Mommybloggers topic

In december?

Is dat not done? Ik weet hier niks van haha.
Maar ze zij een keer zoiets en dat als ze het over kon doen dat ze dan een groot feest wou geven. En laatst zat ze weer in dat trouwalbum te bladeren. Misschien gaat ze hem vragen ofzo.
Of anders kan het zijn dat ze met kerst 4 aardappelkroketjes eten ipv 3 #loedermoeder

19 likes

Haha nee hoor het was gewoon een vraag. Ik weet er ook niets van.
December leek me alleen al zo snel als je alles nog moet regelen en niet 100% zeker weet of Djurre thuis is.
Kijk al weken geen videos meer dus geen idee of ze er veel mee bezig is, maar het zou me niets verbazen als ze ooit nog eens opnieuw gaat trouwen met een meer instaproof bruiloft idd.
Als je nu foto’s ziet van een paar jaar geleden was Willemijn zo anders!

1 like

Haha ik denk dus ook echt dat het iets heel anders is en niks met Martine te maken heeft :woman_shrugging:t3:

Ik denk dat het gewoon helemaal niks is. Ze is blij dat de kinderen wat ouder zijn en ik denk dat ze dit jaar met kerst voor het eerst met zijn allen echt een kerstdiner doen thuis ofzo. Wel een leuk moment voor haar, maar nou niet iets super bijzonders om echt te rememberen

5 likes

December to remember?
Hete stomende seks natuurlijk, what else?

Willie is een bad ass, hoor. Vergis je niet.

2 likes

Maar wel een vibrator gekeken van een vriendin! Heet wordt het dus ook zonder Djurre. :rofl:

Que? Baargoud???

3 likes

Ja? Pushpresent, baargoud. Een cadeau na je bevalling dus

5 likes

Werpcadeau

5 likes

Pushpresent kende ik wel maar baargoud vind ik persoonlijk net zo fout als het woord bloedjes :nauseated_face:

2 likes

Is gewoon soort van de NL vertaling :joy::woman_shrugging:t3:

Vind het niet eens zo’n stom idee :joy:

Edit, ik heb het drie keer gekregen trouwens en intens blij mee. Was er ook erg emotioneel over ofzo :upside_down_face::joy:. Soort kroon op het werk, maar ook een oprecht mooi cadeau van hem aan mij. Was 3x een verrassing en ik vond het superlief

4 likes

Toen mijn man voorstelde om baargoud te kopen heb ik gezegd dat ik liever een nieuwe eethoek had. :joy:

46 likes

Hehe.

Ik heb trouwens nog nooit van baargoud gehoord, vind het ook vrij belachelijk.

2 likes

Waarom vind je het belachelijk?

Omdat een bevalling hiermee wordt weggezet als een prestatie die je materieel moet belonen denk ik? Ik weet het niet, ik zou het niet echt waarderen als mijn partner met een sieraad zou aankomen, zou voor mij als een heel gekke vorm van waardering aanvoelen.

3 likes

Ah zo. Was een oprechte vraag hoor, geen oordeel oid. Snap je ook wel en nee, materieel belonen moet geen must zijn. Ik heb het nooit van hem verwacht, hij is hier zelf mee gekomen (en hij is zo romantisch als jaren '70 lamellen dus daarom extra speciaal denk :joy:)

Neemt niet weg dat ik erg blij was en vooral ook ben, met mijn sieraden, omdat ze symbool staan voor een bepaalde weg, een herinnering aan de zwangerschappen en de bevallingen. Kan je inderdaad ook leuk doen met allerlei canvasjes aan de muur hoor. Maar dat is dan weer niks voor ons :grimacing:

2 likes

Manlief :pleading_face:

3 likes

Ik had ook wel graag een push present gehad. Kan dit na 10 maanden nog?
Zal eens een balletje opgooien. :sweat_smile:

4 likes