Mommybloggers topic

Bah, wat een domme tekst ook bij die foto.
Was sowieso al beetje klaar met ze nu ze hunter inzetten voor al die spon-artikelen, maar nu helemaal unfollow.

2 likes

Zijn ze niet gewoon naar de intocht in hun stad/dorp. Daar heb je het maar te doen met de kleur piet die besloten is, toch?
Maar omdat deze Piet zo lekker op een hoekje staat, had ik 'em eraf geknipt. Als influencer zijnde. #TeamRoetveegPiet

2 likes

Hmm. Ja en nee. Je kan er ook voor kiezen om dan dus niet met hem op de foto te willen. En als je dat niet ‘durft’ zo openbaar, knip hem er dan op z’n minst gewoon af ja

Nee zo werkt het niet, hier in deze gemeente ook zwarte Pieten. Ik boycot dat, doe niet mee aan racisme

16 likes

Buiten dat was de boodschap heel duidelijk!

Prachtig om te lezen dat juist zij gekwetst zijn nu.

54 likes

Ja vind ik ook. Hier in de stad ook zwarte pieten en ik heb mijn kinderen er dus niet mee laten poseren

@Vara I love Marketingvrouw in deze :ok_hand:t2:

11 likes

Never! Dan doe ik net zo hard mee aan het racistische aspect in stand houden.

3 likes

Ik was via de stories van marketingvrouw ook bij de foto van ikvrouwvanjou gekomen en ik ben zo blij dat ze massaal onderuit gehaald worden. Dat er niet teveel voorstanders tussenzitten.

4 likes

Ik zie overigens dat ze massaal ontvolgd worden

14 likes

Wat een verademing om dit allemaal te lezen. Ik word in mijn omgeving heel raar aangekeken als ik aangeef dat ik anti zwarte Piet ben

8 likes

Hoe zie je dat?

Iemand stuurde het al net privé naar mij en toen hadden ze sowieso 200 volgers meer. Misschien is dat op hun aantal niet massaal maar toch in korte tijd

Oh, ja zeker.

Ik bedoelde ook hier op het forum haha, sorry dat was nogal onduidelijk

1 like

Ik vraag me ook wel of of dit nu vooral Scarlet (de blonde) is of allebei of juist Joyce? Kan me voorstellen dat het daar niet heel gezellig is nu.

“Lieffieeeee, reageer nou niet meer joh!”

2 likes

“die mensen hebben ook altijd wat te zeiken”

Waarschijnlijk Scarlet, lekker provoceren.

4 likes

De foto is weg

1 like

Heb dan ook de ballen om hem te laten staan, sjonge.

4 likes