Mommybloggers topic

Ze willen vaak voor minimale effort, wel meer in vergoeding. En dan denk ik, in het ‘normale’ werkveld dan krijg je door harder te werken vaak meer geld.

Edit: geen één werkgever die gaat zeggen. Nou Saturnus, omdat je vandaag 2 uur gewerkt hebt, krijg je wel 9 uur uitbetaald.

5 likes

Ja ik snap het.
Wel jammer. Qua schrijfstijl begrijp ik niet dat sommigen echt niet zien dat het niet lekker leesbaar is bijvoorbeeld. Hele lange zinnen of vreemde constructies. De Engelse taal niet goed beheersen…
Het lijkt mij juist ook leuk om jezelf op die manier te ontwikkelen en verbeteren.
Maja ik ben geen influencer :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijne wel :upside_down_face::eyes:

1 like

Hahaha ja maar dat is niet voor altijd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Blijft wel goed regeld zo bij jouw werkgever. :ok_hand:

1 like

Willemijn moet niet zo gek doen. Die troosteloze maaltijden zijn toch jarenlang haar trademerk geweest. Dat ze nu ineens claimt zo van koken en bakken te houden kan er bij mij nog moeilijk in.

Overigens geeft ze vaak genoeg aan dat haar kinderen momenteel weinig groenten eten. Tot haar grote frustratie. Net als Maik. Die nu fruit/groente uit de gesponde blender kijgt.

15 likes

Maar voor Willemijn wel gesponde snacks. Voor dat geld ben jij bijna eigenaar van gangpad 5 bij de j.umbo. Beetje overdreven, maar vind het wel echt duur. En het is gemakkelijk is ook een slecht argument, want een pakje Sultana of een zakje noten kun je ook zo meenemen.

3 euro is wel een leuke prijs om eens zoiets te proberen maar 6 euro vind ik belachelijk! Dat is 1,50 per handje notenmix! Dat kun je toch ook gewoon lekker zelf samenstellen bij een notenwinkel? (Als het gaat om speciale smaakjes dan. Je kunt ook bij de Appie een paar zakjes Euroshopper noten halen en dit mixen in een grote pot)

Wil heeft tegenwoordig overal een abonnement op. Snacks, mascara’s… What’s next?

3 likes

Wc papier omdat ook influencers moeten poepen.

2 likes

Omdat ze ook zo lekker gewoon en relatable zijn

1 like

En wat me nog het meest tegen de borst stuit is al dat plastiek voor zo’n klein beetje nootjes.
Zit echt bijna niets in in die bakjes.
Ik vind het echt een mega dom concept. Je kan toch gewoon zelf nootjes,koekjes, … kopen :woman_shrugging:

13 likes

Dat Wil in eens de kitchenaid gaat aanprijzen via haar insta. 300x zegt dat het ECHT GEEN SPON ISSSS want ze is heel transparant!!!
En vervolgens zie je overal die kitchen aid van West wings ofzo iets voorbij komen bij andere bloggers. Ja hoor Wil. Natuurlijk. Lekker transparant.

7 likes

of Martien Meiland die een broodrooster van westwing aanprijst. hou oppp

2 likes

Misschien heeft west wing nog geen deal met haar en wil ze die wel. :crazy_face:

3 likes

Zoooo irritant! Die influencers die maar hoog en laag blijven roepen dat het geen spon is maar ze hebben het wel gekregen. :woman_shrugging:

Aimee noemde het laatst in haar vlog (vanaf 5:06). Heel duidelijk dat het een “barterdeal” heet. Oftewel volgens Google ouderwetse ruilhandel.

En ondertussen Massa die een boek schrijft dat het zo oneerlijk is als bedrijven geen geld toeleggen boehoe. Ik vind dit wel verfrissend. Gewoon trots zijn op je eerste samenwerking. Leuke kleding uitkiezen en daarvoor in ruil een fotootje plaatsen. Al die influencers stijgt het echt naar hun bol dat ze voor alles 1000en euro’s willen ontvangen.

2 likes

“Heerlijk dat ik niet meer hoef na te denken over wat voor tussendoortjes ik voor mezelf in huis haal” … je kunt maar een zwaar leven hebben :sweat_smile:

Dat vind ik overigens meer de fout vam de opdrachtgever/het merk (want die kiezen hoe ze zich willen profileren) dan van Willemijn, maar voor zowel het merk als de influencer vind ik deze invalshoek niet zo geslaagd.

3 likes

Ik vind het vooral jammer dat influencers zelfs hierin in meegaan en dus dit soort campagnes voeren en achter staan. Dat het dus normaal is om het plastic gebruik te blijven steunen, het koopgedrag zelfs bij nootjes steunt, je kan toch als influencer daar nee tegen zeggen? Of is het maar geoorloofd om als influencer alles aan te pakken, alleen maar om geld te verdienen?

5 likes

Iemand de nieuwe BOOS al gezien? Over kinderen van vloggers?

1 like

In de nieuwste vlog van Wil en Tien hebben ze het over de naam van het nog ongeboren meisje van Tien.

Wil: “ik weet misschien de naam al.”
Tien: “Wil weet gewoon de naam al, nu moet ik alleen Jorrik nog overtuigen, want die was niet heel erg overtuigd, maar ik ben er al heel lang van overtuigd”.
Wil: “Jor moet zich niet aanstellen”.

:roll_eyes:

42 likes

Krijgen wil en tien de baby samen of wat?

Edit @Fishing nee is het interessant?

7 likes