Niet vervelend bedoeld naar jou toe, maar toen ik zwanger was van de tweede kreeg ik dit voortdurend te horen en het is zoooo irritant. Mijn oudste heeft een verstandelijke beperking en is niet te vergelijken met andere kinderen van zijn leeftijd. Door zijn beperking is hij verstandelijk gezien nog een dreumes, en hij kon nog niet eens lopen toen zijn broertje is geboren (dat ging hij een maand later wel doen). Ik kreeg telkens de opmerking: ooooh wat knap van jullie, dat jullie het aandurven! Maar het is voor ons (om verschillende redenen) juist een bewuste keuze geweest. En het gaat super zo met zijn tweetjes! Heb ik wel ook het geluk dat nummer 2 echt de meest chille baby ooit is. Maar je weet toch nooit precies hoe het zit en wat er aan vooraf is gegaan
Ik krijg hier echt 2009 flashbacks van…
Ik snap dat dat heel irritant is om zo iets steeds te moeten aanhoren.
Ik bedoelde het ook niet omdat ze kort om elkaar zitten oid. Maar omdat ze zelf steeds aangaf dat ze er helemaal niet van kon genieten en het heel zwaar vond met Maik de eerste maanden. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat het met deze baby hetzelfde zal zijn. Een onnodige opmerking misschien, sorry!
Nee joh, geen sorry! Ik snap de gedachte ook heel goed hoor, daar is geen verontschuldiging voor nodig.
Ik kijk de nieuwe vlog van Wil en Tien, en Wil heeft een verwenpakket voor Martine en dan denk je naaa wat leuk en lief… is het gedoneerd door een merk… Dat valt me dan wel tegen ofzo.
Nou het had me eerder enorm verbaasd als ze het zelf had gekocht? Bedoel, zelfs een gesponde babyshower .
“Ik ben iemand die er regelmatig echt in gaat zitten, in geld aantrekken”
Wist ik dus niet hè. Ik maar werken, had ik het ook gewoon kunnen aantrekken.
Ja, zeg dan dat Martine dst van dat merk heeft gekregen ipv van Willemijn. Of dat ze samen met Willemijn een pakket hebben samengesteld voor Martine.
Zou er na Maik nu (heel toevallig zonder dat ze het zelf door heeft) een Jorien / Jorine geboren worden?
[Want zo’n vaag verhaal hing ze toen op toch? Dat ze zelf niet door hadden dat Maik een samenstelling van Jorrik en Martine was? Suuuure gurl]
Dat stukje in de vlog lijkt ook heel erg geacteerd
Huh Tien maakt nu op Instagram (story) reclame voor een babyuitzetlijst oid. And she loves it… Nu heb ik hun boek niet (gelezen) maar hadden zij zelf niet zo’n lijst samengesteld met alleen dingen die je écht nodig hebt en alle andere shit eruit? Geloven ze niet meer in hun eigen “product” dat ze het nu maar van een ander moeten promoten? Of hoorden ze de geldlade alweer rinkelen?
Retorische vraag; ik denk het laatste
Wil en Tien hebben dat bakboek in CANVA gemaakt. Houuuu op, vormgeven op Canva kan mijn nichtje van 6 jaar zelfs. Ik zie soms ook mensen met een vormgeef bedrijfje die alles op Canva maken. Ik kan hier echt slecht tegen sorry
Ik zie het probleem niet . Ze cashen er nog steeds mee
Dit. Met al haar voorspellingen verliest ze iedere flexibiliteit als het eens anders gaat dan ze graag zou willen. Met hoe mooi en prachtig zij het zich voorstelt kan het alleen maar tegenvallen. Bescherm jezelf enigzins, zou ik zeggen.
Ik zou minimaal 15 euro overhebben om 15 taarten te bakken om te vieren dat Tien alsnog een jongentje blijkt te krijgen, die wordt geboren op 29 december om 17.09 ( lekker random) en vreselijk veel op Djurre lijkt.
Zwaar stom sponstuk inderdaad die checklist van Nutricia. Sowieso heeft Martine bv gegeven bij Maik en neem ik aan dat ze dat ook bij haar mini-me gaat doen. Dan vind ik spon Nutricia zo stom en ongeloofwaardig.
In haar weekvlog zei ze dat ze meerdere keren per dag haar suikerspiegel moest checken dus ik ga er vanuit dat ze denken dat ze zwangerschapsdiabetes heeft. Ook zegt ze dat ze hoopt dst ze terug mag naar de verloskundige als alles goed gaat, oftewel ze is doorverwezen naar een gynaecoloog in het ziekenhuis. Dus ik denk dst een deel van haar plannen al in duigen vallen als ze akkoord gaat met een eventueel behandelplan
Snap echt wel dat mensen een voorstelling maken van de bevalling, maar Martine maakt er een heel ding van. De enige verwachting die gegarandeerd niet op een teleurstelling uitloopt is dat die baby eruit komt.
Ik snap best dat je liever geen keizersnede wil, of je zinnen hebt gezet op een natuurlijke bevalling zonder pijnbestrijding, maar iedereen die je helpt bij de bevalling is er toch op gericht om jou en je baby zo goed mogelijk te helpen. Dan helpt het niet om heel rigide te zijn.
Ik vind deze reacties over Martine echt heel flauw. Laat haar gewoon hopen en denken en doen zoals ze wil. Haar zwangerschap, haar lijf, haar lefe.