Mommybloggers topic

Ik volg bijna niemand meer ik vind Nathalie vijfhuizen wel erg leuk, heb altijd het idee dat ze gewoon echt normaal is gebleven. Zou gewoon in het dagelijkse leven een vriendin van mij kunnen zijn. Vind haar altijd heel eerlijk/oprecht overkomen. Ze doet niet zo insta perfect

Ik zag net dat Iris Zeilstra ( die van Pluk) zwanger is van de derde! Ze is niet heel bekend volgens mij, maar ben best een beetje jaloers op haar. Goedlopende zaken, leuke kids, een prachtig huis in zuid Spanje… jealous much :upside_down_face:

4 likes

Heb eigenlijk geen idee uit wat voor milieu zij komt ( als in haar ouders). Volgens mij zit haar man wel goed in de slappe was.

Ik volg haar ook en vind het zo knap dat ze drie (nu goedlopende) zaken heeft opgezet en ontwikkeld heeft op zo’n jonge leeftijd (op 23e haar eerste zaak zoiets?). Best uitdagend ook met twee jonge kinderen.

Oke dat wist ik niet en deel daarin ook wel je mening. Hoewel ik wel denk dat je er met een startkapitaal alleen niet komt, je moet het daarna ook draaiende houden.

Haar zusje heeft een soortgelijk concept in Leeuwarden, dan kan je inderdaad wel verwachten dat beide dames daarin financieel zijn ondersteund.

2 likes

Ik vind haar zo leeg, ik vind insta momenteel gewoon zo hetzelfde, 1 van 3829292 van dat soort profielen. Alsof je dat soort foto’s de hele dag door ziet. Er zit zo weinig echtheid vind ik

2 likes

Ja dat ja

Wauw, er zijn dus serieus mensen die vragen of Kenza weer zwanger is…?! :exploding_head:

Echt belachelijk hè! Het is nooit een gepaste vraag, maar zéker niet bij iemand van wie je weet dat het jaren heeft geduurd voor ze zwanger is geworden en dat het überhaupt maar de vraag is of het ooit nog eens zal lukken ivm dat ze vervroegd in de overgang is. Maarja, leuk baby’s enzo, dus “ik mag het toch wel vragen…?!”. Mensen moeten echt een cursus etikette volgen voor ze aan Instagram beginnen zeg…

4 likes

Ik heb altijd geleerd en dat doe ik nog steeds pas over zwangerschap beginnen als diegene er zelf over begint eerder niet.

11 likes

Uit interesse en bewondering: worden jullie nou nooit moe van die extreem trutterige burgerlijkheid van mommyvloggers? Ik kan het oprecht niet aan.
Ik zou me als mommyvlogger helemaal de pestpokke vervelen na het zoveelste gejank over een poepluier/daycare/tandjes/nieuwe stofzuiger drama.

7 likes

Ja, zo zou het toch ook moeten zijn? :purple_heart: Je hoort het vanzelf wel (of niet, als er dus helemaal niemand zwanger blijkt ondanks het gevraag). Dat vragen is toch voor niemand leuk, online noch offline en bij een bekende uit de buurt danwel influencer die je niet persoonlijk kent.

2 likes

Daarom bestaat dit topic al minstens 5 jaar :joy:

10 likes

Ja graag, leer dat anderen ook…
Hier gaat het ook niet vanzelf, best vervelend… En dan de volgende ochtend weer bij de fertiliteitsverpleegkundige in de stoel; jottem.

Bah, mensen zijn zo brutaal.

@Frenky haha ik volg je. Wel vind ik het fijne van instagram (maar ik ben geen vlogger of blogger ofzo) om juist met nog 20 andere moeders te zeuren over tandjes drama en tips en adviezen te krijgen over wat kán helpen… Maar dat is misschien ook omdat niemand in mijn directe (oude) vriendinnen omgeving (al) kinderen heeft :slight_smile:

1 like

Ja dat. Over dat soort gevoelige mogelijke pijnlijke opmerkingen moet je gewoon niets zeggen.

Tijd geleden zei iemand ook tegen mij mag ik je feliciteren :pensive:. Kan er nog steeds mee zitten en in combinatie met een restant eetstoornis was dat echt mega rot

2 likes

Ja maar veel mensen hebben niet door hoe erg ze mensen kunnen kwetsen. Net zoals die Facebook post van deze mensen worden volgend jaar zwanger en dat er dan mensen bij namen worden getagd

Hoe kunnen ze dat soort dingen plaatsen? Of sowieso ik ken ook wat oudere mensen zonder kinderen die alsnog vaak de vraag krijgen joh waarom heb je dan geen kinderen?

Lijkt mij zo pijnlijk dat je altijd maar moet verantwoorden

Je gunt niemand dat ze een wens als een kinderwens niet of moeizaam kunnen vervullen.

Ik vond dat vroeger ook heel erg bij Mascha van Beautygloss; iedereen liep altijd maar te vissen dat ze zwanger zou zijn. Blijkt? Ze vertelde toen dat ze PCOS heeft, super gevoelig onderwerp dus. Houd je mond, je hoort vanzelf wel of iemand zwanger is…

• einde.
5 likes

Ja vreselijk asociaal.Echt nooit ok om dan maar conclusies te trekken op basis van het uiterlijk of wat dan ook. Als iemand zwanger is, mag diegene het toch zelf weten of en hoe ze het deelt met anderen.

1 like

Door mijn vakantie had ik het ENORME nieuws van Sjenkie natuurlijk ff gemist. Maar echt, waarom? Die kinderen zien hun ma en pa voortaan allebei alleen nog maar door een camera of telefoon dus? Gezellig.

7 likes

Welcome to the vlog life! :heart:

14 likes