Mommybloggers topic

Marketingvrouw zelf! (Story)

2 likes

Het zou me serieus niks verbazen als dit een actie is (en ja sorry, maar dan dus vooral van Scarlet) om lekker anders te zijn en uniek te zijn in deze discussie. Wij zijn niet pro of anti maar we zijn pro diversiteit dus pro alles! Wat fantastisch! Woohoo! :roll_eyes:

Ik denk dat ze dit oprecht echt niet hadden verwacht, helaas.

Edit: ik had een fout gemaakt, pro diversiteit ipv pro zwarte piet

2 likes

Dat doen we met andere onderwerpen toch ook niet meteen. Tenzij dat langer dan een dag doorgaat. Zie niet in waarom dat nu wel zou moeten. Ikvrouwvanjou wordt ook nog steeds genoemd dus zo offtopic is het niet.

5 likes

Het was maar een idee. Het is heel actueel en denk dat er veel mensen zijn die de discussie Miss wel interessant vinden, maar niet per se in dit topic kijken.

Ik heb jullie reacties zoveel mogelijk gelikte, en er zelf ook 1 geplaatst.

Kom op zeg, zoveel duidelijke goed geschreven reacties, en jezelf dan zo in een slachtofferrol zetten. Echt, schaam je.

Ik vraag me af of er nog excuses komen :thinking:

De reacties zijn uitgezet, dus gok van niet.

2 likes

Ze konden nog wel even kusjes en hartjes uitdelen voor de mensen die het voor hun opnamen maar inhoudelijk reageren nee

2 likes

Ik kan nog reageren

Komt je Pietendiploma ook nog eens van pas :sunglasses:

1 like

Nou inderdaad :joy::joy:

1 like

Je kunt werkelijk 100 varianten op dit verhaal bedenken en kinderen slikken het toch allemaal. Als ik kijk naar de onzin die mijn ouders mij hebben verkocht om Sinterklaas geloofwaardig te maken.

Heel eerlijk: ik vind het hele feest helemaal niet kindvriendelijk. Los van het racistische aspect, wordt het helaas ook vaak als makkelijke ‘opvoedmethode’ gebruikt (Sinterklaas ziet alles hoor! Als je niet lief bent krijg je geen cadeautjes!) maar goed, zelf zal ik het niet op die manier inzetten en ik heb er wel echt fijne herinneringen aan. Daarbij ontkom ik er niet aan want de oudste gaat naar de opvang en straks naar school dus dan krijgt ie het toch ooit wel mee. Dus dat vind ik nog tot daar aan toe, maar ik weet niet hoe ik aan mijn kinderen moet uitleggen waarom Sinterklaas een zwarte knecht heeft.

7 likes

Wel komisch dat Hunter zo twijfelachtig naar zijn moeder kijkt op de foto

3 likes

Waarom Marketingvrouw dus geblokkeerd is.

Alsof het een aanval naar hun kind is ook echt?

2 likes

Haha wauw, zelf je kind volop online zetten en uitbuiten en je dan nu ook nog achter 'm verschuilen voor deze rotzooi. Lekker bezig vrouwen.

43 likes

Volgens mij zijn de comments nu ook wel dicht. Wilde nog iets screenshotten maar kan niet meer lezen.

1 like

Jezus dat gezeik over tradities. Vroeger onthoofden we mensen midden op straat. Tijden veranderen en dat is maar goed ook lijkt me

26 likes

Shit reacties uit ja, jammer, was goed op dreef wel. Nu ga ik toch maar slapen dan :yum:

2 likes

Haha wat sneu. Dit heeft niks met hun kind te maken maar alles met hun eigen denkbeelden. Wat makkelijk om de aandacht zo te verleggen en er een zielig verhaal van te maken.

2 likes