Kan met elk ebook ook toch, maar is niet zo netjes.
Maar voor een epub bestand moet je wel iets hebben om het te lezen, een pdf kan overal
En ebooks van amazon en bol zijn beveiligd
Hier hebben ze een keer op gereageerd. Ze zeiden dat ze wisten dat het onderling gewoon door gestuurd kan worden en dit vinden ze geen probleem. Ze gingen er vanuit dat echte fans toch wel het ebook/pdf/kladblok zouden kopen.
Huh maar hardcopy kun je toch ook gewoon doorgeven aan vriendinnen nadat je het uit hebt gelezen?
Door jullie kijk ik nu weer op de insta van Suz, maar begrijp ik nou goed uit deze post dat zij en haar vriend misschien uit elkaar gaan?
Vind ik wel sneu voor hun dochtertje, en een tikje gek (of misschien juist niet) omdat ze nog maar pas samen zijn.
Volgens mij was het al mis voor de bevalling toch? Had ze ook zoân vage post over toen
Af en toe deel ik wat over mijn relatie. Dat vind ik ontzettend moeilijk, want het is een gevoelig onderwerp.
Was dit niet dezelfde die een paar posts hierboven een heel gesprek bij de relatietherapeut had uitgeschreven? Zo ontzettend moeilijk lijkt ze het dan ook weer niet te vindenâŠ
Jep dit is die âvriendinâ van Vera.
Dit was voor de geboorte van hun dochter, werd niet helemaaaaal duidelijk of ze nou wel of niet samen waren. Ook al zo bizar openhartig, voelde me er heel ongemakkelijk bij
Jep dat is in de post die ik net deelde! Blijft gissen of ze het over vreemdgaan heeftâŠ
Als je dit leest, dan snap ik die relatie crisis ook wel.
Er zal ook genoeg op hem aan te merken zijn maar dat blijft gissen.
Ik kom al die epistels van die Suz niet door joh. En waarom zou je al die dingen openbaar op Instagram zetten? Ik vind het meer iets voor in een dagboek.
Nou ik heb net de bakboekvideo van Wil&Tien gekeken en me kapot zitten ergeren. Het gebeurt zo vaak dat Wil Tien niet laat uitpraten maar er doorheen ratelt.
En Tien heeft de carrot cake uit haar eigen bakboek niet eens geproefd omdat ze toen ziek was. Oftewel: de recepten zijn niet getest en meerdere keren gebakken, maar gewoon 1 keer gemaakt en door hen zelf als âmeesterbakselâ bestempeld. Dat kan je toch oprecht geen bakboek noemen?
Wat een rare therapeutâŠ
Ik vraag me af bij wat voor soort therapeut zij komt. Ben zelf therapeut (psycholoog) maar zeg dit nooit tegen clienten
Ik meen me te herinneren dat Suz een vorm van autisme heeft en dat dat op haar blog stond. Ben alleen heel bang dat ik dat verward heb met een uitspraak over haar op het EGF.
Is geen persoonlijkheidsstoornis maar wel iets waarbij ze misschien hulp voor heeft.
Zeg dat maar tegen alle mensen die hun sportschool royaal sponsoren zonder er ooit te komen
Ik vind het ook nogal privĂ© wat ze allemaal deelt. Zeker omdat ze in een bepaalde post schrijft dat haar vriend nooit âde vuile was buiten zal hangenâ. Dan denk ik wat doe jij dan nu allemaal?! En dat open en bloot voor iedereen. Zou hij weten wat ze allemaal deelt?
Ze wil het taboe van therapie doorbreken en dat snap ik wel, want dat is een stom taboe. Ze vergeet alleen dat ze anderen niet zomaar kan âexposenâ, zeker niet als die er expliciet niet van houden wanneer âde vuile was buiten wordt gehangen.â Als ze het gewoon bij zichzelf gehouden had i.p.v. haar vriend (zo te lezen onvrijwillig) erbij te halen dan was het wat mij betreft echt een goede post.
De andere kant van law of attractionâŠ
Ik wilde het helemaal niet spannend vinden. Want daaruit sprak de angst dat âhetâ niet goed zou gaan. En als ik angst voel, trek ik aan waar ik bang voor ben. Zo werkt de #lawofattraction tenslotte.
Dit lijkt me ook niet een hele gezonde manier van omgaan met zoân emotie? Het krampachtig niet willen/mogen voelen van jezelf?
Ik volg haar, maar zij woont in marbella hoor. Ik volg hun hele kliekje! Echt jaren geleden, toen ze allemaal fitgirls waren. Volg nu alleen nog Alexandra want werd te onzeker van de rest. Heb ze net weer allemaal opgezocht, zijn nu allemaal moeders
Misschien bedoelt ze dat mensen al dan niet bewust hebben dat iets dat duurder is beter zou zijn? Net zoals uit eten gaan, dat goedkoop per slechte kwaliteit zou zijn (of vice versa, alleb2 onzin natuurlijk). Alhoewel dat natuurlijk wel een andere orde van kosten isâŠ