Mommybloggers topic

Ik keek net de vlog van de Huismuts en het viel me op dat we Co nooit meer zien. Nu is dat ergens logisch aangezien een vlog natuurlijk maar een klein gedeelte weergeeft, maar volgens mij volgt Co haar ook niet meer op insta? Ik zou het zo spijtig vinden mochten ze geen vriendinnen meer zijn, vond ze altijd zo leuk samen.

1 like

Martine zegt op insta dat ze 2 namen in gedachten heeft voor de baby, maar haar man voelt er nog niet veel voor. Dus ze wachten met beslissen tot na de geboorte.
Dat vind ik wel echt heel knap van haar, dat ze het gewoon los laat. Dat zou ik dus echt niet kunnen

Ik keek net even en ze volgen elkaar nog wel steeds gewoon. Wellicht omdat ze natuurlijk ook niet meer (letterlijk) naast de deur woont?!

Oh je hebt gelijk, ik had te snel gekeken! Des te beter!!

1 like

#maffemensen inderdaad

12 likes

Hahaha die wilde ik net komen posten. Met zoveel zweverigheid kan ik echt helemaal niks.

Oh en wat te denken van dit:

Meitttt wat bijzonder dat je in deze tijd van het jaar de combi ā€˜31’ en ā€˜feestje’ vaak voorbij ziet komen!!1! :crazy_face:

PS als je veel blauw/paarse ballen ziet wordt het weer tijd voor een beminningssessie met je man, met Bumba op de achtergrond.

73 likes

En duurt die beminningssessie 31:24 minuten.

6 likes

Er is echt een bepaald soort mens dat het woord maf gebruikt.

8 likes

Maar wat is er maf aan een geboorte tijd van 13:24?
Bestaat er überhaupt een maffe geboorte tijd?

3 likes

Ik heb werkelijk geen idee.

Mean girl hier maar hoop zo dat ze bevalt op een dag waar ze geen enkel ā€˜gevoel :crazy_face:’ bij had. For fuck sake meid, houd eens op met je vage voorspellingen

48 likes

Ik ben blij dat jullie ook niet tegen dat gewauwel van Martine kunnen. Ik volgde ze graag totdat die hysterische gender reveal kwam. Ik vind het ergens zo storend dat Martine zooooo blij is dat het een meisje is en daar maar niet over op kan houden :confused:.

2 likes

Niet zomaar een meisje! Een mini-me!!

7 likes

ik vraag me af hoe ze straks gaat dealen als het kind niet bevalt op een specifieke datum?

1 like

Dan bedenkt de daar een speciale betekenis bij en een zweefverhaal waarom het achteraf altijd zo had moeten zijn.

1 like

Dan heeft ze een lekker eigenwijs meisje met een sterke eigen wil gekregen.

22 likes

Nou mijn vraag was meer naar aanleiding van hoe ze zich voelde na Maik. Ik vind Martine kwetsbaar overkomen. Haar bevalling ging natuurlijk heel anders dan ze zich had voorgesteld en ze vond dat pijnlijk. Nu vraag ik me af of het wel zo slim is om weer zo krampachtig te zijn met bepaalde dingen. Ik hoop van harte dat alles gaat zoals ze wil.

10 likes

Precies dit zie ik dan gebeuren idd :sweat_smile:
Kan echt niet tegen dat gezever :joy:

1 like

Dan heb je echt tijd teveel in je leven als je bij alle gebeurtenissen een zweefverhaal gaat bedenken.

Ik vind het sowieso gedurfd dat ze zo ā€˜snel’ weer voor een tweede durft te gaan. Volgens mij kon ze net pas weer genieten van Maik toen ze weer zwanger was. En een peuter en een baby lijkt me alleen maar nog heftiger! Hoop van harte dat ze er deze keer wel van kan genieten.

2 likes