Mommybloggers topic

Hebben we het als eens gehad over het liedje van die Luan? :crazy_face::crazy_face:

Pareltje hoor. Voorzie een hele grote carrière voor het kind. Zullen papa en mama ook ontzettend blij mee zijn, dan is hun pensioen in ieder geval geregeld :+1:t2:

Edit; en shit, als ik het moet gaan hebben van de zangtalenten of tekenkunsten van mijn kinderen… Dan werk ik tot mijn dood.

5 likes

Jaaa hier kwam ik dus! Zat op me werk muziek te luisteren en dacht wat hoor ik nou.

@Nikkie86 idd! Bleh

Ja ik ook! Maar Luan gaat er wel op lijken :joy:

1 like

Omg wat is dit :woozy_face:

Doet me denken aan deze van een jaar geleden, ook zo cringy. Vind het ook heel creepy dat die kids nu beginnen te praten op zo’n ‘vlogmaniertje’, vooral hun zoon.

3 likes

Hahahahahha paar seconden gekeken en ga stuk. Ik stel me helemaal voor dat m’n vriend en ik zo op internet zouden staan of dit zouden opnemen hahahah. Ga stuk :rofl::rofl:, maar vooral: :sob::sob::sob:

8 likes

Mijngod, die blik van de vrouw. Dat levenszanger uiterlijk van die man.

Culturele armoe.

10 likes

En @grace verheug me nu al op die Pauw aflevering! :popcorn:

4 likes

Ik denk dat ik door het kijken van deze video wat hersencellen ben verloren.

5 likes

Op de een of andere manier denk ik altijd dat de jongste dochter van de sacconejolys dit gaat doen. Maar die is nu 2 dus dat kan nog wel ff duren haha

4 likes

Jezus Christus, mijn ogen en oren bloeden

3 likes

Tien heeft een jurkje gekocht voor “mini-me”. :roll_eyes:

Hoop dat ze op Jorrik lijkt.

15 likes

Mini me :nauseated_face::face_vomiting:

1 like

“Is er een moment geweest denk je, waar omstanders hadden kunnen ingrijpen? Misschien wel … hadden moeten ingrijpen?”

• “Eh. Ja, nouja er was natuurlijk die clip toen. Daar is veelvuldig op online fora over geschreven. Ja daar had zeker iemand kunnen ingrijpen.”

insert forumfeminarum post met geblurde namen op scherm achter Pauw

12 likes

:joy::joy::joy:

Bizar als je ziet ook hoe die vader er 2-3 jaar geleden uit zag. Die man is zo gigantisch aangekomen

Niet nodig dit.

14 likes

1 like

het eerste filmpje op hun YouTube kanaal is ook zo anders

1 like

Weet iemand al wat er met shifra aan de hand was/is? Heeft ze dat al bekend gemaakt? Ik blijf toch nieuwsgierig…