Zij doen nu zielig over de rug van hun eigen kind. Marketingvrouw was juist heel netjes
Oh ja deze reactie van ze vond ik ook zo tergend
Gelukkig staan de comments nu uit en kunnen ze zich gaan focussen op hun volgende sponnetje waar hun kind voor wordt ingezet.
Ja eens, ik had ook wel iets over zijn hoofd geplakt denk… Neemt niet weg dat ze een ‘open’ Insta hebben en hem zelf te pas en te onpas online pleuren dus tsja. Ik weenie
Misschien bolletje pepernoten/kruitnoten:)
Haha oeps Blij toch nog even mijn punt te hebben gemaakt.
Chocozoenen waarschijnlijk.
Ja buiten dat bepalen zij niet wanneer het moet stoppen! Denk gewoon na voordat je zulke achterlijke dingen de lucht in slingert
Andere influencers zoals de Huismuts en isabellamachine liken de foto. Mijn beeld van hun is nu ook gelijk veranderd. Hebben jullie dat ook?
Ja
Ja sowieso. Ik ben vrij rechtlijnig daarin. Liken = goedkeuren.
Ja ! Heb ook mensen ontvolgd hierdoor haha
Ja ik heb de huismuts ook meteen ontvolgd. Heel bizar allemaal, snap niet dat mensen echt nog zo denken
Ja. Nu volg ik die niet, maar heb net wel Elisejoanne om die reden van insta gepleurd
Ook een goede reden om ze te ontvolgen
Ja ik wilde daar niet over beginnen maar dat maakt het wel extra jammer. Zij leiden een leven waar ook genoeg kneuzen iets over te zeggen hebben en zij willen toch ook gesteund en gehoord worden door de meerderheid.
Ik heb ze nu ook ontvolgd…
ja maar dat was gewoon al een goede keuze bloedjes kuch
Ja ik volgde alleen voor de cringe eigenlijk
Mochten jullie meer namen hebben van mensen die die foto’s van ivvj hadden/hebben geliked, dan hoor ik het graag. Enige wat ik nu nog kan doen is die mensen in ieder geval ontvolgen.