Mommybloggers topic

Zij doen nu zielig over de rug van hun eigen kind. Marketingvrouw was juist heel netjes

10 likes

Duidelijk genoeg gemaakt hoe pro jullie zijn ja :joy::joy::joy:

16 likes

Oh ja deze reactie van ze vond ik ook zo tergend :roll_eyes:

2 likes

Gelukkig staan de comments nu uit en kunnen ze zich gaan focussen op hun volgende sponnetje waar hun kind voor wordt ingezet.

19 likes

Ja eens, ik had ook wel iets over zijn hoofd geplakt denk… Neemt niet weg dat ze een ‘open’ Insta hebben en hem zelf te pas en te onpas online pleuren dus tsja. Ik weenie

1 like

Misschien bolletje pepernoten/kruitnoten:)

1 like

Haha oeps :see_no_evil: Blij toch nog even mijn punt te hebben gemaakt.

1 like

Chocozoenen waarschijnlijk.

Ja buiten dat bepalen zij niet wanneer het moet stoppen! Denk gewoon na voordat je zulke achterlijke dingen de lucht in slingert

1 like

Andere influencers zoals de Huismuts en isabellamachine liken de foto. Mijn beeld van hun is nu ook gelijk veranderd. Hebben jullie dat ook?

18 likes

Ja

2 likes

Ja sowieso. Ik ben vrij rechtlijnig daarin. Liken = goedkeuren.

11 likes

Ja ! Heb ook mensen ontvolgd hierdoor haha

7 likes

Ja ik heb de huismuts ook meteen ontvolgd. Heel bizar allemaal, snap niet dat mensen echt nog zo denken

1 like

Ja. Nu volg ik die niet, maar heb net wel Elisejoanne om die reden van insta gepleurd
:wave:t2:

2 likes

Ook een goede reden om ze te ontvolgen

7 likes

Ja ik wilde daar niet over beginnen maar dat maakt het wel extra jammer. Zij leiden een leven waar ook genoeg kneuzen iets over te zeggen hebben en zij willen toch ook gesteund en gehoord worden door de meerderheid.

1 like

Ik heb ze nu ook ontvolgd…

1 like

ja maar dat was gewoon al een goede keuze bloedjes kuch

7 likes

Ja ik volgde alleen voor de cringe eigenlijk :joy:

Mochten jullie meer namen hebben van mensen die die foto’s van ivvj hadden/hebben geliked, dan hoor ik het graag. Enige wat ik nu nog kan doen is die mensen in ieder geval ontvolgen.

5 likes