Mommybloggers topic

Zoals ze dat voorwoord schrijven; het is echt gericht op hun volgers. En die kopen echt alles :woman_shrugging:t3:

Tsja, slim (geniepig) zijn ze wel…

1 like

Hoe vaak heeft ze die gemaakt? 1×?
Of heeft ze haar spekkoekkunsten altijd verborgen gehouden in haar vlogs?

4 likes

Ze zeggen in de video dat ze voor een ebook hebben gekozen zodat ze o.a. linkjes konden plaatsen naar waar dingen van zijn. Zouden dit dan ook nog affiliatie links zijn of kan dat niet :confused:

2 likes

Nu heb ik hier Zo’n zin in!!

1 like

Deze opmerking is zo on point dat ik in de trein keihard in lachen uitbarstte :’)

2 likes

Als de recepten echt van anderen zijn, hoe komen ze hier dan mee weg?

Waarschijnlijk door iets kleins te veranderen zodat het niet meer precies hetzelfde is

2 likes

Door het enige echte ‘wil&tien sausje’ van onze gekke meiden die het net eventjes iets anders doen

4 likes

Ik vind het wel echt irritant dat zó veel mensen kookboeken uitbrengen met dingen die ze van pinterest hebben (en dan zoals @Pendule zegt met één kleine aanpassing) en ze daar nog goed aan verdienen ook, terwijl er ook echte koks zijn die kookboeken uitbrengen en daarvoor originele recepten bedenken, duizend keer proefkoken en aanpassen.

Ik snap dat je er niets aan kunt veranderen hoor en dat het ook gewoon is omdat mensen er blijkbaar voor willen betalen, maar ik vind het wel gewoon echt heel stom.

13 likes

Nou. Ik ga die dus gebruiken voor die confettitaart, en dat staat gewoon online? Haha

Is het mascarpone, slagroom en (vanille)suiker?

Ho, ho, EN eventueel poedersuiker naar smaak!!!

1 like

Waarschijnlijk ben ik te zuur nu maar ik geloof deze story gewoon niet? Dit heeft Martine (of een andere vriendin) toch gewoon naar haar gestuurd zodat ze het kon plaatsen?

21 likes

Haha dat denk ik ook altijd :flushed:

3 likes

Wat een arremoe dat e-book. Of juist niet dus. Speciaal voor mensen die te lui zijn om te googlen

1 like

Laten we met z’n alle 0,20 cent inleggen en het boek kopen en dan het pdf-bestand naar elkaar sturen :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

Ik doe mee!

Wil :nerd_face:

Ik kwam dit dus laatst ineens tegen en was helemaal verbijsterd. Zelfs die baby heeft een kanaal! Dit is toch gewoon kinderarbeid? Zelfs thuis kunnen ze niet op hun gemak zijn voor dat die gekke moeder of vader weer een camera recht op hun bakkes richt.

4 likes