaaaa omg dit lied.
Wow als mijn vriend dit zou doen (‘papavloggen ’), zou mijn libido nooit meer hetzelfde zijn.
Nu ik erover nadenk: zouden mannen dat bij vrouwen/moeders ook hebben? Of is dat wat meer ‘geaccepteerd’. Andersom lijkt het me namelijk ook echt niets.
Vanuit zijn perspectief en met humor. dus wil je beetje lachen en Kelly in vol ornament zien ipv alleen vloghoofd. Dan ben je bij sjenkie aan het goede adres.
Ben ik de enige die het wel gek vind dat IVVJ een filmpje in t zwembad deelt waar ook allemaal andere mensen opstaan?
Bij ons in het zwembad zijn ze enorm fel op foto en video… ze kijken het liefst over je schouder mee als je een foto maakt en wijzen je continue op dat je geen foto’s van anderen mag maken laat staan delen.
Ik denk dezelfde mensen die Annic zo ophemelen.
Ik vind Annic (van Wonderen heb je het over toch?) echt totaal niet met Kelly te vergelijken. Annic is toch veel meer bezig met haar eigen bedrijf en niet iemand die alleen haar gezin vlogt en niets anders doet.
Dat klopt maar ik vind die vlogs van Annic wel echt slaapverwekkend. Altijd hetzelfde; beelden van het liefste meisje aan het spelen, beelden van maiswafels met ei, zalm en tomaten gemaakt door de liefste; in de auto op weg naar sporten, hangen op de bank, interieurveranderingen, facetimen met de liefste, dertien in een dozijn outfits in de spiegel met haar eigen schoenen aan etc. Vraag mij ook oprecht af waarom mensen daar naar kijken… In die zin zie ik persoonlijk de vergelijking wel.
We kunnen veel over Sjenkie zeggen. Maar ik ben ergens wel jaloers hoe goed hij het lijkt te doen als vader. Ik denk dat Kelly haar handjes wel dicht mag knijpen. Hij doet enorm veel met de meisjes en ook in het huishouden !
Bij ‘ons’ zwembad mag je ook geen foto’s en video’s maken en ik vind dat ergens wel.goed! Al zijn ze soms wel erg streng als een vader of moeder een foto maakt van hun eigen kind in het hoekje van het zwembad met niemand anders erbij, dan komen ze nog aanlopen om ze erop te wijzen dat het niet mag
Echt irritante clickbait altijd
Oh got jongens.
Mijn man, dochter en ik zijn herstellend van buikgriep en ik heb mijn kind net een knakworst gegeven en soep (uit een zak) omdat ze nog niet veel eetlust had en dit er wel in ging. Lekker belangrijk. Ze eet tenminste weer.
Met diepvriesgroente is niks mis zolang het om 1 soort gaat en er geen toevoegingen in zitten.
Dat schijnheilig gedrag van influencers ben ik zo zat. Lekker moeders die dit (om welke reden dan ook) vaker doen een schuldgevoel aanpraten.
Die mommy influencers doen eigenlijk aan momshaming.
Kijk hoe perfect ik alles doe met schijnheilige vragen naar de de kijkers over bepaalde onderwerpen om lekker de spon te verantwoorden.
Waarom alleen maar als het 1 soort is? Ik eet veel diepvries groente omdat ik altijd overal en nergens eet en ik anders echt heel veel weggooi omdat het niet meer goed is.
Ik heb gelezen dat er bij mixen (zoals bij Mexicaanse groentemix) soms zout of smaakstoffen worden gebruikt.
Maar bij iets als alleen erwten (echt mijn lievelings uit de vriezer want die mik je zo makkelijk in pastasaus) is dat dus niet het geval.
Ik heb ook veel diepvriesgroente om verspilling tegen te gaan en tijd te winnen. Met diepvriessperziebonen is niks mis en het scheelt zoveel tijd.
Je kan beter de chocolade pepernoten weglaten. Die zijn half rond en geven serieus gevaar op stikken bij kleine kinderen. Oreo’s hebben dat probleem niet.