Mommybloggers topic

Ik wordt net op instagram gevolgd door een maandelijkse subscription voor… je menstruatie! “Biologisch en afgestemd op jouw maandelijkse behoefte”.

Wel goed getarged, want ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen dus hij gaat er vast binnenkort weer aankomen😛

1 like

Ik kwam hier met dezelfde vraag. Ze stuurt een vage foto van haar in een ziekenhuisbed en vervolgens vrolijk een vlog van Zara’s verjaardag? Eehhh?

5 likes

Nee het was gisteren laat geworden bij Blof en vandaag hadden ze het druk dus hij komt morgen

1 like

heb je met tweeondertwee

7 likes

Gelukkig is Maik al twee en krijgen we die hashtag straks niet te zien bij Tien

4 likes

en BOYSMOM gelukkig ook niet.

2 likes

Ik vrees wel #driemusketiers als Wil en zij samen met het meisje op pad gaan

12 likes

Ja en heel veel #minime

12 likes

Oja help

4 likes

Hahah lol zo kun je voor alle leeftijden wel iets verzinnen. Heel knap hoor!

Geen aanval op jou hoor, bedoel het meer algemeen omdat Willemijn dat altijd onder élke foto moest vermelden :crazy_face:

2 likes

Ja eens hoor! Lijkt me heeeeeeeeeerlijk! Lekker uitslapen, als het een beetje laat is geworden. :wink:

3 likes

Ik vind het wel weer sierend dat ze het gewoon eerlijk zeggen. Beter dan een vaag verhaal over een kapotte SD kaart ophangen, of een foto in een ziekenhuisbed plaatsen maar vervolgens niet vertellen wat er dan aan de hand is.

25 likes

Ik weet weinig van ICT, maar het gegeven dat de site van Michelle er constant uit ligt en haar broer een bedrijfje heeft in die branch en dit voor haar ‘regelt’ is toch niet echt reclame.
Ze zegt zelf dat het komt door de vele foto’s maar daar zijn toch oplossingen voor.

2 likes

Oh god, heb helemaal de verkeerde tekst. Wou iets van Bløf citeren maar heb iets anders hahaha

1 like

Het kan aan mij liggen maar Hunter heeft veel moeite op het kdv. Maar ligt dat er niet gewoon aan dat hun er elke x blij zijn en veel te kort hem er laten. Ik ben zelf Gastouder en wen momentjes zijn altijd 3 uurtjes zonder ouders. En het gaat hier altijd goed !
En daarna hele dagen. Soms moeite met afscheid maar al snel zijn ze mama vergeten.

7 likes

Het is gewoon super normaal die scheidingsangst: maar dan moet je niet na 15min weer m ophalen haha.
Ik vraag me af of een oppas aan huis niet net zo goed vreemd is? En daarom huilen is…

Ik keek naar de throwback foto’s van Jelle (van Willemijn), maar… ik weet niet of dat kan? Maar zijn oren zijn heel erg veranderd ofzo? Ben ik de enige die dat opviel hahaha?

Effe duidelijk; NIKS ten nadelen van het kind (of ouders hè!!) ik vroeg me gewoon af of dat vaker zo gebeurdv

Je oren groeien toch heel je leven? Ik zie het niet in ieder geval. Wel dat zijn linker en rechteroor van elkaar verschillen :rofl:

1 like

Ja maar vaak gingen ze wel even kijken. Ik zou als ik hun was gewoon echt weg gaan. Voor iedereen fijner lijkt me

2 likes

Mijn zoontje was de eerste 5 keer ook hysterisch en in paniek, maar daarna ging het al snel helemaal prima. In mijn optiek is het gewoon even door de zure appel heen bijten Het is ook niet niks voor zo’n kleintje, ze moeten wennen aan andere volwassenen die hen verzorgen en op wie ze moeten gaan leren vertrouwen. Dat bouw je niet op door er zelf bij te blijven en of zelfs terug te komen bij paniek en hij dus niet troost en rust leert vinden zonder een ouder.

Die afspraken hadden ze dan toch sowieso al? Heeft een concert dat laat wordt niks mee te maken. Neem dit wel met een korreltje zout.

2 likes