Het slaat als een lul op een drumstel, pro diversiteit. Wat heeft dat er mee te maken, zwarte Piet is niet zwart van zichzelf maar geschminkt? Heb ze ontvolgd, bah.
Ze gebruikt ook #zwartepiet dus ook daaruit maak ik âproâ op eigenlijk 
Ugh wat jammer dit 
Zoveel vragenâŠ? Wat een achterlijke foto ( waarom die piet ook in dat hoekje) en die captain ( voor Ă©n na aanpassing) slaat werkelijk helemaal nergens op? Vraag mij af wat ze hierbij dachten. Waren ze zo ignorant om te denken dat niemand er wat over zou zeggen Ăłf waren ze zo slim dat ze op deze manier mogelijk wat extra kijkers op hun social media zouden krijgen ( zo van âOMG moet je zien wat IVVJ post, ken je die al? Ze zijn pro-diversiteitâ). En wtf is pro-diversiteit in deze context?? Zoân misplaatste uitdrukking⊠Echt. Mijn armharen staan recht overeind, bah.
Had dit echt niet van hun verwacht!!!
Wat is pro-diversiteit ook echt haha. Dat is toch helemaal niets. âJa ik ben echt voor verschillen tussen mensen! Ik laat iedereen die van iemand andere verschilt, gewoon helemaal zichzelf zijn in al zân verschillen. En echt dat zou iedereen moeten doen!!!â
Echt wat een sukkels die twee. Ik hoopte dat de nieuwe generatie kinderen gewoon zouden opgroeien zonder zwarte piet zodat er over 10 jaar geen gezeik meer is. Maar als dan zelfs die kinders van nu zo worden opgevoed verandert er natuurlijk nooit iets. Unfollow 
Wat een teleurstelling! Jammer, volgde ze al jaren. Maar daar ben ik per direct mee gestopt.
Ik word echt zo naar van hun reacties. Ik hoor Scarlet ook echt al in de vlog op zoân toontje iets hierover zeggen. Daggg hoor dames.
Ze hebben de caption weer veranderd naar âLaten we elkaar niet zwart makenâ
Echt meid, gewoon ophouden nu. Jullie zijn sowieso af
Totaal off-topic
Je hebt wel bij de eerste reactie haar naam weg gekrast, maar bij je reactie op haar niet. Weet niet of dat expres is?
Sinds wanneer zit zwart in de regenboog?
Oh shit 
Bah, wat een domme tekst ook bij die foto.
Was sowieso al beetje klaar met ze nu ze hunter inzetten voor al die spon-artikelen, maar nu helemaal unfollow.
Zijn ze niet gewoon naar de intocht in hun stad/dorp. Daar heb je het maar te doen met de kleur piet die besloten is, toch?
Maar omdat deze Piet zo lekker op een hoekje staat, had ik 'em eraf geknipt. Als influencer zijnde. #TeamRoetveegPiet
Hmm. Ja en nee. Je kan er ook voor kiezen om dan dus niet met hem op de foto te willen. En als je dat niet âdurftâ zo openbaar, knip hem er dan op zân minst gewoon af ja
Nee zo werkt het niet, hier in deze gemeente ook zwarte Pieten. Ik boycot dat, doe niet mee aan racisme
Buiten dat was de boodschap heel duidelijk!
Ja vind ik ook. Hier in de stad ook zwarte pieten en ik heb mijn kinderen er dus niet mee laten poserenâŠ
@Vara I love Marketingvrouw in deze