Als je de spinnen in je huis laat zitten dan eten die andere (vaak vervelendere) beestjes zoals muggen en zilvervisjes dus dan hoef je die zelf niet meer te doden.
Daar is niks links aan. Gewoon #delegeren.
Heel VVD dus eigenlijk
Ja dat soort fysiek werk ga je toch niet zelf doen? Ben je mal. Daar heb ik mannetjes voor. (Of spinnetjes dus.)
Alle spinnen mogen in mijn huis blijven wonen hoor. Maar ik wil ze gewoon niet zien
Ik droomde vannacht dat er ineens twee mega dikke spinnen aan een draadje naar beneden kropen. Sowieso door dit topic! En misschien doordat ik de aflevering van Het perfecte plaatje gisteren heb gekeken waar Christina Curry een spin moest fotograferen.
Dit is hier gebeurd haha. Wij wonen in een nieuwbouwwijk en daar zitten meer spinnen (omdat er nog geen bomen zijn = geen vogel = geen natuurlijke vijand).
Ons huis was aan de buitenkant letterlijk WIT van de spinnenrag en ZWART van de nesten. Echt intens ranzig, hele buurt had er last van en ze kwamen ook naar binnen als je de ramen open had. Echt horror.
We konden niet meer buiten zitten, want je liep continue door de spinnenwebbenâŠ
De druppel tot een spinnen âverdelgerâ (die spuiten spul op je muren waardoor hun web niet blijft hangen, en dan gaan ze ergens anders heen, je dood de spin dus niet), was toen mijn man wakker werd en er zoân lekkere dikke vriend aan een draadje boven zijn gezicht zweefde hahaha. Hij gilde het uit en viel uit bed :â)
Ik heb zo hard gelachenâŠ
Omg, dit is echt mijn nachtmerrie.
Meen je dit?!
Ik was juist zo blij met mân nieuwbouwhuis want nieuw en geen spinnen i.p.v. de oude boerderij van mân ouders.
Haha ja!
Vooral in nieuwbouw wijken. Als je een nieuwbouw hebt in een âbestaandeâ buurt is het veel minder.
Maar het natuurlijk ecosysteem is gewoon naar de knoppen (overigens ook 0 muggen gehad die zomer hahaha)
OMG wij willen een nieuwbouwhuis kopen maar dit doet mij echt van gedachten veranderen⊠:â(
OMG horror!
Ik vind spinnen prima, maar inderdaad lekker in een hoekje waar ze hun ding doen, niet boven mijn bed.
Heb wel ooit gehoord dat het fabeltje is dat wij spinnen eten in onze slaap, die beestjes hebben blijkbaar helemaal geen zin om in je waffel te klimmen.
Ja precies! Wat ik al zei idd; in een meer al bestaande buurt is t veel minder.
Ons nieuwe nieuwbouw project is het laatste project in een wijk die al 10jr in ontwikkeling is - daar is het waarschijnlijk veel minder als een compleet nieuwe wijk (zoals waar we nu wonen).
O ik heb een tijdje in een âânieuwbouwwijkââ gewoond (bestond inmiddels al 10 jaar) en het was ZO verschrikkelijk met die spinnen. Ik had een balkon/dakterras nou serieus ik durfde daar niet te komen echt he-le-maal onder zat het. Zelfs met verdelging spul kwamen ze iedere keer weer terug. Ik durfde ook nooit mân ramen open te doen anders zaten er standaard 10 binnen. Toen ik was eenmaal was verhuisd moest ik ook echt nog wennen aan het feit dat ik gewoon lekker mân ramen open kon doen en rustig buiten kon staan/zitten zonder rekening te houden met die beesten na 3 jaar hebben mân vriend en ik het er nog steeds wel eens over hoe verschrikkelijk het was
Ik vind het zo lastig om dat geschooi om spon steeds aan te horen. Nu ook bij tigerelise over die ArtiPoppe draagzak, zo heel quasi nonchalant door die insta van hun scrollen en dan zoân verhaal erbij. Heeft ook al een Bugaboo duowagen gekregen. Wel echt een slimme zet om een eigen kanaal te beginnen, de merken komen natuurlijk als bijen naar de honing op je af, al helemaal met een tweeling. Scheelt een hoop geld.
Daarnaast tĂłch maar even Annic gekeken en moet zeggen dat ik Juliette wel Ă©cht een schatje vind. Ze praat ook al best goed vind ik! Ik vind het ook leuk dat Annic ânormaalâ met en tegen haar praat. Niet zo overdreven koediekoedie.
Ik snap 'm gewoon ook niet?
??? Zoveel vragen. Ik snap echt niet wat ze hiermee bedoelt.
Nee ze moeten niet zoân waardeloze caption neerzetten.
Ze moeten niet een foto plaatsen, over een onderwerp/onderdeel van dit hele feest waar op dit moment zoveel aandacht naar uitgaat.
En geen standpunt innemen? Doe dan lekker een spon bericht over je Dyson ofzo!