Mommybloggers topic

ik vind dat zo’n armoedige redenering he. verhoog je prijzen om een hoogwaardige kwaliteit te suggereren. how about… verhoog je kwaliteit en pas je prijzen navenant aan. maarja ik ben een naïef kippetje he?

9 likes

Ik vind die denkwijze ook echt bullshit hoor.
En daarom snap ik ook nooit hoe ze zoveel verkopen??

2 likes

plottwist: betreft gewoon allemaal witwassen van drugsgelden.

6 likes

Er gaat dus wel wat veranderen op YouTube voor de mommyvloggers. Zat met dochter jeugdjournaal te kijken en daar kwam het voorbij:

(Sorry, digibeet hier. Hoop dat linkje zo werkt)

5 likes

Ik kijk weer eens een vlog van Alboe, omdat ik me verveel en geen leuke vlogs meer te kijken heb. Haar dochter heeft serieus 4!! baby Born poppen. Echt zo’n onzin.

Als dit de ondergang van commerciële familie- en kindvloggers betekent dan vind ik dat heel goed nieuws! Die manager zegt dat de enige oplossing dan misschien is om te stoppen, wat is er gebeurd met gewoon familiefilmpjes maken voor je hobby? Als je geld wil verdienen met video’s verzin dan iets anders.

10 likes

Zo te lezen gaat het vooral om kanalen die zich richten op kinderen. Volgens de richtlijnen geldt dit dus niet voor mommyvloggers

wat sneu zeg voor koetlife.

not

6 likes

Haha @moderators bedankt dat ik onderdeel mag zijn van de meesterbaksels :raised_hands:

7 likes

Huh! Haha ik heb geen idee hoe ik bij Monaco kom? Idd Marbella. Ik volg voor de rest niet veel van haar clubje. :slight_smile:

Als je Insta perfect wilt zijn is het natuurlijk wilentien (wil voorop!) maar deze taart is compleet tevreden met de niet insta perfectie versie hoor :wink:

Wil plaatst net een foto samen met Djurre dat hij binnenkort weer weg moet voor een klus.
Ze hoopt dat hij met kerst weer thuis is. Het wordt namelijk een ‘december to remember’.
Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor.

Klopt! Maar ik vind dat filter misschien nog wel irritanter.

Wanneer is Martine uitgerekend? Zou het daar iets te maken mee hebben? Lijkt me niet toch? :thinking:

1 like

#drieonderdevier #nietalleenjongensmama

7 likes

Wat me ook op viel was dat ze zegt dat ze het nooit stom of zwaar vindt als Djurre weg is. Heb d’r wel eens anders gehoord in een paar oude vlogs :joy:

4 likes

Oh wow! Heeel vreemd. Nee ik bedoelde meer haar huidskleur. Ze is volgens mij nog nooit zo zongebruind geweest.

@ABC123 klopt… maarja het lijkt me ook heel pittig. Maar wees er gewoon eerlijk over.

1 like

Ik denk wel dat het over Martine gaat.

1 like

Dit heeft ze altijd, komt door de + sterkte van haar bril.

Het is ook zeker pittig maar doe dan niet alsof alles zo easypeasy gaat (zij dan he). Dat vind ik dan zo nep.

Ik kan me inbeelden dat je het af en toe pittig vindt, maar er toch helemaal oké mee bent dat hij vaak langere periodes weg is…

De man van iemand in mijn omgeving is altijd 6 weken weg, 6weken thuis. Zij vindt die 6 weken ook best intens, met af en toe moeilijke momenten, maar op zich heeft ze met de situatie geen probleem. Die was ook al zo voor ze kinderen hadden. Misschien bedoelt Willemijn het zo?