Mommybloggers topic

Vreselijk. Echt. Die Jor heeft denk ik al één grote kale plek op zijn hoofd. Misschien wel twee; één van Tien’s duim en één van die van Wil.

21 likes

Deze comment haha!

3 likes

Als het onderling een grapje is, prima.
Maar de manier waarop Wil zich opdringt met alle zwangerschapsdingen van Tien, zou mij persoonlijk al snel de keel uithangen. En ik zou het ook niet in een vlog stoppen.

2 likes

Ik las heel snel dus ik dacht heel even dat Wil het over haar eigen eventuele toekomstige dochter had. Keek er niet van op maar ben toch blij dat het niet zo is :stuck_out_tongue:

Ik snap wat je bedoelt, en heb heel veel respect voor influencers die dat inderdaad doen en die zo bewust zijn. Maar ik begrijp ook wel dat nee zeggen niet zo makkelijk is als je inkomen er direct ervan afhangt, en dat er misschien niet genoeg “groene” keuzes zijn die met jou willen samenwerken die ook nog eens bij jou passen.
Edit: en hoeveel ik echt de kritiek op dit onzinproduct met hoge plasticproductie begrijp denk ik dat het misschien beter aanvoelt dan bijvoorbeeld een samenwerking met Shell. Om maar even een vreemd voorbeeld te noemen.
Willemijn en Martine hebben ook gespond voor de NS wat best wel groen is, maar daar kwam ook weer (terecht) kritiek op omdat ze zelf altijd in de auto zitten en het dus niet bij hen past.

1 like

Ja ben het met je eens. Lijkt me ook lastige keuzes. Wil en tien interesseren me niet meer. Dus groenere influencers spreken me meer aan en dan ga je toch vergelijken en ergeren als er dan zo’n spon tussen staat van hun, terwijl je weet dat het ook anders kan. Maar inderdaad minder inkomen zal genereren en dus niet aantrekkelijk is om dat af te slaan.

1 like

Het lijkt wel normaal om als influencer wispelturig te zijn. Willemijn als voorbeeld: Eerst zo bioecomilieuvriendelijk mogelijk (prima natuurlijk), paar weken later korte afstand vliegen, en blijkbaar dus ook niet nadenken dat je in verhouding veel plastic koopt.

Scarlet & Joyce, zeiden voordat hij geboren was dat Hunter niet zoveel op insta en videos (volgens mij) zou komen. Nou, die waren ook snel 180 graden gedraaid. :sweat_smile:

5 likes

Ben ik het ook wel weer mee eens, maar vind het idd niet nodig om het op insta te zetten en om zo’n sneer te geven. Ze had het ook anders kunnen verwoorden.

2 likes

Heb hetzelfde. Vond eerst haar kledingstyle leuk (als in: niet iedere mommyvlogger draagt het) en nu is ze wel een 13 in een dozijn aan het worden/geworden. Vind haar extensions ook erg onnatuurlijk ogen.

1 like

Ze werkt toch nog gewoon in dat familiebedrijf? 3 dagen in de week, 20 of 24 uur volgens mij. Tenminste afgelopen week was ze daarvoor ook een dag naar een beurs toe.

Volgens mij is het hier al eerder genoemd, maar ik begrijp niet waarom Scarlett fietst met Hunter en dan fietsend gaat filmen. Dat is toch gevaarlijk? Maar zo doet ze wel meer dingen waarvan ik denk ehhh…

3 likes

Ja, maar met twee plogs van haar weekend en af en toe een vlog kom je toch niet aan elke avond tot 23.00 werken? Er zitten geen special effects ofzo in. Maar wie weet onderschat ik het.

Nou ik geloof het wel.

Tegen de tijd dat kinderen op bed liggen is het een uur of 8. Dan nog opruimen en schoonmaken en daarna beginnen met plogs/vlogs/instaspon verwerken. Zit je zo tot 11 uur wel denk ik

#lekkerrebels, #mijnkindmijnkeuze

Volgens mij houdt Scarlet gewoon van lekker schoppen tegen dingen die anderen op een bepaalde manier doen, ook al is daar een goede reden voor…

8 likes

#notyouraveragemom

2 likes

Het was niet eens gewoon neerzetten, die baby lag op zijn buik op het aanrecht. Weet je hoe snel ze zo hop per ongeluk omrollen :sob:. Ik oordeel eigenlijk zelden (bedoel, jouw kind dus je kijkt maar ff) maar in dit geval was ik echt kwaad. Volgens mij ben ik hier ook even los gegaan :joy:

4 likes

ik ben helemaal van het leven en laten leven en inderdaad niet oordelen, maar sommige dingen zijn gewoon gevaarlijk. Opvoeden doet iedereen op zijn eigen manier, maar er is een verschil tussen dingen ‘anders’ doen en je kind gewoon echt in gevaar brengen

6 likes

Precies dit dus :ok_hand:t2:

2 likes

Gaat dit nu een ding worden? Dat elke vlogger/blogger/influencer zoiets op internet knalt? Kunnen ze dan ook alle wél betaalde klussen delen? Want daar zijn ze opeens wel geheimzinnig over.

13 likes

Ik vind haar ook heel onaardig overkomen en altijd beetje chagrijnig. Misschien dat ze helemaal niet zo is maar ik weet het niet wat het is ze lijkt mij gewoon super verwend in alles. Althans zo komt ze over

2 likes