Als je in het bericht van @fashiondot op de avatar van @Howth klikt, kom je bij het oorspronkelijke bericht.
Maar het gaat om:
https://zonnetjeflorian.nl/
Als je in het bericht van @fashiondot op de avatar van @Howth klikt, kom je bij het oorspronkelijke bericht.
Maar het gaat om:
https://zonnetjeflorian.nl/
Oh, nooit geweten! Thanks!
Die Michelle van Bijzonderkleinwonder beweert de hele tijd zo eerlijk mogelijk te zijn enzo. Maar ook zij is inmiddels gezwicht voor #spon voor alles.
Haar laatste instapost. Reclame voor potjes van de kruidvat, terwijl ze tegen potjes is. En dat er nota bene nog bij typt ook???
Ik word er ook sowieso een beetje moe van hoe vaak zij zegt dat ze het zo druk heeft. Stop met zeiken of kap met iets.
De hele tijd dat rijtje dat ze opnoemt van alle âbanenâ die ze heeft. Ik vond haar heel leuk om te volgen maar weet niet hoe lang nog.
Ik ben echt mega fan van Michelle, maar snap heel goed wat je bedoelt. Hoewel ik mij ook regelmatig af vraag waar haalt ze alle energie vandaan?!
Mijn ergernis bij haar is dat zij en haar vriend niet kunnen slapen zonder elkaar? Als een van de twee op pad is blijft de ander wakker of ligt op de bank te slapen totdat de ander thuis komt?! Misschien trap ik nu iemand op het forum op zijn tenen, excuses daarvoor. Maar dit staat zo ver bij mij vandaan haha
Ze wil vast horen hoe goed ze alle ballen hoog houdt zeker? Als je het zo druk hebt, kies dan iets wat je niet meer wil doen ofzo. Focus je op belangrijke dingen (spon )
Ik vind haar altijd iets te perfect overkomen. Kan mij niet echt zo met haar identificeren.
Dat heb ik ook met haar en daarom volg ik haar niet heel veel. Maar heeft zij het echt zo druk of vindt het heel druk? Er zijn ook bloggers die het wel echt druk hebben en daar niet over klagen. Daarom volg ik Marisca graag. Zijn werkt nog 4 dagen naast haar dagelijkse blog. Het lijkt wel een trend om te klagen over hoe druk je wel niet bent en hoe zwaar alles is. Tenminste ik lees dat de laatste tijd vaker.
Ik was echt een fan van Shirley, maar vind nu alleen haar schrijfstijl nog prettig. De onderwerpen boeien me steeds minder en ze is inderdaad steeds negatiever. Verder zien haar weken er redelijk hetzelfde uit en irriteer ik mij aan het feit dat ze vrijwel niets afmaakt. Sorry klinkt nu ook heel negatief, maar vind dat echt heel jammer.
Fijne kerstdagen! Ik lees net dat EliseJoane ook even een pauze neemt van het bloggen.
Te druk met meneer rubbertje?
Ik verbaas mij ook elke keer weer hoe erg zij kinderen als een belasting ervaart. Ja kinderen zijn zwaar, maar de bedoeling is dat het je voornamelijk veel geeft. Ik vraag mij wel is af in hoeverre die verhouding bij haar ook zo voelt.
Daarnaast snap ik niet dat je de behoefte voelt 124325x per week online te gooien hoe zwaar, belastend en storend je kinderen zijn. Leuk om later terug te lezen.
Interiorjunkie is ook zwanger zie ik nu! Leuk. Ben benieuwd naar de babykamer.
Heb je het nieuwe vriendje van haar vriendinnen al gespot?
Hahahaha daar is dan genoeg tijd voor
Precies dat, maar zo is het de laatste tijd met alles in haar leven. Ze heeft het druk, heel zwaar, is heel erg moe, kan niets afmaken want heel druk en dan hetzelfde riedeltje. Ze zei laatst dat ze over 5 jaar weer in loondienst is. Ik denk dat dat beter zou zijn voor haar maar eerlijk gezegd denk ik dat ze daar ook te makkelijk over denkt. Heeft ze ĂŒberhaupt wel een volwassen baan gehad? Dat geldt voor veel meer bloggers. Andere moeders in loondienst moeten ook gewoon door ongeacht hoe moe ze zijn.
Ehh ik mis denk ik even iets
In haar laatste shoplog showt ze ons het nieuwe vriendje. Zonder vriendinnetjes trouwens.
Het gaat om een bh.
Oh gawdâŠ
Ik volg haar niet (meer), vind het zoân doos.
Jezus wat erg! Maar verder is ze heel intelligent hoor
Jeetje wat een zure reactie van Mrs mamma nl naar een lezer toe! Dan heb je interactie als blogger en dan ga je zo reageren, want een antwoord staat je niet aan? Treurig
Pffff wat zuur inderdaad, en het wordt zelfs nog kattig ook in haar latere reacties.
Ik ben gestopt met haar te volgen laatst, ze doet vrijwel alleen nog samenwerkingen en ik vind haar minder leuk geworden.