Wauw. Ik weet niet eens precies wat het is, maar ik vind haar zo’n onsympathiek mens. Zo enorm vol van zichzelf. Ik zie ook allemaal mensen die ik ook volg reageren met lovende woorden en hartjes, dan heb ik bijna de neiging om hen te ontvolgen haha.
Schaamteloos
Haha oh jeetje. Ik kijk sinds tijden weer eens een vlog van Wil&Tien. Dat aanstippen van de muur is echt goed gelukt joh! 
Ze had het beter kunnen laten, dan had het nog minder opgevallen denk ik. Of ff wat meer moeite doen en meteen de hele muur meepakken. Ziet er niet uit zo 

Had ze volgens mij zelf ook al een keer gezegd dat het niet zo geslaagd was geworden. Miss kan ze de muur gewoon een andere kleur doen, staat zo raar bij die bank (vind ik)
De goudvisfluisteraars dr grace en zakenpartner @anon50301661 tot uw dienst. Kom jij ook gezellig goudvis knuffelen? Laat een pb achter met je emailadres. Dan komen we zsm met een leuk aanbod.
Gemaakt in Word.
*kladblok
Oh nee hand geschreven, laat die influencers maar bloeden!
Authentiek😍
Nou, ik heb me er toe gezet om het bakboekfilmpie van Wil&Tien te kijken, en heb er maar meteen onder gezet dat je voor dezelfde prijs het Haagse Kookboek hebt. Ben benieuwd of ze er op reageren, hahaha.
Kan met elk ebook ook toch, maar is niet zo netjes.
Maar voor een epub bestand moet je wel iets hebben om het te lezen, een pdf kan overal
En ebooks van amazon en bol zijn beveiligd
Hier hebben ze een keer op gereageerd. Ze zeiden dat ze wisten dat het onderling gewoon door gestuurd kan worden en dit vinden ze geen probleem. Ze gingen er vanuit dat echte fans toch wel het ebook/pdf/kladblok zouden kopen.
Huh maar hardcopy kun je toch ook gewoon doorgeven aan vriendinnen nadat je het uit hebt gelezen?
Door jullie kijk ik nu weer op de insta van Suz, maar begrijp ik nou goed uit deze post dat zij en haar vriend misschien uit elkaar gaan?
Vind ik wel sneu voor hun dochtertje, en een tikje gek (of misschien juist niet) omdat ze nog maar pas samen zijn.
Volgens mij was het al mis voor de bevalling toch? Had ze ook zo’n vage post over toen
Af en toe deel ik wat over mijn relatie. Dat vind ik ontzettend moeilijk, want het is een gevoelig onderwerp.
Was dit niet dezelfde die een paar posts hierboven een heel gesprek bij de relatietherapeut had uitgeschreven? Zo ontzettend moeilijk lijkt ze het dan ook weer niet te vinden…
Jep dit is die ‘vriendin’ van Vera.
Dit was voor de geboorte van hun dochter, werd niet helemaaaaal duidelijk of ze nou wel of niet samen waren. Ook al zo bizar openhartig, voelde me er heel ongemakkelijk bij
Jep dat is in de post die ik net deelde! Blijft gissen of ze het over vreemdgaan heeft…
Als je dit leest, dan snap ik die relatie crisis ook wel.
Er zal ook genoeg op hem aan te merken zijn maar dat blijft gissen.