Mommybloggers topic

Is het hier al besproken dat het ebook van Willemijn en Martine met 10 bakrecepten serieus 14,99€ gaat kosten?

Zag ik vandaag op stories voorbij komen

:scream::scream::scream:

Volgens mij al wel, maar het kan geen kwaad nogmaals te benadrukken dat dat welgeteld 1,50 per recept is, die je met maximaal 5 minutenwerk ook GRATIEZ van Pinterest / Dr. Oetker site / Rudolph /Heel Holland Bakt-boek/website noem maar op kan halen.

Net als die mokken. En die kaartjes. Oke die mokken dan wellicht niet zó specifiek maar dit schreeuwt weer dertien in een dozijn met een wilentien sticker erop. OMG wat een goed idee, wil en tien stickers.

8 likes

Wie van jullie volgt Janni Delér (Olsson)? Ze is een Zweedse instagrammer/blogger en woont in Monaco. Heeft afgelopen week een zoontje gekregen. Ik vind haar een hele spontane mooie vrouw en ze lijkt mij ook een hele leuke mama. Ben benieuwd of ze haar leven met een kind nu ook gaat vloggen.

1 like

bedoel je hondenhuid of echt onderhuid?:joy:

2 likes

37 likes

Het boek van Wil en Tien heet Van Misbaksel tot Meesterbaksel… Not impressed

5 likes

Vind het een lilleke titel ook, bekt toch niet?

Had dan van misbaksel tot meesterwerk ofzo gekozen :woman_shrugging:t3:

32 likes

Ja precies, de herhaling van “baksel” klinkt indd gewoon niet lekker

4 likes

Er staan ook maar 10 recepten in, dan vind ik het echt heeeeel duur

2 likes

Nee ook bonusrecepten lees ik…

Edit; oh dat zijn er drie dus nog steeds duur idd voor een pdf bestandje

1 like

Zullen ze nu expres een ebook gemaakt hebben, om dit te vermijden. In hoeverre ze dat kunnen vermijden. Maar ja ik denk dat de diehard fans van wil en tien dit ebook geweldig vinden en nooit zullen nakijken of de recepten echt eigen misbaksels zijn.

1 like

Ik dacht hetzelfde :joy:. Het is pdf dus ook zo door te sturen​:woman_shrugging:t3::crazy_face:

5 likes

die taarten zien er wél lekker uit!

“spectaculaire maar oh zo simpele” … hier had ook nog wel een eindredacteur naar mogen kijken. Maak er dan minstens “simpele maar oh zo spectaculaire” van

16 likes

En die roepen dan ‘OMG heaven dit!’

12 likes

Dit klinkt echt als iets wat je gratis bij een pak Dr Oetker cupcake mix krijgt.

5 likes

Vergeet niet, en wat energetisch gesprenkel!

9 likes

Ik kots :nauseated_face:

Ik heb welgeteld 2 min van die video bekeken en daarin zeggen ze ook gewoon dat de appeltaart geïnspireerd is op het bekende kant-en-klare bakexemplaar van de supermarkt. Ik begrijp écht niet dat ze 15 euro durven te vragen. Bijvoorbeeld dat boek van Laura’s Bakery (bomvol met van alles en nog wat + veel meer recepten) is maar 10 euro duurder. Dan ga je toch niet 10 nageaapte recepten in PDF van Tien & Wil kopen?

5 likes

Echt alles is tegenwoordig “beroemd”

Martine is niet beroemd laat staan haar spekkoek

12 likes