Mommybloggers topic

Ik kom al die epistels van die Suz niet door joh. En waarom zou je al die dingen openbaar op Instagram zetten? Ik vind het meer iets voor in een dagboek.

Nou ik heb net de bakboekvideo van Wil&Tien gekeken en me kapot zitten ergeren. Het gebeurt zo vaak dat Wil Tien niet laat uitpraten maar er doorheen ratelt.
En Tien heeft de carrot cake uit haar eigen bakboek niet eens geproefd omdat ze toen ziek was. Oftewel: de recepten zijn niet getest en meerdere keren gebakken, maar gewoon 1 keer gemaakt en door hen zelf als ‘meesterbaksel’ bestempeld. Dat kan je toch oprecht geen bakboek noemen?

40 likes

Wat een rare therapeut

1 like

Ik vraag me af bij wat voor soort therapeut zij komt. Ben zelf therapeut (psycholoog) maar zeg dit nooit tegen clienten :joy:

3 likes

Ik meen me te herinneren dat Suz een vorm van autisme heeft en dat dat op haar blog stond. Ben alleen heel bang dat ik dat verward heb met een uitspraak over haar op het EGF.

Is geen persoonlijkheidsstoornis maar wel iets waarbij ze misschien hulp voor heeft.

Zeg dat maar tegen alle mensen die hun sportschool royaal sponsoren zonder er ooit te komen :face_with_hand_over_mouth:

14 likes

Ik vind het ook nogal privĂ© wat ze allemaal deelt. Zeker omdat ze in een bepaalde post schrijft dat haar vriend nooit “de vuile was buiten zal hangen”. Dan denk ik wat doe jij dan nu allemaal?! En dat open en bloot voor iedereen. Zou hij weten wat ze allemaal deelt?

1 like

Ze wil het taboe van therapie doorbreken en dat snap ik wel, want dat is een stom taboe. Ze vergeet alleen dat ze anderen niet zomaar kan ‘exposen’, zeker niet als die er expliciet niet van houden wanneer ‘de vuile was buiten wordt gehangen.’ Als ze het gewoon bij zichzelf gehouden had i.p.v. haar vriend (zo te lezen onvrijwillig) erbij te halen dan was het wat mij betreft echt een goede post.

3 likes

De andere kant van law of attraction

Ik wilde het helemaal niet spannend vinden. Want daaruit sprak de angst dat “het” niet goed zou gaan. En als ik angst voel, trek ik aan waar ik bang voor ben. Zo werkt de #lawofattraction tenslotte.

Dit lijkt me ook niet een hele gezonde manier van omgaan met zo’n emotie? Het krampachtig niet willen/mogen voelen van jezelf?

9 likes

Ik volg haar, maar zij woont in marbella hoor. Ik volg hun hele kliekje! Echt jaren geleden, toen ze allemaal fitgirls waren. Volg nu alleen nog Alexandra want werd te onzeker van de rest. Heb ze net weer allemaal opgezocht, zijn nu allemaal moeders

Misschien bedoelt ze dat mensen al dan niet bewust hebben dat iets dat duurder is beter zou zijn? Net zoals uit eten gaan, dat goedkoop per slechte kwaliteit zou zijn (of vice versa, alleb2 onzin natuurlijk). Alhoewel dat natuurlijk wel een andere orde van kosten is

ik vind dat zo’n armoedige redenering he. verhoog je prijzen om een hoogwaardige kwaliteit te suggereren. how about
 verhoog je kwaliteit en pas je prijzen navenant aan. maarja ik ben een naïef kippetje he?

9 likes

Ik vind die denkwijze ook echt bullshit hoor.
En daarom snap ik ook nooit hoe ze zoveel verkopen??

2 likes

plottwist: betreft gewoon allemaal witwassen van drugsgelden.

6 likes

Er gaat dus wel wat veranderen op YouTube voor de mommyvloggers. Zat met dochter jeugdjournaal te kijken en daar kwam het voorbij:

(Sorry, digibeet hier. Hoop dat linkje zo werkt)

5 likes

Ik kijk weer eens een vlog van Alboe, omdat ik me verveel en geen leuke vlogs meer te kijken heb. Haar dochter heeft serieus 4!! baby Born poppen. Echt zo’n onzin.

Als dit de ondergang van commerciĂ«le familie- en kindvloggers betekent dan vind ik dat heel goed nieuws! Die manager zegt dat de enige oplossing dan misschien is om te stoppen, wat is er gebeurd met gewoon familiefilmpjes maken voor je hobby? Als je geld wil verdienen met video’s verzin dan iets anders.

10 likes

Zo te lezen gaat het vooral om kanalen die zich richten op kinderen. Volgens de richtlijnen geldt dit dus niet voor mommyvloggers

Haha @moderators bedankt dat ik onderdeel mag zijn van de meesterbaksels :raised_hands:

7 likes

Huh! Haha ik heb geen idee hoe ik bij Monaco kom? Idd Marbella. Ik volg voor de rest niet veel van haar clubje. :slight_smile:

Als je Insta perfect wilt zijn is het natuurlijk wilentien (wil voorop!) maar deze taart is compleet tevreden met de niet insta perfectie versie hoor :wink: