de dingen die zij met elkaar durft te verbinden… mindblowing.
Ik snap hier ook niks van…was laatst ook wat aan het scrollen en toen kwam ik ook zo’n soort dialoog van “bij de therapeut” tegen. Ik geloof dat het er zelfs op neer kwam dat haar therapeut haar zelfs irritant vond. Kan m nu even niet vinden, maar begrijp ook gewoon niet dat haar ex dat oké vindt dat de dat allemaal maar online knalt…zo privé allemaal… en haar dochter zal t allemaal maar lezen als ze ouder is🙄
misschien is Provocatieve Coaching iets voor haar. kan ze d’r lol op.
Ja dat stukje bedoelde ik in m’n comment net. Kon m even niet vinden…zo apart…
Ja ik vind Suz zo blind voor andermans mening. Heb het idee dat ze het er ook omd doet. Zoals met dat varkentje, met het kindje met het zuurstofslangetje (?) en nu met die therapeuthashtags
Nee ik bedoelde wel Djurre! :’)
( heb ook een dikke secret crush op Djurre)
Wow de arrogantie ook. “Ik ken niemand van mijn leeftijd die had gekund wat ik daar deed”
Hoe oud is deze chick want ik weet zeker dat ik er tientallen kan vinden en vast nog jongere mensen ook. Echt hoe arrogant.
Ik vond haar eerder altijd wel leuk, ondanks haar domme acties. Maar de laatste tijd, met die negatieve privé dingen online te gooien over haar relatie. En altijd over wat haar vriend dan verkeerd doet. Waarom doen mensen dit?
Heb haar afgeschreven na de openbare brief die ze ooit aan Lin.ds.ay V. schreef. Zo ontzettend veel mensen werden kwaad, en Suzanne deed zo
Ik heb effe zitten kijken op haar ig, maar het doet me ergens denken aan zo’n piramide spel. Zij vraagt kei veel geld aan mensen om ze te leren meer geld te vragen voor hun diensten. En als je het teveel vind, dan ben je dom want dan zie je je eigen potentie niet. Ondertussen even al je privé dingen tussen je zakelijke Instagram pleuren. Ik denk dat ik ondernemen niet snap.
Wauw. Ik weet niet eens precies wat het is, maar ik vind haar zo’n onsympathiek mens. Zo enorm vol van zichzelf. Ik zie ook allemaal mensen die ik ook volg reageren met lovende woorden en hartjes, dan heb ik bijna de neiging om hen te ontvolgen haha.
Schaamteloos
Haha oh jeetje. Ik kijk sinds tijden weer eens een vlog van Wil&Tien. Dat aanstippen van de muur is echt goed gelukt joh! Ze had het beter kunnen laten, dan had het nog minder opgevallen denk ik. Of ff wat meer moeite doen en meteen de hele muur meepakken. Ziet er niet uit zo
Had ze volgens mij zelf ook al een keer gezegd dat het niet zo geslaagd was geworden. Miss kan ze de muur gewoon een andere kleur doen, staat zo raar bij die bank (vind ik)
De goudvisfluisteraars dr grace en zakenpartner @anon50301661 tot uw dienst. Kom jij ook gezellig goudvis knuffelen? Laat een pb achter met je emailadres. Dan komen we zsm met een leuk aanbod.
Gemaakt in Word.
*kladblok
Oh nee hand geschreven, laat die influencers maar bloeden!
Authentiek😍
Nou, ik heb me er toe gezet om het bakboekfilmpie van Wil&Tien te kijken, en heb er maar meteen onder gezet dat je voor dezelfde prijs het Haagse Kookboek hebt. Ben benieuwd of ze er op reageren, hahaha.