“Pro diversiteit” Kortom, verkapte vorm van pro zwarte piet. Zeg dat dan of zeg niks.
Hoe ik die caption lees/begrijp is ongeveer als “Zeiken op zwarte piet maakt jezelf niet wit.” o.i.d. (alsof de ‘zeiker’ liever wit zou willen zijn en daarom op zwarte piet zeikt) maar dat zal ze toch hopelijk niet bedoelen?
Het wordt steeds erger haha. Niet dat jij zo denkt, maar als dit wordt bedoeld. Wauw.
Ja ik vind het eigenlijk ook nogal erg van mezelf dat ik dit er in lees (het is absoluut geen reflectie van hoe ik er zelf over denk in ieder geval, laat dat duidelijk zijn) maar hoe moet je het anders lezen?
Ze hebben het originele bericht nu aangepast en dit toegevoegd: "Wij respecteren ieder anders gevoel rondom Sinterklaas en zijn pro diversiteit én dus ook voor alle kleuren pieten Daar horen witte, paarse, gele én zwarte pieten bij. "
Ik vind het echt een hele omslachtige manier van toegeven dat je dus voor Zwarte Piet bent
Nou dit ja. Als je dan zo pro bent, prima joh. Maar ga weg van mijn insta. (Ontvolgknop gedrukt dus, rare meiden)
Ai ai wat een misser. Het is dat ik ze al ontvolgd had
Het slaat als een lul op een drumstel, pro diversiteit. Wat heeft dat er mee te maken, zwarte Piet is niet zwart van zichzelf maar geschminkt? Heb ze ontvolgd, bah.
Ze gebruikt ook #zwartepiet dus ook daaruit maak ik ‘pro’ op eigenlijk
Ugh wat jammer dit
Zoveel vragen…? Wat een achterlijke foto ( waarom die piet ook in dat hoekje) en die captain ( voor én na aanpassing) slaat werkelijk helemaal nergens op? Vraag mij af wat ze hierbij dachten. Waren ze zo ignorant om te denken dat niemand er wat over zou zeggen óf waren ze zo slim dat ze op deze manier mogelijk wat extra kijkers op hun social media zouden krijgen ( zo van “OMG moet je zien wat IVVJ post, ken je die al? Ze zijn pro-diversiteit”). En wtf is pro-diversiteit in deze context?? Zo’n misplaatste uitdrukking… Echt. Mijn armharen staan recht overeind, bah.
Had dit echt niet van hun verwacht!!!
Wat is pro-diversiteit ook echt haha. Dat is toch helemaal niets. “Ja ik ben echt voor verschillen tussen mensen! Ik laat iedereen die van iemand andere verschilt, gewoon helemaal zichzelf zijn in al z’n verschillen. En echt dat zou iedereen moeten doen!!!”
Echt wat een sukkels die twee. Ik hoopte dat de nieuwe generatie kinderen gewoon zouden opgroeien zonder zwarte piet zodat er over 10 jaar geen gezeik meer is. Maar als dan zelfs die kinders van nu zo worden opgevoed verandert er natuurlijk nooit iets. Unfollow
Wat een teleurstelling! Jammer, volgde ze al jaren. Maar daar ben ik per direct mee gestopt.
Ik word echt zo naar van hun reacties. Ik hoor Scarlet ook echt al in de vlog op zo’n toontje iets hierover zeggen. Daggg hoor dames.
Ze hebben de caption weer veranderd naar ‘Laten we elkaar niet zwart maken’
Echt meid, gewoon ophouden nu. Jullie zijn sowieso af
Totaal off-topic
Je hebt wel bij de eerste reactie haar naam weg gekrast, maar bij je reactie op haar niet. Weet niet of dat expres is?
Sinds wanneer zit zwart in de regenboog?
Oh shit