Bah, wat een domme tekst ook bij die foto.
Was sowieso al beetje klaar met ze nu ze hunter inzetten voor al die spon-artikelen, maar nu helemaal unfollow.
Zijn ze niet gewoon naar de intocht in hun stad/dorp. Daar heb je het maar te doen met de kleur piet die besloten is, toch?
Maar omdat deze Piet zo lekker op een hoekje staat, had ik 'em eraf geknipt. Als influencer zijnde. #TeamRoetveegPiet
Hmm. Ja en nee. Je kan er ook voor kiezen om dan dus niet met hem op de foto te willen. En als je dat niet âdurftâ zo openbaar, knip hem er dan op zân minst gewoon af ja
Nee zo werkt het niet, hier in deze gemeente ook zwarte Pieten. Ik boycot dat, doe niet mee aan racisme
Buiten dat was de boodschap heel duidelijk!
Ja vind ik ook. Hier in de stad ook zwarte pieten en ik heb mijn kinderen er dus niet mee laten poserenâŠ
@Vara I love Marketingvrouw in deze
Never! Dan doe ik net zo hard mee aan het racistische aspect in stand houden.
Ik was via de stories van marketingvrouw ook bij de foto van ikvrouwvanjou gekomen en ik ben zo blij dat ze massaal onderuit gehaald worden. Dat er niet teveel voorstanders tussenzitten.
Ik zie overigens dat ze massaal ontvolgd worden
Wat een verademing om dit allemaal te lezen. Ik word in mijn omgeving heel raar aangekeken als ik aangeef dat ik anti zwarte Piet ben
Hoe zie je dat?
Iemand stuurde het al net privé naar mij en toen hadden ze sowieso 200 volgers meer. Misschien is dat op hun aantal niet massaal maar toch in korte tijd
Oh, ja zeker.
Ik bedoelde ook hier op het forum haha, sorry dat was nogal onduidelijk
Ik vraag me ook wel of of dit nu vooral Scarlet (de blonde) is of allebei of juist Joyce? Kan me voorstellen dat het daar niet heel gezellig is nu.
âLieffieeeee, reageer nou niet meer joh!â
âdie mensen hebben ook altijd wat te zeikenâ
Waarschijnlijk Scarlet, lekker provoceren.
De foto is weg
Heb dan ook de ballen om hem te laten staan, sjonge.